Mansory Conquistador: gentleman tuning

Rolls-Royce Phantom je auto, ktorému predstava akéhokoľvek tuningu príliš nesvedčí. U Mansory si ale očividne myslia niečo iné.

Tento upravený Rolls-Royce Phantom sa predstavil motoristickej verejnosti na autosalóne v Ženeve. Automobil má na hneď na prvý pohľad úplne novú tvár. Zmenami totiž prešiel predný nárazník, nová je aj celá maska chladiča. Tuner sa „pochválil“ aj revolučnými svetlami pre denné svietenie z LE diód. Je ale treba podotknúť, že Phantom tak zmenil svoj pôvodný výzor možno až príliš.

Trochu rozpačito vyzerá upravený Rolls aj pri pohľade z profilu. Na predných blatníkoch si našli miesto výduchy vzduchu v štýle závodných automobilov, ale úprimne, tomuto Angličanovi príliš nesadnú. Mansory vo svojich úpravách nechal očividne komfort stranou. Phantom totiž používa obrovské 24“ kolesá s pneumatikami 305/35 R24. Tie budú filtrovať nerovnosti zrejme len veľmi ťažko.

Ale určite to najzaujímavejšie sa ukrýva pod kapotou. Výkon dvanásťvalca s objemom 6,75 l poskočil vďaka viacerým úpravám (riadiaca jednotka, výfukový systém) zo sériových 338 kW (460 k) na 366 kW (498 k). Dynamika Phantomu tak určite bude na veľmi dobrej úrovni, aj keď presné údaje tuner neprezradil. Teda až na maximálnu rýchlosť, tá sa pohybuje na úrovni 270 km/h.

Pokiaľ sa vám pri bočnom pohľade nezdajú brzdy dosť presvedčivé, bude to práve veľkými kolesami. Pre upravený Phantom pripravilo brzdy Brembo a predné kotúče dosahujú veľkosť až 412 mm a stláčajú ich 6-piestikové strmene. Vzadu si našli miesto kotúče s priemerom 405 mm a strmene so štyrmi piestikmi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mansory Conquistador vs. sériový Phantom (na poslednom obrázku)

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků