Mansory Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro

Společnost Mansory představila nové provedení supervozu Bugatti Veyron. Název zde říká vše, je tak opulentní jako vůz sám.

Novinka vychází z edice Mansory Linea Vincero z loňského roku, ale nabízí řadu specifických prvků. Mezi nimi vynikají zkrácená kapota, upravené blatníky, přepracovaný přední nárazník, denní světla z LED decentně skrytá v okrasných vodorovných lištách, nové prahové obklady a mohutný zadní difuzor. Jak již název série Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro napovídá, nejdůležitější odlišností jsou zlatavé dekorační prvky vyrobené z kombinace uhlíkových vláken a mědi. Kromě masky chladiče se stylizovaným písmenem V (Vincero) na jejím středu je najdeme také na ráfcích kol, dveřních klikách, lištách okolo oken, krytech zrcátek nebo uzávěru nádrže.

Takřka všechny povrchové karosářské díly jsou vyrobeny z uhlíkových kompozitů. Při pohledu zezadu vynikají mohutné otvory pro odvod vzduchu od motoru a chladičů a výsuvné přítlačné křídlo uchycené na mohutné konzoli. Interiér je čalouněn kvalitní reliéfovanou kůží se zlatými akcenty, opatřen osvětlením soustavami LED a zdoben obklady z uhlíkových kompozitů.

Stranou zájmu techniků od Mansory Cooperation GmbH nezůstala ani legendární šestnáctiválcová pohonná jednotka s objemem rovných osmi litrů. Její modifikace se dotkly nejen programu řídicí jednotky, ale také soustav sání, chlazení a výfukového traktu, díky čemuž nyní výkon vrcholí hodnotou 1 124 koní (827 kW) a točivý moment dosahuje 1 310 Nm. Připomeňme, že standardní Bugatti Veyron dává 1 015 koní (746 kW) a 1 250 Nm.

O cenách zatím informace nemáme, jisté však je, že vyobrazený vůz Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro zůstane unikátem a žádné kopie se nedočká. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mansory Bugatti Veyron Linea Vincero d'Oro
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků