Manhart V 350 jde sice vlastní cestou, ale v rámci externích dodavatelů se drží továrního stylu AMG. Zdroj: Manhart

Manhart V 350 jde sice vlastní cestou, ale v rámci externích dodavatelů se drží továrního stylu AMG. | Zdroj: Manhart

Nejvíce je to patrné na exteriérovém paketu od TopCar Design. Zdroj: Manhart

Nejvíce je to patrné na exteriérovém paketu od TopCar Design. | Zdroj: Manhart

Přední nárazník má typické “powerdomy“ s černým lemem a integrovaným LED denním svícením. Zdroj: Manhart

Přední nárazník má typické “powerdomy“ s černým lemem a integrovaným LED denním svícením. | Zdroj: Manhart

Stejně temný lem má i maska chladiče s jemnou výplní, nad kterou se tyčí kapota s výraznými prolisy uprostřed. Zdroj: Manhart

Stejně temný lem má i maska chladiče s jemnou výplní, nad kterou se tyčí kapota s výraznými prolisy uprostřed. | Zdroj: Manhart

Na boku je toho také překvapivě dost. Zdroj: Manhart

Na boku je toho také překvapivě dost. | Zdroj: Manhart

Začít můžeme dvacetipalcovými koly, k nimž přiléhají lemy blatníků v barvě karoserie. Zdroj: Manhart

Začít můžeme dvacetipalcovými koly, k nimž přiléhají lemy blatníků v barvě karoserie. | Zdroj: Manhart

Ty vůz opticky snižují, ale Manhart V 350 je o 25 mm blíže k silnici i reálně díky sportovnímu podvozku H&R. Zdroj: Manhart

Ty vůz opticky snižují, ale Manhart V 350 je o 25 mm blíže k silnici i reálně díky sportovnímu podvozku H&R. | Zdroj: Manhart

Posledními díly skládačky jsou černé kryty zpětných zrcátek a nástavce prahů. Zdroj: Manhart

Posledními díly skládačky jsou černé kryty zpětných zrcátek a nástavce prahů. | Zdroj: Manhart

Vzadu stojí za zmínku decentní střešní spoiler a nárazník s pěkně dravým difuzorem. Zdroj: Manhart

Vzadu stojí za zmínku decentní střešní spoiler a nárazník s pěkně dravým difuzorem. | Zdroj: Manhart

Dle tradice Manhartu je většina černých dílů z karbonu.   Zdroj: Manhart

Dle tradice Manhartu je většina černých dílů z karbonu.   | Zdroj: Manhart

Dekor uhlíkového vlákna má i palubní deska, ale jinak je interiér sériový, plně podřízený původnímu účelu. Zdroj: Manhart

Dekor uhlíkového vlákna má i palubní deska, ale jinak je interiér sériový, plně podřízený původnímu účelu. | Zdroj: Manhart

Zato pod kapotou dostává dvakrát přeplňovaný diesel posílení výkonu na 280 koní s 584 N.m točivého momentu. Zdroj: Manhart

Zato pod kapotou dostává dvakrát přeplňovaný diesel posílení výkonu na 280 koní s 584 N.m točivého momentu. | Zdroj: Manhart

Manhart V 350 Zdroj: Manhart

Manhart V 350 | Zdroj: Manhart

Manhart V 350 Zdroj: Manhart

Manhart V 350 | Zdroj: Manhart

Manhart V 350 Zdroj: Manhart

Manhart V 350 | Zdroj: Manhart

Manhart V 350 Zdroj: Manhart

Manhart V 350 | Zdroj: Manhart

Manhart V 350 Zdroj: Manhart

Manhart V 350 | Zdroj: Manhart

Manhart V 350 Zdroj: Manhart

Manhart V 350 | Zdroj: Manhart

Manhart V 350 Zdroj: Manhart

Manhart V 350 | Zdroj: Manhart

Manhart V 350 Zdroj: Manhart

Manhart V 350 | Zdroj: Manhart

Manhart V 350 Zdroj: Manhart

Manhart V 350 | Zdroj: Manhart

Manhart V 350 Zdroj: Manhart

Manhart V 350 | Zdroj: Manhart

Manhart V 350 Zdroj: Manhart

Manhart V 350 | Zdroj: Manhart

Manhart V 350 Zdroj: Manhart

Manhart V 350 | Zdroj: Manhart

Nejvíce je to patrné na exteriérovém paketu od TopCar Design. Zdroj: Manhart
Přední nárazník má typické “powerdomy“ s černým lemem a integrovaným LED denním svícením. Zdroj: Manhart
Stejně temný lem má i maska chladiče s jemnou výplní, nad kterou se tyčí kapota s výraznými prolisy uprostřed. Zdroj: Manhart
Na boku je toho také překvapivě dost. Zdroj: Manhart
24
Fotogalerie

Manhart vytvořil alternativní AMG verzi ke třídě V. Miluje karbon a má i pár koní navíc

Jestliže vás mrzí, že AMG nevede velké dodávky, Manhart ochotně podá pomocnou ruku.

Design osobních dodávek se v posledních letech hodně zatraktivnil. V tomto ohledu patří zvláštní poklona Mercedesu, kterému se do hranatých tvarů třídy V podařilo vtisknout noblesu osobních modelů. U nich mohou zájemci o sportovnější styl sáhnout do palety AMG, kde ale třída V chybí. Nebojte, řešení existuje u Manhartu. 

To je trochu překvapením, protože v jeho repertoáru najdeme většinou bláznivě vyhlížející supersporty. Tohle je pravý opak. Manhart V 350 jde sice vlastní cestou, ale v rámci externích dodavatelů se drží továrního stylu AMG. Nejvíce je to patrné na exteriérovém paketu od TopCar Design. Přední nárazník má typické “powerdomy“ s černým lemem a integrovaným LED denním svícením. Stejně temný lem má i maska chladiče s jemnou výplní, nad kterou se tyčí kapota s výraznými prolisy uprostřed.

Na boku je toho také překvapivě dost. Začít můžeme 20palcovými koly, k nimž přiléhají lemy blatníků v barvě karoserie. Ty vůz opticky snižují, ale Manhart V 350 je o 25 mm blíže k silnici i reálně díky sportovnímu podvozku H&R. Posledními díly skládačky jsou černé kryty zpětných zrcátek a nástavce prahů. Vzadu stojí za zmínku decentní střešní spoiler a nárazník s pěkně dravým difuzorem. Dle tradice Manhartu je většina černých dílů z karbonu.  

Dekor uhlíkového vlákna má i palubní deska, ale jinak je interiér sériový, plně podřízený původnímu účelu. Zato pod kapotou dostává dvakrát přeplňovaný diesel posílení výkonu na 280 koní s 584 N.m točivého momentu. A to je osobní dodávku více než dost.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud