Manuál a pohon zadních kol: Nové BMW M3 prý dostane verzi pro puristy

Art Vandelay  |  18. 01. 2019 19:52

Vsetci sa navazate do elektroaut, ale zjavne nikto nie je smutny z toho ze napriklad A4, 3 alebo C uz nemaju v ponuke manual. 95% Porsche sa predava s DSG. Zvlastne, ja osobne si sportove auto bez manualu neviem predstavit, este ze M3 + zadny nahon sa zachova. Nesledujem to dopodrobna, ale nie su nahodou M3/4, 718 a 911 posledne silne sportove europske auta s manualom? Vsetci ste tu hotovi z 12-valcov, co mi pride smiesne, ja dufam ze prave sportove auta s manualom tak skoro nevyhynu, zbytok by sa urcite mal cim skor elektrifikovat...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 01. 2019 20:53

Spíš je na čase, aby sis sám přiznal, že manuál je přežitek. Sám jsem to tak měl, neexistovalo nic jiného než manuál. Ale dal jsem automatu šanci (klasický HDM, ne dvouspojka) a už bych neměnil. Navíc jsem se přistihl, že jsem sám sobě lhal, když jsem tvrdil, jak je manuál super a přitom k smrti nesnášel poskakování na keramické spojce s 400HP autem ve městě.Na manuál tu zůstanou starší auta a veteráni. Nová doba přeje automatizaci a právě u sportovních aut má velký smysl.(Neukamenujte mě, ale je to můj názor)

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  18. 01. 2019 21:22

Zas si nic nepochopil, mam doma dva automaty, skvely HDM a hroznu dvojspojku (uz nikdy viac), na kazdodenne jazdenie je to samozrejme lepsie, ja som hovoril len o autach na zabavu, trend plne akceptujem, len ho trochu nechapem, to je vsetko, ak si si vsimol nikomu nenadavam do idiotov ze si take auta kupuju

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 01. 2019 21:35

Prvně se uklidněte prosím a nikde neříkám, že nadáváte do idiotů. Pouze jsem si dovolil argumentovat na Váš názor, koneckonců k tomu diskuze slouží.Však já také mluvím o autech na zábavu a za svým názorem si stojím. Měl jsem Nissan 370 v manuálu a teď mám Corvette C7 v automatu s pádly. Takže taktéž mám srovnání a sám za sebe říkám, že manuál ve sportovním autě už nikdy. Zážitek z jízdy neustálé řazení u mě opravdu neumocňuje a ikdyz mělo Zetko téměř dokonalý manuál, tak jsem rád, že jsem od toho utekl.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  19. 01. 2019 09:06

Petře mám podobnou zkušenost a podepisuju...

Odpovědět  |   | 
Alias  |  19. 01. 2019 14:53

Tak tak.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 01. 2019 06:35

To, že ty osobně preferuješ automat, rozhodně nepotvrzuje tvrzení o přežitku manuálu.

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  19. 01. 2019 17:20

Marne premyslim, kde nasi soucasnici udelali chybu, kdyz nekteri i v dnesni dobe provozuji horkovzdusne balony. Jiste, dnesni horkovzdusne balony jsou technickym provedenim ponekud jinde, nez balony ktere predvadeli svetu bratri Joseph-Michel a Jacques-Étienne Montgolfierove v lete roku 1783. Nicmene i presto zustavaji principy letu a rizeni horkovzdusnych balonu stale stejne jednoduche, primocare a manualni. V principu se jedna o anachronismus, ale dovolil by si dnes temto vzduchoplavcum nekdo vmest do tvare, ze jsou staromilci? Domnivam se, ze ne. Dokonce si myslim, ze vetsina polulace je vnima pozitivne.Kontroverzi kolem prevodovek skutecne nechapu. Prevodovky budou takove, jake je ridici chteji mit, nepletu-li se. Skvele fungujici automatikcka prevodovka dokaze cloveka potesit, stejne tak ovsem i skvely manual. Samozrejme, kazde to poteseni je ponekud jineho charakteru a pro jine ridice. Proto si nemyslim, ze jeden typ je plne zastupitelny druhym typem. Jeden ma rad holky, druhy vdolky.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 01. 2019 06:35

Souhlas...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 01. 2019 09:43

100% pravda

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 01. 2019 09:25

" Do vývoje malého počtu nových převodovek pro hrstku nadšenců pak samozřejmě neplánuje investovat prostředky. "- je to smutne, ze ludia ked uz kupuju "sportove auta" nehladaju to co ich robi naozaj sportovymi ... samozrejme, ze keby uvazujem nad m3 tak kupujem len rwd manual vsak co ine..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 01. 2019 09:48

Mne zase fascinuje, ze nove 'sportovni' auto musi mit novou prevodovku, nove kde co, musi byt rychlejsi/vykonnejsi. Jako by nestacilo cizelovat/ladit povedene/osvedcene. Technika se sice zdokonaluje (nekdy spise 'zdokonaluje'), ale clovek jako takovy spise stagnuje ne-li rovnou degeneruje.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 01. 2019 11:39

to je pravda ale ludia by ocenili, ktory upravuju auta, prevodovku co zvladne aj viac ako 600nm

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 01. 2019 14:28

To nejsou k mani vhodne 3rd party prevodovky nebo by tim utrpelo ego?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 01. 2019 15:29

nie ale fanusik bmw by sa urcite potesil m performance prevodovke co vydrzi este viac.. ja mam rad aftermarketove suciastky ... pri bmw by sa to patrilo

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 01. 2019 09:43

Práve sme dostali repete.Pri E60 M5. V europe sa predávala iba s automatom. (A s rovnakými kecami. )A pre vybrané trhy sa predával aj s manuálom.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 01. 2019 09:49

Zabudol som dodať, že BMW M5 F10 má 567k a 680Nm. Sa tiež predáva pre S. Ameriku s 6- stup. manuálom. Takže na tie ich debilné klamstvá pride i malé decko.https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M5...

Odpovědět  |   | 
a  |  19. 01. 2019 14:59

Ano, s manuálem byla i ta poslední M6 Coupé, i M6 Gran Coupé. Opět USA.

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  19. 01. 2019 17:22

Radim rad nedela me to problem tak sorry ako

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  19. 01. 2019 20:30

Že bude mít RWD se nedivím a v pořádku, přestože to, co má M5 je asi lepší, to co jsem jel před pár týdny bych určitě s RWD nedal. Ale manuál? Ty auta budou po prodeji prvním majitelem naprostý chudáci, budou se prodávat nechutně pod cenou, nikdo je nebude chtít a budou z toho naprosto tragický ležáci. Automatů se prodává čím dál víc, za 5 let se manuály už skoro dělat nebudou leda v economy třídě a nová M3 tu bude až za 2 roky. Fakt nerozum to koupit, přestože lidi, co to kupujou, to asi úplně neřešej. Pádla, byť úplně stejný to není a já to uznávám, vám zprostředkujou podobný sepjetí s autem.Teď nedávno se tady prodávala jedna M4 v manuálu, byl to ležák, nikdo to nechtěl a byla přitom za nesmyslně nízkou cenu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 01. 2019 06:38

Už dnes si MT verze M3 e92 drží vyšší cenu než verze s SMG, stejně tak je tomu u posledních MT verzí supersportů Ferrari nebo Lamborghini. Takže mít pravdu zřejmě nebudeš.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 01. 2019 06:09

"Kvedláci" s manuálem, SUVéčka, ženský a důchodci vždy nejvíce zdržují na křižovatce při rozjezdu. Než kvedláci sešlápnou spojku, zařadí a rozjedou se, jsem já s automatem na další křižovatce a hlavně s úsměvem a bez námahy. Případně se můžu věnovat přítelkyni a její ........

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 01. 2019 06:38

Za volantem se soustřeď na řízení ty matlo.

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 01. 2019 09:31

Nesmíš všechny posuzovat podle sebe, ne každý je neschopný lempl, ale zase pro takové jako ty tu jsou automaty a nemusíš mít noční hrůzy ze zařazení a pouštění spojky. Takže vlastně díky bohu za automaty (pro lidi jako ty)

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  21. 01. 2019 10:15

Tomu verim, Jen si kladu otazku, zda ta dalsi krizovatka je ta nasledujici po te soucasne. Ono se totiz klidne muze jednat o krizovatku na uplne jine silnici a v uplne jinem smeru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 66 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A