Pokud máte zájem, pospěšte si – vznikne pouhých pět kusů a levné jistojistě nebudou.
Šokující, ale zároveň překvapivě vkusné a také funkční. Tak se dají ve zkratce shrnout výsledky bavorské ladičské firmy Mansory poté, co upravila Maserati MC20 na specifikaci s názvem MCX Pergusa. Ta dostala kompletní kapotáž z uhlíkových vláken ve vzoru kovaného karbonu s řadou nových prvků. Například vpředu najdeme větší vstupy vzduchu pro vylepšené chlazení a lízátko, které společně s křidélky zvyšuje přítlak na přední nápravě. O něco výše si pak můžeme všimnout odvětrávaných blatníků a také kapoty.
Na střechu se nastěhoval kanál pro přívod vzduchu k uprostřed uloženému motoru, velmi agresivně pak působí členité boky s velkými sacími otvory za dveřmi. Záď pak zdobí zajímavě tvarované křídlo a dvojitý difuzor, nad nímž se nachází čtyři koncovky výfuku. Právě výfuk je společně s upravenou řídicí elektronikou motoru zodpovědný za nárůst výkonu z 463 kW na 552 kW, točivý moment poskočil ze 730 N.m na 880 N.m.
Upravená MC20 tak zrychlí na 100 km/h již za 2,6 sekundy a jejím maximem je 335 km/h. Od sériové verze se liší také kovanými disky s centrální maticí o průměru 21 palců vpředu a 22 palců vzadu. Interiér si každý z pěti majitelů může naspecifikovat dle libosti, samozřejmě v něm nebude chybět nejkvalitnější jemná kůže a řada karbonových doplňků.