Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Ženevskou expozici společnosti Brabus jsme si už probrali, ale ta samozřejmě není jedná, kdo se chlubí svými úpravami. Přítomna je třeba také společnost Mansory, která je známá tím, že příliš neřeší, zda jsou úpravy vkusné nebo už hodně přehnané. V Ženevě je k vidění dohromady pět modelů a všechny stojí za to.

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Když náhodou půjdete okolo tohoto stánku, první, co vás praští do očí, je maskovaný Mercedes-Benz třídy G, který se jmenuje Sahara Edition. Auto dostalo karbonové nárazníky, o čtyři centimetry rozšířené (samozřejmě karbonové) blatníky, jinou kapotu a přídavná světla. Nasadit můžete kola o velikosti 21-23 palců a tohle vše dostanete zabalené do vojenských barev.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sahara Edition je nepřehlédnutelné auto. Maskování skrývá horu karbonu a 840 koní pod kapotou. 

Základem je G 63 AMG osazené dvakrát přeplňovaným osmiválcem. Ten přirozeně nemohl zůstat jen tak, takže se měnily písty, ojnice, kliková hřídel a tak dále. Výsledek má 618 kW (840 k) a točivý moment končí na 1000 Nm, což je hodnota daná kvůli ochraně techniky omezovačem. Rozepisovat se o interiéru nemá cenu, stačí se podívat na fotky.

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Dalším počinem od Mansory je Mercedes třídy S s karoserií kupé. Opět je základem verze 63 AMG, tentokrát ale vzrostl výkon motoru dokonce na 735 kW (1000 k) a točivý moment je znovu omezen, ovšem na 1400 Nm. Mimochodem dostupné tohle množství máte od 1500 ot./min. Stovka je pryč za 3,2 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také Mercedesu třídy S Coupe se dostalo důkladné péče od Mansory. Výsledek je oproti ostatním ještě docela decentní. 

Stále nemáte dost? Tak můžeme pokračovat citlivou úpravou Porsche Cayenne Turbo. To opět kromě hory karbonu nebo disků o velikosti 23" dostalo vyšší výkon. Pod kapotou je tentokrát 588 kW (800 k) a točivý moment graduje hodnotou 1050 Nm.

Zapomenout pak nesmíme ani na Bentley GT Race vyladěné na příjemných 736 kW (1001 k) a 1200 Nm a přirozeně ani na hvězdu, o které jsme už psali - Lamborghini Huracan přejmenovaný na Mansory Torofeo. Atmosférický desetiválec zde dostal systém přeplňování, což zařídilo nakonec celkem zajímavé parametry tisíc koní a tisíc newton metrů. Stovka je pryč během 2,7 s a maximálka dosahuje 340 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků