Máme tip na auto na příští jaro. Audi přichází s novou generací A5 cabrio

milde  |  04. 11. 2016 16:33  |  [90.180.33.xxx]

Ano, už si ho jdeme všichni na jaro objednat

Odpovědět  |   | 
Hydroplánie Vykuřbaldová  |  04. 11. 2016 20:02  |  [85.70.129.xxx]

No to určitě. Kabrio je fajn v prostředí, kde je mezi 25 a 29°C. Pod je zima, nad je vedro. Částečně to řeší topení, klima a spešl ofuky, ale pouze částečně. V 33°C je to už vysloveně nepříjemné. Takže v Kalifornii fajn, v Česku úplně na guwno. A k tomu ještě máme náspobně víc závistivých xichtů, co vám do otevřeného auta při stání na červenou pěkně po odborářsku flusnou aby vám dali najevo míru své závisti či nenávisti.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  04. 11. 2016 21:25  |  [46.33.96.xxx]

Nemyslím, že by se zrovna kabrio závidělo. Spíš si lidi ťukají na čelo pač do našich končin kabrio nějak nezapadá.

Odpovědět  |   | 
Hydroplanie Vykuřbaldová  |  04. 11. 2016 22:51  |  [85.70.129.xxx]

záleží na jakém fáru ta střecha není.... a ten flusanec byl z vlastní zkušenosti... a ne jen jeden... plus proříznutá střecha

Odpovědět  |   | 
fana  |  05. 11. 2016 01:56  |  [79.98.155.xxx]

Jenže závistivci se najdou na celém světě. Takovéto věci se stávají nejenom kabrioletům.
Jinak nevím proč u nás by nemohl jezdit kabrio? Mám ho a jsem s ním velice spokojen. Klimošku vůbec v létě nepotřebuji, když je chladno tak si přitopím a do +13°C se dí jezdit i nahoře bez. A v zimně je holt v garáži v pyžamu a čeká na novou sezonu. Na zimu mám jiné.

Odpovědět  |   | 
king014  |  05. 11. 2016 09:17  |  [46.135.105.xxx]

Třeba Švédové kabria zbožňujou a to je tam větší kosa, prostě když už svítí slunce tak si ho chtěj užít naplno

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  05. 11. 2016 13:59  |  [85.70.186.xxx]

S tím teplotním omezením bych nesouhlasil. V zimě to je podobně jako na motorce o vhodném oblečení - osobně to do 13°C neřeším vůbec a pod 13°C si prostě vezmu teplejší bundu a hlavně zimní čepici. V létě nasazuji střechu a pouštím klimatizaci až když je přes 40°C a jen v koloně, protože jakmile se auto rozjede, tak už to zase není problém. Jinak hodně pomáhá odvětrávání sedaček - hlavně při delších cestách to je hodně příjemné a někdy člověk prostě nechce mít na zádech zpocený flek. Na druhou stranu jsem toho dost najezdil i s kabriolety bez větrání sedaček a nikdy mi to vyloženě nevadilo. Navíc starší kabriolety mají takové kouzlo, že jim zpocená záda vždycky rád odpustím Se závistivým lidským odpadem máte bohužel pravdu, ale z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že je úplně jedno zda má člověk pevnou střechu nebo kabriolet. U aut s plátěnou střechou jsem sice ještě nikdy neměl problém, zato u normálního auta už se mi někdo dvakrát prošel po střeše a jednou mi jí někdo promáčknul (podle servisu nejspíš pěstí).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 45 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A