Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Společnost Mansory vám asi představovat nemusíme. Tento úpravce si už udělal své jméno několika radikálními úpravami, které ve výsledku podle mnohých představují nejošklivější auta na trhu. Nově se dostalo také na Porsche Macan. Opět se sice s karbonem nešetřilo, ale výsledek nakonec dopadl ještě docela dobře.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Macan dostal od Mansory nový nárazník, rozšířené blatníky, vzadu difuzor, střešní spoiler, jiný výfuk a mnoho různých dekorů vyrobených samozřejmě z karbonu. Auto je posazeno o 40 mm níže a zájemci si mohou vybrat mezi disky o velikosti 21 nebo 22 palců.

Tím to ale nekončí, protože tentokrát došlo také na zvyšování výkonu. Lidé od Mansory se podívali na ostrou benzinovou verzi Macan Turbo i na silnější diesel označený jako Diesel S. V prvním případě narostl výkon na 341 kW (464 koní) a točivý moment na 650 Nm, což představuje rozdíl oproti sériové verzi o 47 kW (64 koní) a 100 Nm. Na stovce je upravený Macan Turbo za 4,5 s (standard je 4,8 s) a nejvíce jede 274 km/h.

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Diesel S nabízí ve standardu 190 kW (258 koní) a 580 Nm. Mansory ze stejné jednotky vydolovalo 224 kW (301 k) a plných 700 Nm. Místo původních 6,3 s na stovku tak postačí tomuto naftovému Porsche 5,6 s, maximálka se posunula o 30 km/h na konečných 260 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků