Manhart se už loni pustil do brutální úpravy vrcholného SUV X5 Competition, které nadopoval na 812 koní s 1 080 Nm točivého momentu. Manhart

Manhart se už loni pustil do brutální úpravy vrcholného SUV X5 Competition, které nadopoval na 812 koní s 1 080 Nm točivého momentu. | Manhart

Po roce a půl asi došel k závěru, že to malinko přehnal a nově do světa vypustil umírněnější verzi X5 MHX5 700. I tak má absurdních 730 koní a 900 Nm. Manhart

Po roce a půl asi došel k závěru, že to malinko přehnal a nově do světa vypustil umírněnější verzi X5 MHX5 700. I tak má absurdních 730 koní a 900 Nm. | Manhart

Sériový vidlicový osmiválec 4.4 litru s dvojitým přeplňováním turbodmychadly má už tak solidních 625 koní se 750 Nm. Manhart

Sériový vidlicový osmiválec 4.4 litru s dvojitým přeplňováním turbodmychadly má už tak solidních 625 koní se 750 Nm. | Manhart

Vylepšení Manhart dosáhl pomocí řídící jednotky MHtronik a nahráním nových map. Manhart

Vylepšení Manhart dosáhl pomocí řídící jednotky MHtronik a nahráním nových map. | Manhart

K tomu přidal kompletní nerezový výfuk s klapkami a čtveřicí 100mm koncovek. Manhart

K tomu přidal kompletní nerezový výfuk s klapkami a čtveřicí 100mm koncovek. | Manhart

Klienti vyžívající se v buzení pozornosti si mohou připlatit za závodní sadu bez katalyzátoru. Manhart

Klienti vyžívající se v buzení pozornosti si mohou připlatit za závodní sadu bez katalyzátoru. | Manhart

Pro zlepšení jízdních vlastností stojí M5 na stavitelném podvozku H&R, který ji dodal na stabilitě a karoserii poslal blíže k silnici. Manhart

Pro zlepšení jízdních vlastností stojí M5 na stavitelném podvozku H&R, který ji dodal na stabilitě a karoserii poslal blíže k silnici. | Manhart

O styk s ní se starají černá třiadvacetipalcová kola obutá do pneumatik v rozměru 315/25. Manhart

O styk s ní se starají černá třiadvacetipalcová kola obutá do pneumatik v rozměru 315/25. | Manhart

Karoserie obléká karbonový bodytkit skládající se z předního splitteru,...  Manhart

Karoserie obléká karbonový bodytkit skládající se z předního splitteru,...  | Manhart

kapoty,... Manhart

kapoty,... | Manhart

dvoudílných prahů,... Manhart

dvoudílných prahů,... | Manhart

a difuzoru s centrálním mlhovým světlem. Manhart

a difuzoru s centrálním mlhovým světlem. | Manhart

Ještě více karbonu si užijeme v interiéru na volantu a pádlech řazení. Manhart

Ještě více karbonu si užijeme v interiéru na volantu a pádlech řazení. | Manhart

Celkový výčet úprav završují speciální koberečky. Manhart

Celkový výčet úprav završují speciální koberečky. | Manhart

Manhart BMW MHX5 700  Manhart

Manhart BMW MHX5 700  | Manhart

Manhart BMW MHX5 700  Manhart

Manhart BMW MHX5 700  | Manhart

Manhart BMW MHX5 700  Manhart

Manhart BMW MHX5 700  | Manhart

Manhart BMW MHX5 700  Manhart

Manhart BMW MHX5 700  | Manhart

Manhart BMW MHX5 700  Manhart

Manhart BMW MHX5 700  | Manhart

Manhart BMW MHX5 700  Manhart

Manhart BMW MHX5 700  | Manhart

Manhart BMW MHX5 700  Manhart

Manhart BMW MHX5 700  | Manhart

Manhart BMW MHX5 700  Manhart

Manhart BMW MHX5 700  | Manhart

Po roce a půl asi došel k závěru, že to malinko přehnal a nově do světa vypustil umírněnější verzi X5 MHX5 700. I tak má absurdních 730 koní a 900 Nm. Manhart
Sériový vidlicový osmiválec 4.4 litru s dvojitým přeplňováním turbodmychadly má už tak solidních 625 koní se 750 Nm. Manhart
Vylepšení Manhart dosáhl pomocí řídící jednotky MHtronik a nahráním nových map. Manhart
K tomu přidal kompletní nerezový výfuk s klapkami a čtveřicí 100mm koncovek. Manhart
22
Fotogalerie

Manhart to posledně s X5 M přehnal. Představuje umírněnější verzi, ale stejně je šílená!

To poslední, na co byste si u Manhartu mohli stěžovat, je nedostatek výkonu. Zvláště když základem projektu je BMW X5 M. Pro milovníky hlasité kulisy má milé překvapení.

Manhart se už loni pustil do brutální úpravy vrcholného SUV X5 Competition, které nadopoval na 812 koní s 1080 Nm točivého momentu. Po roce a půl asi došel k závěru, že to malinko přehnal a nově do světa vypustil umírněnější verzi X5 MHX5 700. I tak má absurdních 730 koní a 900 Nm.

Sériový vidlicový osmiválec 4,4 litru s dvojitým přeplňováním turbodmychadly má už tak solidních 625 koní se 750 Nm. Vylepšení Manhart dosáhl pomocí řídící jednotky MHtronik a nahráním nových map. K tomu přidal kompletní nerezový výfuk s klapkami a čtveřicí 100mm koncovek. Klienti vyžívající se v buzení pozornosti si mohou připlatit za závodní sadu bez katalyzátoru.

Pro zlepšení jízdních vlastností stojí M5 na stavitelném podvozku H&R, který ji dodal na stabilitě a karoserii poslal blíže k silnici. O styk s ní se starají třiadvacetipalcová kola obutá do pneumatik v rozměru 315/25.

Dále se úpravy omezily pouze na vizuální dojem. Karoserie obléká karbonový bodytkit skládající se z předního splitteru, kapoty, dvoudílných prahů a difuzoru s centrálním mlhovým světlem. Ještě více karbonu si užijeme v interiéru na volantu a pádlech řazení. Celkový výčet úprav završují speciální koberečky.

BMW X5

S prvním BMW X5 přepsalo BMW pravidla hry a nastavilo standard luxusních SUV. V roce 2018 přišla na trh už čtvrtá generace. Oproti předchozím verzím je větší a má asistent jízdy v koloně, startování mobilním telefonem aj.

Ceny, data, motory • Test BMW X5 (G05) • Plug-in hybrid • Test BMW X5 M50d 

Doporučujeme

Články odjinud