Zvenčí vůz dostává rozšířené blatníky, nový kryt motoru a sadu polepů. Zdroj: Manhart

Zvenčí vůz dostává rozšířené blatníky, nový kryt motoru a sadu polepů. | Zdroj: Manhart

Kola si může zákazník zvolit dle zamýšleného využití – na promenádování po městských bulvárech může mít kované 24“ disky, do terénu dvaadvacítky. V případě zájmu je možné snížit podvozek o tři centimetry. Zdroj: Manhart

Kola si může zákazník zvolit dle zamýšleného využití – na promenádování po městských bulvárech může mít kované 24“ disky, do terénu dvaadvacítky. V případě zájmu je možné snížit podvozek o tři centimetry. | Zdroj: Manhart

Jako základ posloužila verze P400, z jejíchž standardních 294 kW (400 k) a 550 Nm se stalo díky powerboxu a nerezovému výfuku (homologovanému s klapkami nebo nehomologovanému bez klapek)... Zdroj: Manhart

Jako základ posloužila verze P400, z jejíchž standardních 294 kW (400 k) a 550 Nm se stalo díky powerboxu a nerezovému výfuku (homologovanému s klapkami nebo nehomologovanému bez klapek)... | Zdroj: Manhart

...hezkých 377 kW (512 k) a 710 Nm. Zdroj: Manhart

...hezkých 377 kW (512 k) a 710 Nm. | Zdroj: Manhart

Vnitřek může být osazen sedadly v kombinaci kůže/Alcantara nebo křesílky ErgoMed s vyhříváním, chlazením i airbagy. Zdroj: Manhart

Vnitřek může být osazen sedadly v kombinaci kůže/Alcantara nebo křesílky ErgoMed s vyhříváním, chlazením i airbagy. | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 Zdroj: Manhart

Manhart Land Rover Defender DP 500 | Zdroj: Manhart

Kola si může zákazník zvolit dle zamýšleného využití – na promenádování po městských bulvárech může mít kované 24“ disky, do terénu dvaadvacítky. V případě zájmu je možné snížit podvozek o tři centimetry. Zdroj: Manhart
Jako základ posloužila verze P400, z jejíchž standardních 294 kW (400 k) a 550 Nm se stalo díky powerboxu a nerezovému výfuku (homologovanému s klapkami nebo nehomologovanému bez klapek)... Zdroj: Manhart
...hezkých 377 kW (512 k) a 710 Nm. Zdroj: Manhart
Vnitřek může být osazen sedadly v kombinaci kůže/Alcantara nebo křesílky ErgoMed s vyhříváním, chlazením i airbagy. Zdroj: Manhart
25
Fotogalerie

Manhart vyšlechtili šestiválcový Defender na 512 koní. Prodají ho jen deseti zákazníkům

Pět set kobyl v „Defíku“ umí nejen samotný Land Rover, ale také němečtí ladiči. Můžete s nimi nejen do „Pařížšké,“ ale i do terénu.

Zatímco u minulé generace Defenderu se většina úprav soustředila na schopnosti v terénu, nová civilizovanější verze se spíše vydává do teritoria Range Roverů. To znamená výraznější styl a také hodně extra výkonu. Zatímco samotná automobilka vyřešila touhu svých zákazníků po větším zátahu pětilitrovým kompresorovým osmiválcem s 386 kW (525 k), ladiči se soustředí na úpravy řadových šestiválců – v tomto případě u Manhart s dobrým výsledkem.

Jmenuje se DP 500. Jako základ posloužila verze P400, z jejíchž standardních 294 kW (400 k) a 550 Nm se stalo díky powerboxu a nerezovému výfuku (homologovanému s klapkami nebo nehomologovanému bez klapek) hezkých 377 kW (512 k) a 710 Nm. Vůz dostává rozšířené blatníky, nový kryt motoru a sadu polepů, vnitřek může být osazen sedadly v kombinaci kůže/Alcantara nebo křesílky ErgoMed s vyhříváním, chlazením i airbagy.

Kola si může zákazník zvolit dle zamýšleného využití – na promenádování po městských bulvárech může mít kované 24“ disky, do terénu dvaadvacítky. V plánu je výroba pouhých deseti exemplářů.

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Doporučujeme

Články odjinud