Mansory představuje Mercedes S 63 AMG vyladěný na tisíc koní

Mansory představuje možnosti, jak si případní zájemci mohou vylepšit Mercedes-Benz třídy S v provedení 63 AMG. Jak je u tohoto úpravce zvykem, připravte se na pořádnou dávku karbonových dílů a důkladně navýšený výkon motoru. Dostat se můžete až na tisíc koní, respektive na zrychlení 0 - 100 km/h za pouhých 3,2 s.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Design upravené třídy S 63 AMG vylepšila společnost Mansory karbonovým bodykitem. Nový je nárazník s diodami denního svícení, karbon najdete také na zpětných zrcátkách, prahových nástavcích, na zadním nárazníku a samozřejmě nesmí chybět ani zadní spoiler, který je (jak jinak než) karbonový. Design podtrhnou disky ve velikosti 22 palců a o patřičný zvuk se postará nerezový výfuk.

Také do interiér se nastěhovala řada úprav. Vybrat si můžete mezi karbonovými dekory nebo, aby toho karbonu nebylo až moc, klasickým dřevěným obložením. Vše je samozřejmě maximálně luxusní. Přesto ale ty nejzajímavější věci najdete pod kapotou.

Dvakrát přeplňovaný osmiválec posílil na 588 kW (800 koní) a 1200 Nm. Jen pro srovnání, standardní varianta nabídne 430 kW (585 koní) a 900 Nm.  Zrychlení na stovku po úpravě proběhne za příjemných 3,6 s, ale to není vše.

Společnost Mansory počítá i s tím, že by to někomu nemuselo stačit, takže připravila paket s příznačným označením M1000. Ten výkon motoru ještě dále zvedne. Konečné parametry tedy zní 735 kW (1000 koní) a 1400 Nm. Sprint na stovku se poté změní v záležitost na pouhých 3,2 s a maximálně se rozjedete na 300 km/h. Pak vás utne omezovač. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků