Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Společnost Mansory vám asi představovat nemusíme. Tento úpravce si už udělal své jméno několika radikálními úpravami, které ve výsledku podle mnohých představují nejošklivější auta na trhu. Nově se dostalo také na Porsche Macan. Opět se sice s karbonem nešetřilo, ale výsledek nakonec dopadl ještě docela dobře.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Macan dostal od Mansory nový nárazník, rozšířené blatníky, vzadu difuzor, střešní spoiler, jiný výfuk a mnoho různých dekorů vyrobených samozřejmě z karbonu. Auto je posazeno o 40 mm níže a zájemci si mohou vybrat mezi disky o velikosti 21 nebo 22 palců.

Tím to ale nekončí, protože tentokrát došlo také na zvyšování výkonu. Lidé od Mansory se podívali na ostrou benzinovou verzi Macan Turbo i na silnější diesel označený jako Diesel S. V prvním případě narostl výkon na 341 kW (464 koní) a točivý moment na 650 Nm, což představuje rozdíl oproti sériové verzi o 47 kW (64 koní) a 100 Nm. Na stovce je upravený Macan Turbo za 4,5 s (standard je 4,8 s) a nejvíce jede 274 km/h.

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Diesel S nabízí ve standardu 190 kW (258 koní) a 580 Nm. Mansory ze stejné jednotky vydolovalo 224 kW (301 k) a plných 700 Nm. Místo původních 6,3 s na stovku tak postačí tomuto naftovému Porsche 5,6 s, maximálka se posunula o 30 km/h na konečných 260 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

dnes | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 104 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků