Mansory představuje Mercedes S 63 AMG vyladěný na tisíc koní

Mansory představuje možnosti, jak si případní zájemci mohou vylepšit Mercedes-Benz třídy S v provedení 63 AMG. Jak je u tohoto úpravce zvykem, připravte se na pořádnou dávku karbonových dílů a důkladně navýšený výkon motoru. Dostat se můžete až na tisíc koní, respektive na zrychlení 0 - 100 km/h za pouhých 3,2 s.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Design upravené třídy S 63 AMG vylepšila společnost Mansory karbonovým bodykitem. Nový je nárazník s diodami denního svícení, karbon najdete také na zpětných zrcátkách, prahových nástavcích, na zadním nárazníku a samozřejmě nesmí chybět ani zadní spoiler, který je (jak jinak než) karbonový. Design podtrhnou disky ve velikosti 22 palců a o patřičný zvuk se postará nerezový výfuk.

Také do interiér se nastěhovala řada úprav. Vybrat si můžete mezi karbonovými dekory nebo, aby toho karbonu nebylo až moc, klasickým dřevěným obložením. Vše je samozřejmě maximálně luxusní. Přesto ale ty nejzajímavější věci najdete pod kapotou.

Dvakrát přeplňovaný osmiválec posílil na 588 kW (800 koní) a 1200 Nm. Jen pro srovnání, standardní varianta nabídne 430 kW (585 koní) a 900 Nm.  Zrychlení na stovku po úpravě proběhne za příjemných 3,6 s, ale to není vše.

Společnost Mansory počítá i s tím, že by to někomu nemuselo stačit, takže připravila paket s příznačným označením M1000. Ten výkon motoru ještě dále zvedne. Konečné parametry tedy zní 735 kW (1000 koní) a 1400 Nm. Sprint na stovku se poté změní v záležitost na pouhých 3,2 s a maximálně se rozjedete na 300 km/h. Pak vás utne omezovač. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků