Mansory Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro

Společnost Mansory představila nové provedení supervozu Bugatti Veyron. Název zde říká vše, je tak opulentní jako vůz sám.

Novinka vychází z edice Mansory Linea Vincero z loňského roku, ale nabízí řadu specifických prvků. Mezi nimi vynikají zkrácená kapota, upravené blatníky, přepracovaný přední nárazník, denní světla z LED decentně skrytá v okrasných vodorovných lištách, nové prahové obklady a mohutný zadní difuzor. Jak již název série Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro napovídá, nejdůležitější odlišností jsou zlatavé dekorační prvky vyrobené z kombinace uhlíkových vláken a mědi. Kromě masky chladiče se stylizovaným písmenem V (Vincero) na jejím středu je najdeme také na ráfcích kol, dveřních klikách, lištách okolo oken, krytech zrcátek nebo uzávěru nádrže.

Takřka všechny povrchové karosářské díly jsou vyrobeny z uhlíkových kompozitů. Při pohledu zezadu vynikají mohutné otvory pro odvod vzduchu od motoru a chladičů a výsuvné přítlačné křídlo uchycené na mohutné konzoli. Interiér je čalouněn kvalitní reliéfovanou kůží se zlatými akcenty, opatřen osvětlením soustavami LED a zdoben obklady z uhlíkových kompozitů.

Stranou zájmu techniků od Mansory Cooperation GmbH nezůstala ani legendární šestnáctiválcová pohonná jednotka s objemem rovných osmi litrů. Její modifikace se dotkly nejen programu řídicí jednotky, ale také soustav sání, chlazení a výfukového traktu, díky čemuž nyní výkon vrcholí hodnotou 1 124 koní (827 kW) a točivý moment dosahuje 1 310 Nm. Připomeňme, že standardní Bugatti Veyron dává 1 015 koní (746 kW) a 1 250 Nm.

O cenách zatím informace nemáme, jisté však je, že vyobrazený vůz Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro zůstane unikátem a žádné kopie se nedočká. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mansory Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro

bazar

Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků