Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Ženevskou expozici společnosti Brabus jsme si už probrali, ale ta samozřejmě není jedná, kdo se chlubí svými úpravami. Přítomna je třeba také společnost Mansory, která je známá tím, že příliš neřeší, zda jsou úpravy vkusné nebo už hodně přehnané. V Ženevě je k vidění dohromady pět modelů a všechny stojí za to.

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Když náhodou půjdete okolo tohoto stánku, první, co vás praští do očí, je maskovaný Mercedes-Benz třídy G, který se jmenuje Sahara Edition. Auto dostalo karbonové nárazníky, o čtyři centimetry rozšířené (samozřejmě karbonové) blatníky, jinou kapotu a přídavná světla. Nasadit můžete kola o velikosti 21-23 palců a tohle vše dostanete zabalené do vojenských barev.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sahara Edition je nepřehlédnutelné auto. Maskování skrývá horu karbonu a 840 koní pod kapotou. 

Základem je G 63 AMG osazené dvakrát přeplňovaným osmiválcem. Ten přirozeně nemohl zůstat jen tak, takže se měnily písty, ojnice, kliková hřídel a tak dále. Výsledek má 618 kW (840 k) a točivý moment končí na 1000 Nm, což je hodnota daná kvůli ochraně techniky omezovačem. Rozepisovat se o interiéru nemá cenu, stačí se podívat na fotky.

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Dalším počinem od Mansory je Mercedes třídy S s karoserií kupé. Opět je základem verze 63 AMG, tentokrát ale vzrostl výkon motoru dokonce na 735 kW (1000 k) a točivý moment je znovu omezen, ovšem na 1400 Nm. Mimochodem dostupné tohle množství máte od 1500 ot./min. Stovka je pryč za 3,2 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také Mercedesu třídy S Coupe se dostalo důkladné péče od Mansory. Výsledek je oproti ostatním ještě docela decentní. 

Stále nemáte dost? Tak můžeme pokračovat citlivou úpravou Porsche Cayenne Turbo. To opět kromě hory karbonu nebo disků o velikosti 23" dostalo vyšší výkon. Pod kapotou je tentokrát 588 kW (800 k) a točivý moment graduje hodnotou 1050 Nm.

Zapomenout pak nesmíme ani na Bentley GT Race vyladěné na příjemných 736 kW (1001 k) a 1200 Nm a přirozeně ani na hvězdu, o které jsme už psali - Lamborghini Huracan přejmenovaný na Mansory Torofeo. Atmosférický desetiválec zde dostal systém přeplňování, což zařídilo nakonec celkem zajímavé parametry tisíc koní a tisíc newton metrů. Stovka je pryč během 2,7 s a maximálka dosahuje 340 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 192 892 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 47 545 km
Cena: 480 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků