Manhart  má v portfoliu produkty pro celou řadu prémiových i exotických značek, ale s novým projektem se poprvé vydal do světa  Cupry . Zdroj: Cupra

Manhart má v portfoliu produkty pro celou řadu prémiových i exotických značek, ale s novým projektem se poprvé vydal do světa Cupry. | Zdroj: Cupra

Jak je mu vlastní, sáhl rovnou po nejvýkonnějším modelu  Formentor VZ5 . Zdroj: Cupra

Jak je mu vlastní, sáhl rovnou po nejvýkonnějším modelu Formentor VZ5. | Zdroj: Cupra

Ten ve svých útrobách ukrývá turbodmychadlem přeplňovaný pětiválec s výkonem 287 kW a točivým momentem 480 N.m. Foto: David Rajdl

Ten ve svých útrobách ukrývá turbodmychadlem přeplňovaný pětiválec s výkonem 287 kW a točivým momentem 480 N.m. | Foto: David Rajdl

Stejný používá Audi v modelech RS Q3 a RS 3 Sportback, kde má ještě o malinko síly více. Foto: Audi Česká republika

Stejný používá Audi v modelech RS Q3 a RS 3 Sportback, kde má ještě o malinko síly více. | Foto: Audi Česká republika

Vzhledem k tomu, že se úprava soustředí hlavně na techniku vozu, zvenčí si Manhart pohrál pouze s černým lakem doplněným polepy v bronzové barvě. Zdroj: Mansory

Vzhledem k tomu, že se úprava soustředí hlavně na techniku vozu, zvenčí si Manhart pohrál pouze s černým lakem doplněným polepy v bronzové barvě. | Zdroj: Mansory

K tomu přidal ještě 20palcová kola Concave One. Ve výsledku to stačí, protože Formentor VZ5 vypadá dost dravě i se základním bodykitem. Zdroj: Mansory

K tomu přidal ještě 20palcová kola Concave One. Ve výsledku to stačí, protože Formentor VZ5 vypadá dost dravě i se základním bodykitem. | Zdroj: Mansory

Koho handicap oproti Audi trápí, může navštívit zázemí Manhartu a objednat si „balíček vitamínů“ Stage 1. Foto: David Rajdl

Koho handicap oproti Audi trápí, může navštívit zázemí Manhartu a objednat si „balíček vitamínů“ Stage 1. | Foto: David Rajdl

V něm najde řídící jednotku MHtronik s novými mapami a výfukový systém s dvojicí koncovek v zadním difuzoru. Foto: David Rajdl

V něm najde řídící jednotku MHtronik s novými mapami a výfukový systém s dvojicí koncovek v zadním difuzoru. | Foto: David Rajdl

Výsledkem je nárůst výkonu na 360 kW se 630 N.m točivého momentu. Foto: David Rajdl

Výsledkem je nárůst výkonu na 360 kW se 630 N.m točivého momentu. | Foto: David Rajdl

O dalších úpravách Manhart nemluví, takže převodovka posílající výkon na všechna kola má dostatečnou rezervu. Foto: David Rajdl

O dalších úpravách Manhart nemluví, takže převodovka posílající výkon na všechna kola má dostatečnou rezervu. | Foto: David Rajdl

Úpravce prý zvažuje ještě výživnější balíček Stage 2 s odhadovaným výkonem kolem 447 kW. Foto: David Rajdl

Úpravce prý zvažuje ještě výživnější balíček Stage 2 s odhadovaným výkonem kolem 447 kW. | Foto: David Rajdl

Vyšší mety se má dosáhnout pomocí nového mezichladiče se sáním a jiným naprogramováním managementu motoru. Foto: David Rajdl

Vyšší mety se má dosáhnout pomocí nového mezichladiče se sáním a jiným naprogramováním managementu motoru. | Foto: David Rajdl

Jak je mu vlastní, sáhl rovnou po nejvýkonnějším modelu  Formentor VZ5 . Zdroj: Cupra
Ten ve svých útrobách ukrývá turbodmychadlem přeplňovaný pětiválec s výkonem 287 kW a točivým momentem 480 N.m. Foto: David Rajdl
Stejný používá Audi v modelech RS Q3 a RS 3 Sportback, kde má ještě o malinko síly více. Foto: Audi Česká republika
Vzhledem k tomu, že se úprava soustředí hlavně na techniku vozu, zvenčí si Manhart pohrál pouze s černým lakem doplněným polepy v bronzové barvě. Zdroj: Mansory
12
Fotogalerie

Manhart se poprvé pustil do nejsilnější Cupry Formentor. Posun na 490 koní je možná jen začátek

Manhart poprvé zamířil ke značce Cupra pro nejsilnější Formentor VZ5. Připravil mu základní balíček s pěknou porcí výkonu, ale možná dostane ještě více.

Manhart má v portfoliu produkty pro celou řadu prémiových i exotických značek, ale s novým projektem se poprvé vydal do světa Cupry. Jak je mu vlastní, sáhl rovnou po modelu Formentor VZ5. Ten ve svých útrobách ukrývá turbodmychadlem přeplňovaný pětiválec s výkonem 287 kW a točivým momentem 480 N.m. Stejný používá Audi v modelech RS Q3 a RS 3 Sportback, kde má ještě o malinko síly více.

Koho to trápí, může navštívit zázemí Manhartu a objednat si „balíček vitamínů“ Stage 1. V něm najde řídící jednotku MHtronik s novými mapami a výfukový systém s dvojicí koncovek v zadním difuzoru. Výsledkem je nárůst výkonu na 360 kW se 630 N.m točivého momentu.

O dalších úpravách Manhart nemluví, takže převodovka posílající výkon na všechna kola má dostatečnou rezervu. Úpravce prý zvažuje ještě výživnější balíček Stage 2 s odhadovaným výkonem kolem 447 kW. Vyšší mety se má dosáhnout pomocí nového mezichladiče se sáním a jiným naprogramováním managementu motoru.

Vzhledem k tomu, že se úprava soustředí hlavně na techniku vozu, zvenčí si Manhart pohrál pouze s černým lakem doplněným polepy v bronzové barvě. K tomu přidal ještě 20palcová kola Concave One. Ve výsledku to stačí, protože Formentor VZ5 vypadá dost dravě i se základním bodykitem.

Doporučujeme

Články odjinud