Manuál a pohon zadních kol: Nové BMW M3 prý dostane verzi pro puristy

Art Vandelay  |  18. 01. 2019 19:52

Vsetci sa navazate do elektroaut, ale zjavne nikto nie je smutny z toho ze napriklad A4, 3 alebo C uz nemaju v ponuke manual. 95% Porsche sa predava s DSG. Zvlastne, ja osobne si sportove auto bez manualu neviem predstavit, este ze M3 + zadny nahon sa zachova. Nesledujem to dopodrobna, ale nie su nahodou M3/4, 718 a 911 posledne silne sportove europske auta s manualom? Vsetci ste tu hotovi z 12-valcov, co mi pride smiesne, ja dufam ze prave sportove auta s manualom tak skoro nevyhynu, zbytok by sa urcite mal cim skor elektrifikovat...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 01. 2019 20:53

Spíš je na čase, aby sis sám přiznal, že manuál je přežitek. Sám jsem to tak měl, neexistovalo nic jiného než manuál. Ale dal jsem automatu šanci (klasický HDM, ne dvouspojka) a už bych neměnil. Navíc jsem se přistihl, že jsem sám sobě lhal, když jsem tvrdil, jak je manuál super a přitom k smrti nesnášel poskakování na keramické spojce s 400HP autem ve městě.Na manuál tu zůstanou starší auta a veteráni. Nová doba přeje automatizaci a právě u sportovních aut má velký smysl.(Neukamenujte mě, ale je to můj názor)

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  18. 01. 2019 21:22

Zas si nic nepochopil, mam doma dva automaty, skvely HDM a hroznu dvojspojku (uz nikdy viac), na kazdodenne jazdenie je to samozrejme lepsie, ja som hovoril len o autach na zabavu, trend plne akceptujem, len ho trochu nechapem, to je vsetko, ak si si vsimol nikomu nenadavam do idiotov ze si take auta kupuju

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 01. 2019 21:35

Prvně se uklidněte prosím a nikde neříkám, že nadáváte do idiotů. Pouze jsem si dovolil argumentovat na Váš názor, koneckonců k tomu diskuze slouží.Však já také mluvím o autech na zábavu a za svým názorem si stojím. Měl jsem Nissan 370 v manuálu a teď mám Corvette C7 v automatu s pádly. Takže taktéž mám srovnání a sám za sebe říkám, že manuál ve sportovním autě už nikdy. Zážitek z jízdy neustálé řazení u mě opravdu neumocňuje a ikdyz mělo Zetko téměř dokonalý manuál, tak jsem rád, že jsem od toho utekl.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  19. 01. 2019 09:06

Petře mám podobnou zkušenost a podepisuju...

Odpovědět  |   | 
Alias  |  19. 01. 2019 14:53

Tak tak.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 01. 2019 06:35

To, že ty osobně preferuješ automat, rozhodně nepotvrzuje tvrzení o přežitku manuálu.

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  19. 01. 2019 17:20

Marne premyslim, kde nasi soucasnici udelali chybu, kdyz nekteri i v dnesni dobe provozuji horkovzdusne balony. Jiste, dnesni horkovzdusne balony jsou technickym provedenim ponekud jinde, nez balony ktere predvadeli svetu bratri Joseph-Michel a Jacques-Étienne Montgolfierove v lete roku 1783. Nicmene i presto zustavaji principy letu a rizeni horkovzdusnych balonu stale stejne jednoduche, primocare a manualni. V principu se jedna o anachronismus, ale dovolil by si dnes temto vzduchoplavcum nekdo vmest do tvare, ze jsou staromilci? Domnivam se, ze ne. Dokonce si myslim, ze vetsina polulace je vnima pozitivne.Kontroverzi kolem prevodovek skutecne nechapu. Prevodovky budou takove, jake je ridici chteji mit, nepletu-li se. Skvele fungujici automatikcka prevodovka dokaze cloveka potesit, stejne tak ovsem i skvely manual. Samozrejme, kazde to poteseni je ponekud jineho charakteru a pro jine ridice. Proto si nemyslim, ze jeden typ je plne zastupitelny druhym typem. Jeden ma rad holky, druhy vdolky.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 01. 2019 06:35

Souhlas...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 01. 2019 09:43

100% pravda

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 01. 2019 09:25

" Do vývoje malého počtu nových převodovek pro hrstku nadšenců pak samozřejmě neplánuje investovat prostředky. "- je to smutne, ze ludia ked uz kupuju "sportove auta" nehladaju to co ich robi naozaj sportovymi ... samozrejme, ze keby uvazujem nad m3 tak kupujem len rwd manual vsak co ine..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 01. 2019 09:48

Mne zase fascinuje, ze nove 'sportovni' auto musi mit novou prevodovku, nove kde co, musi byt rychlejsi/vykonnejsi. Jako by nestacilo cizelovat/ladit povedene/osvedcene. Technika se sice zdokonaluje (nekdy spise 'zdokonaluje'), ale clovek jako takovy spise stagnuje ne-li rovnou degeneruje.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 01. 2019 11:39

to je pravda ale ludia by ocenili, ktory upravuju auta, prevodovku co zvladne aj viac ako 600nm

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 01. 2019 14:28

To nejsou k mani vhodne 3rd party prevodovky nebo by tim utrpelo ego?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 01. 2019 15:29

nie ale fanusik bmw by sa urcite potesil m performance prevodovke co vydrzi este viac.. ja mam rad aftermarketove suciastky ... pri bmw by sa to patrilo

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 01. 2019 09:43

Práve sme dostali repete.Pri E60 M5. V europe sa predávala iba s automatom. (A s rovnakými kecami. )A pre vybrané trhy sa predával aj s manuálom.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 01. 2019 09:49

Zabudol som dodať, že BMW M5 F10 má 567k a 680Nm. Sa tiež predáva pre S. Ameriku s 6- stup. manuálom. Takže na tie ich debilné klamstvá pride i malé decko.https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M5...

Odpovědět  |   | 
a  |  19. 01. 2019 14:59

Ano, s manuálem byla i ta poslední M6 Coupé, i M6 Gran Coupé. Opět USA.

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  19. 01. 2019 17:22

Radim rad nedela me to problem tak sorry ako

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  19. 01. 2019 20:30

Že bude mít RWD se nedivím a v pořádku, přestože to, co má M5 je asi lepší, to co jsem jel před pár týdny bych určitě s RWD nedal. Ale manuál? Ty auta budou po prodeji prvním majitelem naprostý chudáci, budou se prodávat nechutně pod cenou, nikdo je nebude chtít a budou z toho naprosto tragický ležáci. Automatů se prodává čím dál víc, za 5 let se manuály už skoro dělat nebudou leda v economy třídě a nová M3 tu bude až za 2 roky. Fakt nerozum to koupit, přestože lidi, co to kupujou, to asi úplně neřešej. Pádla, byť úplně stejný to není a já to uznávám, vám zprostředkujou podobný sepjetí s autem.Teď nedávno se tady prodávala jedna M4 v manuálu, byl to ležák, nikdo to nechtěl a byla přitom za nesmyslně nízkou cenu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 01. 2019 06:38

Už dnes si MT verze M3 e92 drží vyšší cenu než verze s SMG, stejně tak je tomu u posledních MT verzí supersportů Ferrari nebo Lamborghini. Takže mít pravdu zřejmě nebudeš.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 01. 2019 06:09

"Kvedláci" s manuálem, SUVéčka, ženský a důchodci vždy nejvíce zdržují na křižovatce při rozjezdu. Než kvedláci sešlápnou spojku, zařadí a rozjedou se, jsem já s automatem na další křižovatce a hlavně s úsměvem a bez námahy. Případně se můžu věnovat přítelkyni a její ........

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 01. 2019 06:38

Za volantem se soustřeď na řízení ty matlo.

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 01. 2019 09:31

Nesmíš všechny posuzovat podle sebe, ne každý je neschopný lempl, ale zase pro takové jako ty tu jsou automaty a nemusíš mít noční hrůzy ze zařazení a pouštění spojky. Takže vlastně díky bohu za automaty (pro lidi jako ty)

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  21. 01. 2019 10:15

Tomu verim, Jen si kladu otazku, zda ta dalsi krizovatka je ta nasledujici po te soucasne. Ono se totiz klidne muze jednat o krizovatku na uplne jine silnici a v uplne jinem smeru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A