Německý úpravce Manhart dokončil práce na osmém Volkswagenu Golf GTI. Ostrý hatchback změnil ve všech možných oblastech.
Začneme motorem. Z přeplňovaného dvoulitru, který ve standardu dosahuje výkonu 245 koní, se vydolovalo 213 kW (290 koní) a 425 N.m točivého momentu. Nejedná se tedy o nějakou zásadní změnu, ale spíše o decentní zlepšení. O rychlosti zrychlení z 0 na 100 km/h se výrobce nezmínil, ale maximálka zůstává na hodnotě 250 km/h.
K dobru dostal vůz i nový zadní difuzor a 19palcová kola Venturi přímo od Manhartu, která jsou obalená do pneumatik o rozměrech 225/35 ZR19. Jinak se na vzhledu nic moc neměnilo. Jen tu a tam přibyla červená kontrastní linka. Vnitřek pak zaujme LED diodami ve stropnici, které mají připomínat hvězdné nebe jako u vozů Rolls-Royce.
Na brzdy se nesahalo, úpravce ale věří v individuální přístup, takže se na nějakém lepším řešení můžete domluvit. V podvozku se pak použily nižší pružiny H&R. Pružiny vás vyjdou na 349 eur, tedy 8900 Kč. Zvýšení výkonu vyjde v přepočtu na 37.500 Kč, zadní difuzor na 7500 Kč a světélkující střecha na 50.000 Kč.