Mansory Conquistador: gentleman tuning

Rolls-Royce Phantom je auto, ktorému predstava akéhokoľvek tuningu príliš nesvedčí. U Mansory si ale očividne myslia niečo iné.

Tento upravený Rolls-Royce Phantom sa predstavil motoristickej verejnosti na autosalóne v Ženeve. Automobil má na hneď na prvý pohľad úplne novú tvár. Zmenami totiž prešiel predný nárazník, nová je aj celá maska chladiča. Tuner sa „pochválil“ aj revolučnými svetlami pre denné svietenie z LE diód. Je ale treba podotknúť, že Phantom tak zmenil svoj pôvodný výzor možno až príliš.

Trochu rozpačito vyzerá upravený Rolls aj pri pohľade z profilu. Na predných blatníkoch si našli miesto výduchy vzduchu v štýle závodných automobilov, ale úprimne, tomuto Angličanovi príliš nesadnú. Mansory vo svojich úpravách nechal očividne komfort stranou. Phantom totiž používa obrovské 24“ kolesá s pneumatikami 305/35 R24. Tie budú filtrovať nerovnosti zrejme len veľmi ťažko.

Ale určite to najzaujímavejšie sa ukrýva pod kapotou. Výkon dvanásťvalca s objemom 6,75 l poskočil vďaka viacerým úpravám (riadiaca jednotka, výfukový systém) zo sériových 338 kW (460 k) na 366 kW (498 k). Dynamika Phantomu tak určite bude na veľmi dobrej úrovni, aj keď presné údaje tuner neprezradil. Teda až na maximálnu rýchlosť, tá sa pohybuje na úrovni 270 km/h.

Pokiaľ sa vám pri bočnom pohľade nezdajú brzdy dosť presvedčivé, bude to práve veľkými kolesami. Pre upravený Phantom pripravilo brzdy Brembo a predné kotúče dosahujú veľkosť až 412 mm a stláčajú ich 6-piestikové strmene. Vzadu si našli miesto kotúče s priemerom 405 mm a strmene so štyrmi piestikmi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mansory Conquistador vs. sériový Phantom (na poslednom obrázku)

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků