Začneme motorem. Z přeplňovaného dvoulitru, který ve standardu dosahuje výkonu 245 koní, se vydolovalo 213 kW (290 koní) a 425 N.m točivého momentu. Zdroj: Manhart

Začneme motorem. Z přeplňovaného dvoulitru, který ve standardu dosahuje výkonu 245 koní, se vydolovalo 213 kW (290 koní) a 425 N.m točivého momentu. | Zdroj: Manhart

Nejedná se tedy o nějakou zásadní změnu, ale spíše o decentní zlepšení. O rychlosti zrychlení z 0 na 100 km/h se výrobce nezmínil, ale maximálka zůstává na hodnotě 250 km/h. Zdroj: Manhart

Nejedná se tedy o nějakou zásadní změnu, ale spíše o decentní zlepšení. O rychlosti zrychlení z 0 na 100 km/h se výrobce nezmínil, ale maximálka zůstává na hodnotě 250 km/h. | Zdroj: Manhart

K dobru dostal vůz i nový zadní difuzor a 19palcová kola Venturi přímo od  Manhartu , která jsou obalená do pneumatik o rozměrech 225/35 ZR19. Jinak se na vzhledu nic moc neměnilo. Zdroj: Manhart

K dobru dostal vůz i nový zadní difuzor a 19palcová kola Venturi přímo od Manhartu, která jsou obalená do pneumatik o rozměrech 225/35 ZR19. Jinak se na vzhledu nic moc neměnilo. | Zdroj: Manhart

Jen se tu a tam přidala červená kontrastní linka. Vnitřek pak zaujme LED diodami ve stropnici, které mají připomínat hvězdné nebe jako u vozů  Rolls-Royce . Zdroj: Manhart

Jen se tu a tam přidala červená kontrastní linka. Vnitřek pak zaujme LED diodami ve stropnici, které mají připomínat hvězdné nebe jako u vozů Rolls-Royce. | Zdroj: Manhart

Na brzdy se nesahalo, úpravce ale věří v individuální přístup, takže se na nějakém lepším řešení můžete domluvit. V podvozku se pak použily nižší pružiny H&R.  Zdroj: Manhart

Na brzdy se nesahalo, úpravce ale věří v individuální přístup, takže se na nějakém lepším řešení můžete domluvit. V podvozku se pak použily nižší pružiny H&R.  | Zdroj: Manhart

Pružiny vás vyjdou na 349 eur, tedy 8900 Kč. Zvýšení výkonu vyjde v přepočtu na 37.500 Kč, zadní difuzor na 7500 Kč a světélkující střecha na 50.000 Kč. Zdroj: Manhart

Pružiny vás vyjdou na 349 eur, tedy 8900 Kč. Zvýšení výkonu vyjde v přepočtu na 37.500 Kč, zadní difuzor na 7500 Kč a světélkující střecha na 50.000 Kč. | Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

 Zdroj: Manhart

| Zdroj: Manhart

Nejedná se tedy o nějakou zásadní změnu, ale spíše o decentní zlepšení. O rychlosti zrychlení z 0 na 100 km/h se výrobce nezmínil, ale maximálka zůstává na hodnotě 250 km/h. Zdroj: Manhart
K dobru dostal vůz i nový zadní difuzor a 19palcová kola Venturi přímo od  Manhartu , která jsou obalená do pneumatik o rozměrech 225/35 ZR19. Jinak se na vzhledu nic moc neměnilo. Zdroj: Manhart
Jen se tu a tam přidala červená kontrastní linka. Vnitřek pak zaujme LED diodami ve stropnici, které mají připomínat hvězdné nebe jako u vozů  Rolls-Royce . Zdroj: Manhart
Na brzdy se nesahalo, úpravce ale věří v individuální přístup, takže se na nějakém lepším řešení můžete domluvit. V podvozku se pak použily nižší pružiny H&R.  Zdroj: Manhart
24
Fotogalerie

Manhart si posvítil na nový VW Golf GTI. Má 290 koní a stropnici jako Rolls-Royce

Německý úpravce Manhart dokončil práce na osmém Volkswagenu Golf GTI. Ostrý hatchback změnil ve všech možných oblastech.

Začneme motorem. Z přeplňovaného dvoulitru, který ve standardu dosahuje výkonu 245 koní, se vydolovalo 213 kW (290 koní) a 425 N.m točivého momentu. Nejedná se tedy o nějakou zásadní změnu, ale spíše o decentní zlepšení. O rychlosti zrychlení z 0 na 100 km/h se výrobce nezmínil, ale maximálka zůstává na hodnotě 250 km/h.

K dobru dostal vůz i nový zadní difuzor a 19palcová kola Venturi přímo od Manhartu, která jsou obalená do pneumatik o rozměrech 225/35 ZR19. Jinak se na vzhledu nic moc neměnilo. Jen tu a tam přibyla červená kontrastní linka. Vnitřek pak zaujme LED diodami ve stropnici, které mají připomínat hvězdné nebe jako u vozů Rolls-Royce.

Na brzdy se nesahalo, úpravce ale věří v individuální přístup, takže se na nějakém lepším řešení můžete domluvit. V podvozku se pak použily nižší pružiny H&R. Pružiny vás vyjdou na 349 eur, tedy 8900 Kč. Zvýšení výkonu vyjde v přepočtu na 37.500 Kč, zadní difuzor na 7500 Kč a světélkující střecha na 50.000 Kč.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud