Malý Fiat 500 dostane pod kapotu i dvouválcový motor

Jako za starých dobrých časů si budou připadat majitelé malého Fiatu 500, který se na trhu objeví v příštím roce. Po Citroenu 2CV půjde po dlouhé době jeden z mála sériových vozů s dvouválcovým motorem.

Agregát o objemu 0,9 l bude dopován turbodmychadlem a jeho výkon by se měl pohybovat okolo 70 kW a točivý moment kolem 120 Nm. Použitím malého motoru se sníží hlavně spotřeba, která bude v porovnání se stejně výkonnými tří-, nebo čtyřválci o 20 procent nižší.

Otázkou zůstává, jak se bude motor projevovat, jaký bude jeho charakter a kultivovanost. Vše jsou to velké neznámé, protože nic podobného v této době mezi automobily nelze najít. Definitivum tak ukáže až příští rok, kdy se Fiat 500, spolu s novou generací Fordu Ka představí veřejnosti.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků