Po rozsáhlé úpravě  Ferrari 812 GTS se jménem Stallone  si nechvalně známý úpravce Mansory připravil nový „paket“ úprav také pro maranellskou střelu s motorem uprostřed. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

Po rozsáhlé úpravě Ferrari 812 GTS se jménem Stallone si nechvalně známý úpravce Mansory připravil nový „paket“ úprav také pro maranellskou střelu s motorem uprostřed. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

Výchozí F8 Tributo tak bylo přejmenováno na F8XX a předvádí klasicky odvážný přístup německé dílny v úpravě i těch nejprestižnějších aut planety. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

Výchozí F8 Tributo tak bylo přejmenováno na F8XX a předvádí klasicky odvážný přístup německé dílny v úpravě i těch nejprestižnějších aut planety. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

Na první pohled zaujme F8XX výrazným zeleným lakem v kombinaci se zlatými pruhy, přičemž tento motiv doplňují i nová kovaná kola o 21 palcích vpředu a 22 palcích vzadu. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

Na první pohled zaujme F8XX výrazným zeleným lakem v kombinaci se zlatými pruhy, přičemž tento motiv doplňují i nová kovaná kola o 21 palcích vpředu a 22 palcích vzadu. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

Rozsáhlý karbonový bodykit se nezastavuje nikde, upravuje příď, boky i záď osmiválcového Ferrari, přičemž vlastním způsobem „ladí“ i aerodynamické vychytávky originálu, viz třeba dodatečná křídla na zadním spoileru. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

Rozsáhlý karbonový bodykit se nezastavuje nikde, upravuje příď, boky i záď osmiválcového Ferrari, přičemž vlastním způsobem „ladí“ i aerodynamické vychytávky originálu, viz třeba dodatečná křídla na zadním spoileru. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

S novým zadním nárazníkem se změnilo i umístění koncovek výfukového systému. Na pohonné jednotce se přitom Mansory také vyřádilo. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

S novým zadním nárazníkem se změnilo i umístění koncovek výfukového systému. Na pohonné jednotce se přitom Mansory také vyřádilo. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

Úpravou 3,9litrového twin-turbo V8 nyní dosahuje Ferrari 880 koní (647 kW) a 980 N.m točivého momentu. Tedy pořádné navýšení oproti sériovým 720 koním (530 kW) a 770 N.m. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX  Zdroj: Mansory

Úpravou 3,9litrového twin-turbo V8 nyní dosahuje Ferrari 880 koní (647 kW) a 980 N.m točivého momentu. Tedy pořádné navýšení oproti sériovým 720 koním (530 kW) a 770 N.m. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX  | Zdroj: Mansory

Mansory uvádí, že F8XX zvládne akceleraci z nuly na 100 km/h za 2,6 sekundy a maximálně dosáhne 354 km/h. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

Mansory uvádí, že F8XX zvládne akceleraci z nuly na 100 km/h za 2,6 sekundy a maximálně dosáhne 354 km/h. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

I zde má tedy přesahovat schopnosti původního F8 Tributo, které se pyšní stovkou za 2,9 sekundy a maximem 340 km/h. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

I zde má tedy přesahovat schopnosti původního F8 Tributo, které se pyšní stovkou za 2,9 sekundy a maximem 340 km/h. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

Kompletní balík úprav se nakonec neobešel bez úpravy interiéru s novým koženým čalouněním, které najdete i na místech, kde ho původně nenabízí ani Ferrari. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

Kompletní balík úprav se nakonec neobešel bez úpravy interiéru s novým koženým čalouněním, které najdete i na místech, kde ho původně nenabízí ani Ferrari. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

V typickém stylu pak mizí z Ferrari venku i vevnitř loga italské značky a náhradou jsou loga Mansory, pod krytem motoru i dokonce ve zlatě. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

V typickém stylu pak mizí z Ferrari venku i vevnitř loga italské značky a náhradou jsou loga Mansory, pod krytem motoru i dokonce ve zlatě. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

Cenovku za silnější, rychlejší a bláznivě vypadající Ferrari zatím Mansory nezveřejnilo. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

Cenovku za silnější, rychlejší a bláznivě vypadající Ferrari zatím Mansory nezveřejnilo. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory

| Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX | Zdroj: Mansory

Výchozí F8 Tributo tak bylo přejmenováno na F8XX a předvádí klasicky odvážný přístup německé dílny v úpravě i těch nejprestižnějších aut planety. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory
Na první pohled zaujme F8XX výrazným zeleným lakem v kombinaci se zlatými pruhy, přičemž tento motiv doplňují i nová kovaná kola o 21 palcích vpředu a 22 palcích vzadu. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory
Rozsáhlý karbonový bodykit se nezastavuje nikde, upravuje příď, boky i záď osmiválcového Ferrari, přičemž vlastním způsobem „ladí“ i aerodynamické vychytávky originálu, viz třeba dodatečná křídla na zadním spoileru. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory
S novým zadním nárazníkem se změnilo i umístění koncovek výfukového systému. Na pohonné jednotce se přitom Mansory také vyřádilo. | Mansory Ferrari F8 Tributo F8XX Zdroj: Mansory
18
Fotogalerie

Mansory si pohrálo s Ferrari F8 Tributo. F8XX nešetří karbonem, má 880 koní

Novou obětí známého úpravce je tentokrát osmiválcové Ferrari s motorem uprostřed.

Po rozsáhlé úpravě Ferrari 812 GTS se jménem Stallone si nechvalně známý úpravce Mansory připravil nový „paket“ úprav také pro maranellskou střelu s motorem uprostřed. Výchozí F8 Tributo tak bylo přejmenováno na F8XX a předvádí klasicky odvážný přístup německé dílny v úpravě i těch nejprestižnějších aut planety.

Na první pohled zaujme F8XX výrazným zeleným lakem v kombinaci se zlatými pruhy, přičemž tento motiv doplňují i nová kovaná kola o 21 palcích vpředu a 22 palcích vzadu. Rozsáhlý karbonový bodykit se nezastavuje nikde, upravuje příď, boky i záď osmiválcového Ferrari, přičemž vlastním způsobem „ladí“ i aerodynamické vychytávky originálu, viz třeba dodatečná křídla na zadním spoileru.

S novým zadním nárazníkem se změnilo i umístění koncovek výfukového systému. Na pohonné jednotce se přitom Mansory také vyřádilo. Úpravou 3,9litrového twin-turbo V8 nyní dosahuje Ferrari 880 koní (647 kW) a 980 N.m točivého momentu. Tedy pořádné navýšení oproti sériovým 720 koním (530 kW) a 770 N.m.

Mansory uvádí, že F8XX zvládne akceleraci z nuly na 100 km/h za 2,6 sekundy a maximálně dosáhne 354 km/h. I zde má tedy přesahovat schopnosti původního F8 Tributo, které se pyšní stovkou za 2,9 sekundy a maximem 340 km/h.

Kompletní balík úprav se nakonec neobešel bez úpravy interiéru s novým koženým čalouněním, které najdete i na místech, kde ho původně nenabízí ani Ferrari. V typickém stylu pak mizí z Ferrari venku i vevnitř loga italské značky a náhradou jsou loga Mansory, pod krytem motoru i dokonce ve zlatě.

Cenovku za silnější, rychlejší a bláznivě vypadající Ferrari zatím Mansory nezveřejnilo.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud