Manhart vyměnil motor v BMW M2 za ten z M4 a vyladil ho na 630 koní

Z našeho testu asi dobře víte, že výkon rozhodně není to, s čím by BMW M2 mělo problém. Jinými slovy je zatraceně rychlé už v základním naladění. Německý úpravce Manhart měl však jiný názor, takže pod kapotu vměstnal přeplňovaný šestiválec S55 z BMW M4 a k tomu ho ještě „trochu“ vylepšil. Premiéra se odehrála během oslavy ke 30. výročí od založení společnosti.

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

BMW M2 je M235i křížené s M4. Jezdí výborně [první jízdní dojmy]

Řadový šestiválec se tak namísto standardních 317 kW (431 k) pyšní výkonem 464 kW (630 koní). Manhart se však nechlubí výčtem úprav, které k tomu přispěly. Můžeme tak jen vytušit, že auto dostalo větší turbodmychadla a odolnější vnitřnosti. Tuningem prošel také výfuk, což je změna, kterou si můžete poslechnout v přiloženém videu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M2 má po úpravě od Manhartu k M4 blíže než kdykoli dřív,
pochází z ní motor, zde navíc naladěný na výkon 630 koní

Manhart auto oblékl do zlaté metalízy Sunburst z řady Individual a design vyšperkoval dále ventilovanou kapotou, karbonovými doplňky a devatenáctipalcovými koly. Sami asi tušíte, že tohle auto nebude žádná láce. Cenu si úpravce nechává pro sebe, ale velmi pravděpodobně hravě překročí cenu nové M4.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků