Mansory si pohrálo s Ferrari F8 Tributo. F8XX nešetří karbonem, má 880 koní

Novou obětí známého úpravce je tentokrát osmiválcové Ferrari s motorem uprostřed.

Po rozsáhlé úpravě Ferrari 812 GTS se jménem Stallone si nechvalně známý úpravce Mansory připravil nový „paket“ úprav také pro maranellskou střelu s motorem uprostřed. Výchozí F8 Tributo tak bylo přejmenováno na F8XX a předvádí klasicky odvážný přístup německé dílny v úpravě i těch nejprestižnějších aut planety.

Na první pohled zaujme F8XX výrazným zeleným lakem v kombinaci se zlatými pruhy, přičemž tento motiv doplňují i nová kovaná kola o 21 palcích vpředu a 22 palcích vzadu. Rozsáhlý karbonový bodykit se nezastavuje nikde, upravuje příď, boky i záď osmiválcového Ferrari, přičemž vlastním způsobem „ladí“ i aerodynamické vychytávky originálu, viz třeba dodatečná křídla na zadním spoileru.

Mansory stále hledá majitele pro bizarní G500 Cabrio. Chce za něj 15 milionů Kč

Mansory stále hledá majitele pro bizarní G500 Cabrio. Chce za něj 15 milionů Kč

S novým zadním nárazníkem se změnilo i umístění koncovek výfukového systému. Na pohonné jednotce se přitom Mansory také vyřádilo. Úpravou 3,9litrového twin-turbo V8 nyní dosahuje Ferrari 880 koní (647 kW) a 980 N.m točivého momentu. Tedy pořádné navýšení oproti sériovým 720 koním (530 kW) a 770 N.m.

Mansory uvádí, že F8XX zvládne akceleraci z nuly na 100 km/h za 2,6 sekundy a maximálně dosáhne 354 km/h. I zde má tedy přesahovat schopnosti původního F8 Tributo, které se pyšní stovkou za 2,9 sekundy a maximem 340 km/h.

Mercedes-Benz třídy S už prošel úpravou Brabus. Zatím na to jde opatrně

Mercedes-Benz třídy S už prošel úpravou Brabus. Zatím na to jde opatrně

Kompletní balík úprav se nakonec neobešel bez úpravy interiéru s novým koženým čalouněním, které najdete i na místech, kde ho původně nenabízí ani Ferrari. V typickém stylu pak mizí z Ferrari venku i vevnitř loga italské značky a náhradou jsou loga Mansory, pod krytem motoru i dokonce ve zlatě.

Cenovku za silnější, rychlejší a bláznivě vypadající Ferrari zatím Mansory nezveřejnilo.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI (147 kW) DSG: Palba z černé pistole

Volkswagen Golf GTD

Po testech Volkswagenů Golf GTE a GTI tady máme tu zřejmě nejméně sportovní variantu GTD. Ačkoliv to není sporťák, svůj smysl v nabídce rozhodně má.

14.  5.  2021 | Richard Herbich | 10 příspěvků
Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

12.  5.  2021 | Stanislav Kolman | 5 příspěvků
TEST Subaru Forester 2.0ie-S ES Sport: Pozor, vezu rybičky!

Subaru Forester ES Sport

Subaru Forester se nyní prodává i ve verzi Sport. Nečekejte ale žádné turbohrátky, tohle je hraní si s barvičkami.

9.  5.  2021 | Vladimír Kadera | 2 příspěvky