Máme tip na auto na příští jaro. Audi přichází s novou generací A5 cabrio

Nová generace vozu A5 cabrio zkompletuje tuto modelovou řadu automobilky se čtyřmi kruhy v logu. Již dříve jsme znali podobu a technická data automobilů A5 Coupe a A5 Sportback.

Více prostoru pro čtyři cestující, lepší dynamické schopnosti, a rovněž několik technických vychytávek, mezi něž patří třeba mikrofony ukryté do předních bezpečnostních pásů nabídne nové Audi A5 Cabrio, které se brzy ve své fyzické podobě představí návštěvníkům autosalon v Los Angeles.

Na délku měří nová generace 467 centimetrů, což je skoro o pět více než předchůdce. Rozvor je delší o 14 milimetrů. Díky tomu mají cestující v kabině získat více místa. Například vzadu je to na kolena o 18 milimetrů více.

Střecha zůstala plátěná a umí se skládat a natahovat při jízdě až do padesáti kilometrů v hodině. Proces nutný pro získání výhledu na otevřené nebe trvá osmnáct sekund, natahování je o tři sekundy kratší.

Audi A5 Coupé: Spojka místo diferenciálu a dalších 7 zajímavých věcí

Audi A5 Coupé: Spojka místo diferenciálu a dalších 7 zajímavých věcí

V zavazadlovém prostoru má být prostor pro 380 litrů.

Auto budou pohánět dvoulitrové turbomotory spalující benzín i naftu. Vrcholná S5 dostane šestiválcový třílitrový přeplňovaný agregát naladěný na 260 kW. Propojen bude s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem Quattro. Maximální rychlost zůstane omezená na 250 kilometrů v hodině, zrychlení z nuly na stovku potrvá 5,1 sekundy. Je to o 0,4 sekundy delší doba než v případě stejně výkonného kupé.

Audi A5 Sportback je tady. Známe i základní cenu!

Audi A5 Sportback je tady. Známe i základní cenu!

S touto karosářskou verzí bude kabriolet sdílet rovněž prvky výbavy. Tedy například i asistent pro jízdu v koloně, který umožní autonomní jízdu rychlostí až 65 kilometrů v hodině. Krky cestujících může ofukovat teplý vzduch, komunikaci mají zlepšit mikrofony ukryté v předních bezpečnostních pásech,

V evropských autosalonech by se model měl objevit v březnu příštího roku. Cena pro český trh zatím nebyla stanovena.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků