Pět set kobyl v „Defíku“ umí nejen samotný Land Rover, ale také němečtí ladiči. Můžete s nimi nejen do „Pařížšké,“ ale i do terénu.
Zatímco u minulé generace Defenderu se většina úprav soustředila na schopnosti v terénu, nová civilizovanější verze se spíše vydává do teritoria Range Roverů. To znamená výraznější styl a také hodně extra výkonu. Zatímco samotná automobilka vyřešila touhu svých zákazníků po větším zátahu pětilitrovým kompresorovým osmiválcem s 386 kW (525 k), ladiči se soustředí na úpravy řadových šestiválců – v tomto případě u Manhart s dobrým výsledkem.
Jmenuje se DP 500. Jako základ posloužila verze P400, z jejíchž standardních 294 kW (400 k) a 550 Nm se stalo díky powerboxu a nerezovému výfuku (homologovanému s klapkami nebo nehomologovanému bez klapek) hezkých 377 kW (512 k) a 710 Nm. Vůz dostává rozšířené blatníky, nový kryt motoru a sadu polepů, vnitřek může být osazen sedadly v kombinaci kůže/Alcantara nebo křesílky ErgoMed s vyhříváním, chlazením i airbagy.
Kola si může zákazník zvolit dle zamýšleného využití – na promenádování po městských bulvárech může mít kované 24“ disky, do terénu dvaadvacítky. V plánu je výroba pouhých deseti exemplářů.