Mansory GT 63: ještě rychlejší Bentley Continental GT

Bentley Continental GT je luxusní sportovně laděné kupé, který už jen názvem budí úctu. Pod kapotou burácí ohromující agregát twin-turbo 6.0 W12 s výkonem 412 kW (560 k) při 6 100 ot. Maximální kroutící moment 650 Nm nastupuje již od 1 600 ot. Z klidu na 100 km/h zrychlí za 4,8 s a nejvyšší rychlost je 318 km/h.

Mansory je tunerská malá firma, která si vzala pod taktovku právě vlajkovou loď. Motor po přepracovaní vygeneroval 463 kW (630 k) a maximální kroutící moment vzrostl o dalších 100 Nm a usadil se na hranici 750 Nm. Vyšší výkon snížil sprint na stovku o 0,3 s na hodnotu 4,5 s a maximální rychlost se vyhoupla až na 327 km/h.

Tip: Stáhněte si plakáty Bentley Continental GT

Mohutná síla je přenášena na silnici přes 275 mm široké pneumatiky na dvacetipalcových ráfcích z lehkých slitin. O potřebný přítlak se stará přepracovaná přední maska s mřížkou z ušlechtilé oceli, rozšířené boční prahy a malé přítlačné křídlo na víku od zavazadlového prostoru. Předělané výfukové potrubí je zakončeno dvěma dvojitými hranatými chromovanými koncovkami.

V interiéru je luxusní jemná kůže, sedačky potaženy Alcantarou, chromované a karbonové doplňky a sportovní volant. Mansory GT 63 stojí komplet 200 000 eur, samotné přepracovaní motoru sériového Bentley vás přijde na 6 900 eur, kit karoserie stojí 8 100 eur a vylepšení interiéru je za 3 400 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků