Manhart vyměnil motor v BMW M2 za ten z M4 a vyladil ho na 630 koní

Z našeho testu asi dobře víte, že výkon rozhodně není to, s čím by BMW M2 mělo problém. Jinými slovy je zatraceně rychlé už v základním naladění. Německý úpravce Manhart měl však jiný názor, takže pod kapotu vměstnal přeplňovaný šestiválec S55 z BMW M4 a k tomu ho ještě „trochu“ vylepšil. Premiéra se odehrála během oslavy ke 30. výročí od založení společnosti.

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

Řadový šestiválec se tak namísto standardních 317 kW (431 k) pyšní výkonem 464 kW (630 koní). Manhart se však nechlubí výčtem úprav, které k tomu přispěly. Můžeme tak jen vytušit, že auto dostalo větší turbodmychadla a odolnější vnitřnosti. Tuningem prošel také výfuk, což je změna, kterou si můžete poslechnout v přiloženém videu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M2 má po úpravě od Manhartu k M4 blíže než kdykoli dřív,
pochází z ní motor, zde navíc naladěný na výkon 630 koní

Manhart auto oblékl do zlaté metalízy Sunburst z řady Individual a design vyšperkoval dále ventilovanou kapotou, karbonovými doplňky a devatenáctipalcovými koly. Sami asi tušíte, že tohle auto nebude žádná láce. Cenu si úpravce nechává pro sebe, ale velmi pravděpodobně hravě překročí cenu nové M4.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků