Mansory Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro

Společnost Mansory představila nové provedení supervozu Bugatti Veyron. Název zde říká vše, je tak opulentní jako vůz sám.

Novinka vychází z edice Mansory Linea Vincero z loňského roku, ale nabízí řadu specifických prvků. Mezi nimi vynikají zkrácená kapota, upravené blatníky, přepracovaný přední nárazník, denní světla z LED decentně skrytá v okrasných vodorovných lištách, nové prahové obklady a mohutný zadní difuzor. Jak již název série Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro napovídá, nejdůležitější odlišností jsou zlatavé dekorační prvky vyrobené z kombinace uhlíkových vláken a mědi. Kromě masky chladiče se stylizovaným písmenem V (Vincero) na jejím středu je najdeme také na ráfcích kol, dveřních klikách, lištách okolo oken, krytech zrcátek nebo uzávěru nádrže.

Takřka všechny povrchové karosářské díly jsou vyrobeny z uhlíkových kompozitů. Při pohledu zezadu vynikají mohutné otvory pro odvod vzduchu od motoru a chladičů a výsuvné přítlačné křídlo uchycené na mohutné konzoli. Interiér je čalouněn kvalitní reliéfovanou kůží se zlatými akcenty, opatřen osvětlením soustavami LED a zdoben obklady z uhlíkových kompozitů.

Stranou zájmu techniků od Mansory Cooperation GmbH nezůstala ani legendární šestnáctiválcová pohonná jednotka s objemem rovných osmi litrů. Její modifikace se dotkly nejen programu řídicí jednotky, ale také soustav sání, chlazení a výfukového traktu, díky čemuž nyní výkon vrcholí hodnotou 1 124 koní (827 kW) a točivý moment dosahuje 1 310 Nm. Připomeňme, že standardní Bugatti Veyron dává 1 015 koní (746 kW) a 1 250 Nm.

O cenách zatím informace nemáme, jisté však je, že vyobrazený vůz Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro zůstane unikátem a žádné kopie se nedočká. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mansory Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků