Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Mansory dopřálo Porsche Macan Turbo 464 koní. Silnější je i Diesel S

Společnost Mansory vám asi představovat nemusíme. Tento úpravce si už udělal své jméno několika radikálními úpravami, které ve výsledku podle mnohých představují nejošklivější auta na trhu. Nově se dostalo také na Porsche Macan. Opět se sice s karbonem nešetřilo, ale výsledek nakonec dopadl ještě docela dobře.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Macan dostal od Mansory nový nárazník, rozšířené blatníky, vzadu difuzor, střešní spoiler, jiný výfuk a mnoho různých dekorů vyrobených samozřejmě z karbonu. Auto je posazeno o 40 mm níže a zájemci si mohou vybrat mezi disky o velikosti 21 nebo 22 palců.

Tím to ale nekončí, protože tentokrát došlo také na zvyšování výkonu. Lidé od Mansory se podívali na ostrou benzinovou verzi Macan Turbo i na silnější diesel označený jako Diesel S. V prvním případě narostl výkon na 341 kW (464 koní) a točivý moment na 650 Nm, což představuje rozdíl oproti sériové verzi o 47 kW (64 koní) a 100 Nm. Na stovce je upravený Macan Turbo za 4,5 s (standard je 4,8 s) a nejvíce jede 274 km/h.

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Diesel S nabízí ve standardu 190 kW (258 koní) a 580 Nm. Mansory ze stejné jednotky vydolovalo 224 kW (301 k) a plných 700 Nm. Místo původních 6,3 s na stovku tak postačí tomuto naftovému Porsche 5,6 s, maximálka se posunula o 30 km/h na konečných 260 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 133 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků