Mapa: Podívejte se, kde měří v Praze rychlost automatické radary

Silniční síť hlavního města je protkaná sítí úsekových i stacionárních zařízení na měření rychlosti. Většina se jich přitom nachází na víceproudých komunikacích.
Mapa: Podívejte se, kde měří v Praze rychlost automatické radary

Pokutu za rychlost můžete samozřemě dostat prakticky kdekoliv. Státní i městská policie disponují přenosnými radary, ať už na trojnožkách, nebo zabudovanými v autech. Hlavní objem „práce“ však policisté přenechávají na automatických zařízeních. V Praze jsou takových desítky. Víte ale, kde všude na ně můžete narazit? 

Aktuální seznam radarů sdílel na Twitteru internetový podnikatel a investor Michal Blaha. „Nedokážete to někdo hodit do mapy?“ vyzval své followery.

 

Inu, to je to nejmenší. Výsledek vidíte zde: 

(A ještě odkaz na mapu)

Radary jsou rozdělené do dvou vrstev: na úsekové a stacionární. Ty první se už většina řidičů naučila poznávat podle charakteristických kamer na sloupech u silnice a příčných bílých čar na vozovce, které označují začátek a konec měřeného úseku. Stacionární radary mohou mít různou podobu a jak vidíte na mapě, často se nacházejí u škol.

Policejní statistika: Rychlost NENÍ nejčastější příčinou nehody

Policejní statistika: Rychlost NENÍ nejčastější příčinou nehody

V případech některých velmi dlouhých ulic jsme si nebyli jisti, kde přesně jsou radary umístěné. V takovém případě jsme označili celé ulice nebo jejich části (modrými čarami). A samozřejmě je možné, že jsme na nějaký radar zapomněli nebo že v tabulce nebyl. Pokud najdete chybu nebo můžete polohu radaru upřesnit, napište nám prosím do komentářů. 

Na policejní velikonoční akce rovnou naváže týden měření rychlosti

Na policejní velikonoční akce rovnou naváže týden měření rychlosti

Zatím jsme do mapy nezahrnuli úseková měření v jednotlivých tunelech komplexu Blanka. Jak jistě vědí všichni, kteří vývoj okolo této dopravní stavby sledují alespoň zběžně, v tomto případě (bohužel) není kam spěchat. Otevření Blanky je stále v nedohlednu.

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Skoda Octavia 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 108 423 km
Cena: 230 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků