Mansory představuje Mercedes S 63 AMG vyladěný na tisíc koní

Mansory představuje možnosti, jak si případní zájemci mohou vylepšit Mercedes-Benz třídy S v provedení 63 AMG. Jak je u tohoto úpravce zvykem, připravte se na pořádnou dávku karbonových dílů a důkladně navýšený výkon motoru. Dostat se můžete až na tisíc koní, respektive na zrychlení 0 - 100 km/h za pouhých 3,2 s.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Design upravené třídy S 63 AMG vylepšila společnost Mansory karbonovým bodykitem. Nový je nárazník s diodami denního svícení, karbon najdete také na zpětných zrcátkách, prahových nástavcích, na zadním nárazníku a samozřejmě nesmí chybět ani zadní spoiler, který je (jak jinak než) karbonový. Design podtrhnou disky ve velikosti 22 palců a o patřičný zvuk se postará nerezový výfuk.

Také do interiér se nastěhovala řada úprav. Vybrat si můžete mezi karbonovými dekory nebo, aby toho karbonu nebylo až moc, klasickým dřevěným obložením. Vše je samozřejmě maximálně luxusní. Přesto ale ty nejzajímavější věci najdete pod kapotou.

Dvakrát přeplňovaný osmiválec posílil na 588 kW (800 koní) a 1200 Nm. Jen pro srovnání, standardní varianta nabídne 430 kW (585 koní) a 900 Nm.  Zrychlení na stovku po úpravě proběhne za příjemných 3,6 s, ale to není vše.

Společnost Mansory počítá i s tím, že by to někomu nemuselo stačit, takže připravila paket s příznačným označením M1000. Ten výkon motoru ještě dále zvedne. Konečné parametry tedy zní 735 kW (1000 koní) a 1400 Nm. Sprint na stovku se poté změní v záležitost na pouhých 3,2 s a maximálně se rozjedete na 300 km/h. Pak vás utne omezovač. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků