Malý Fiat 500 dostane pod kapotu i dvouválcový motor

Jako za starých dobrých časů si budou připadat majitelé malého Fiatu 500, který se na trhu objeví v příštím roce. Po Citroenu 2CV půjde po dlouhé době jeden z mála sériových vozů s dvouválcovým motorem.

Agregát o objemu 0,9 l bude dopován turbodmychadlem a jeho výkon by se měl pohybovat okolo 70 kW a točivý moment kolem 120 Nm. Použitím malého motoru se sníží hlavně spotřeba, která bude v porovnání se stejně výkonnými tří-, nebo čtyřválci o 20 procent nižší.

Otázkou zůstává, jak se bude motor projevovat, jaký bude jeho charakter a kultivovanost. Vše jsou to velké neznámé, protože nic podobného v této době mezi automobily nelze najít. Definitivum tak ukáže až příští rok, kdy se Fiat 500, spolu s novou generací Fordu Ka představí veřejnosti.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků