Manuál a pohon zadních kol: Nové BMW M3 prý dostane verzi pro puristy

Art Vandelay  |  18. 01. 2019 19:52

Vsetci sa navazate do elektroaut, ale zjavne nikto nie je smutny z toho ze napriklad A4, 3 alebo C uz nemaju v ponuke manual. 95% Porsche sa predava s DSG. Zvlastne, ja osobne si sportove auto bez manualu neviem predstavit, este ze M3 + zadny nahon sa zachova. Nesledujem to dopodrobna, ale nie su nahodou M3/4, 718 a 911 posledne silne sportove europske auta s manualom? Vsetci ste tu hotovi z 12-valcov, co mi pride smiesne, ja dufam ze prave sportove auta s manualom tak skoro nevyhynu, zbytok by sa urcite mal cim skor elektrifikovat...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 01. 2019 20:53

Spíš je na čase, aby sis sám přiznal, že manuál je přežitek. Sám jsem to tak měl, neexistovalo nic jiného než manuál. Ale dal jsem automatu šanci (klasický HDM, ne dvouspojka) a už bych neměnil. Navíc jsem se přistihl, že jsem sám sobě lhal, když jsem tvrdil, jak je manuál super a přitom k smrti nesnášel poskakování na keramické spojce s 400HP autem ve městě.Na manuál tu zůstanou starší auta a veteráni. Nová doba přeje automatizaci a právě u sportovních aut má velký smysl.(Neukamenujte mě, ale je to můj názor)

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  18. 01. 2019 21:22

Zas si nic nepochopil, mam doma dva automaty, skvely HDM a hroznu dvojspojku (uz nikdy viac), na kazdodenne jazdenie je to samozrejme lepsie, ja som hovoril len o autach na zabavu, trend plne akceptujem, len ho trochu nechapem, to je vsetko, ak si si vsimol nikomu nenadavam do idiotov ze si take auta kupuju

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 01. 2019 21:35

Prvně se uklidněte prosím a nikde neříkám, že nadáváte do idiotů. Pouze jsem si dovolil argumentovat na Váš názor, koneckonců k tomu diskuze slouží.Však já také mluvím o autech na zábavu a za svým názorem si stojím. Měl jsem Nissan 370 v manuálu a teď mám Corvette C7 v automatu s pádly. Takže taktéž mám srovnání a sám za sebe říkám, že manuál ve sportovním autě už nikdy. Zážitek z jízdy neustálé řazení u mě opravdu neumocňuje a ikdyz mělo Zetko téměř dokonalý manuál, tak jsem rád, že jsem od toho utekl.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  19. 01. 2019 09:06

Petře mám podobnou zkušenost a podepisuju...

Odpovědět  |   | 
Alias  |  19. 01. 2019 14:53

Tak tak.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 01. 2019 06:35

To, že ty osobně preferuješ automat, rozhodně nepotvrzuje tvrzení o přežitku manuálu.

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  19. 01. 2019 17:20

Marne premyslim, kde nasi soucasnici udelali chybu, kdyz nekteri i v dnesni dobe provozuji horkovzdusne balony. Jiste, dnesni horkovzdusne balony jsou technickym provedenim ponekud jinde, nez balony ktere predvadeli svetu bratri Joseph-Michel a Jacques-Étienne Montgolfierove v lete roku 1783. Nicmene i presto zustavaji principy letu a rizeni horkovzdusnych balonu stale stejne jednoduche, primocare a manualni. V principu se jedna o anachronismus, ale dovolil by si dnes temto vzduchoplavcum nekdo vmest do tvare, ze jsou staromilci? Domnivam se, ze ne. Dokonce si myslim, ze vetsina polulace je vnima pozitivne.Kontroverzi kolem prevodovek skutecne nechapu. Prevodovky budou takove, jake je ridici chteji mit, nepletu-li se. Skvele fungujici automatikcka prevodovka dokaze cloveka potesit, stejne tak ovsem i skvely manual. Samozrejme, kazde to poteseni je ponekud jineho charakteru a pro jine ridice. Proto si nemyslim, ze jeden typ je plne zastupitelny druhym typem. Jeden ma rad holky, druhy vdolky.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 01. 2019 06:35

Souhlas...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 01. 2019 09:43

100% pravda

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 01. 2019 09:25

" Do vývoje malého počtu nových převodovek pro hrstku nadšenců pak samozřejmě neplánuje investovat prostředky. "- je to smutne, ze ludia ked uz kupuju "sportove auta" nehladaju to co ich robi naozaj sportovymi ... samozrejme, ze keby uvazujem nad m3 tak kupujem len rwd manual vsak co ine..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 01. 2019 09:48

Mne zase fascinuje, ze nove 'sportovni' auto musi mit novou prevodovku, nove kde co, musi byt rychlejsi/vykonnejsi. Jako by nestacilo cizelovat/ladit povedene/osvedcene. Technika se sice zdokonaluje (nekdy spise 'zdokonaluje'), ale clovek jako takovy spise stagnuje ne-li rovnou degeneruje.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 01. 2019 11:39

to je pravda ale ludia by ocenili, ktory upravuju auta, prevodovku co zvladne aj viac ako 600nm

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 01. 2019 14:28

To nejsou k mani vhodne 3rd party prevodovky nebo by tim utrpelo ego?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  19. 01. 2019 15:29

nie ale fanusik bmw by sa urcite potesil m performance prevodovke co vydrzi este viac.. ja mam rad aftermarketove suciastky ... pri bmw by sa to patrilo

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 01. 2019 09:43

Práve sme dostali repete.Pri E60 M5. V europe sa predávala iba s automatom. (A s rovnakými kecami. )A pre vybrané trhy sa predával aj s manuálom.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  19. 01. 2019 09:49

Zabudol som dodať, že BMW M5 F10 má 567k a 680Nm. Sa tiež predáva pre S. Ameriku s 6- stup. manuálom. Takže na tie ich debilné klamstvá pride i malé decko.https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M5...

Odpovědět  |   | 
a  |  19. 01. 2019 14:59

Ano, s manuálem byla i ta poslední M6 Coupé, i M6 Gran Coupé. Opět USA.

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  19. 01. 2019 17:22

Radim rad nedela me to problem tak sorry ako

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  19. 01. 2019 20:30

Že bude mít RWD se nedivím a v pořádku, přestože to, co má M5 je asi lepší, to co jsem jel před pár týdny bych určitě s RWD nedal. Ale manuál? Ty auta budou po prodeji prvním majitelem naprostý chudáci, budou se prodávat nechutně pod cenou, nikdo je nebude chtít a budou z toho naprosto tragický ležáci. Automatů se prodává čím dál víc, za 5 let se manuály už skoro dělat nebudou leda v economy třídě a nová M3 tu bude až za 2 roky. Fakt nerozum to koupit, přestože lidi, co to kupujou, to asi úplně neřešej. Pádla, byť úplně stejný to není a já to uznávám, vám zprostředkujou podobný sepjetí s autem.Teď nedávno se tady prodávala jedna M4 v manuálu, byl to ležák, nikdo to nechtěl a byla přitom za nesmyslně nízkou cenu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 01. 2019 06:38

Už dnes si MT verze M3 e92 drží vyšší cenu než verze s SMG, stejně tak je tomu u posledních MT verzí supersportů Ferrari nebo Lamborghini. Takže mít pravdu zřejmě nebudeš.

Odpovědět  |   | 
...  |  20. 01. 2019 06:09

"Kvedláci" s manuálem, SUVéčka, ženský a důchodci vždy nejvíce zdržují na křižovatce při rozjezdu. Než kvedláci sešlápnou spojku, zařadí a rozjedou se, jsem já s automatem na další křižovatce a hlavně s úsměvem a bez námahy. Případně se můžu věnovat přítelkyni a její ........

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 01. 2019 06:38

Za volantem se soustřeď na řízení ty matlo.

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 01. 2019 09:31

Nesmíš všechny posuzovat podle sebe, ne každý je neschopný lempl, ale zase pro takové jako ty tu jsou automaty a nemusíš mít noční hrůzy ze zařazení a pouštění spojky. Takže vlastně díky bohu za automaty (pro lidi jako ty)

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  21. 01. 2019 10:15

Tomu verim, Jen si kladu otazku, zda ta dalsi krizovatka je ta nasledujici po te soucasne. Ono se totiz klidne muze jednat o krizovatku na uplne jine silnici a v uplne jinem smeru.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 71 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A