Malý drak: nový Renault Clio V6 představen v Paříži

Na pařížském autosalonu byl kromě modelů Eclypse, Megane II a Espace IV představen také malý sporťák Clio V6, který, jak název napovídá, skrývá pod kapotou šestiválcový motor o objemu tři litry. Jeho výkon je na malé clio snad až příliš dimenzovaný, ostatně posuďte sami: 188 kW v 7150 otáčkách a točivý moment 300 Nm v 4650 otáčkách. A zrychlení? Inu odpovídající - z nuly na sto za šest sekund. Převodovka je jak jinak šestistupňová. Nové Clio V6 se začně prodávat na konci tohoto roku.

Clio V6 je pouze dvoumístné, protože vzadu je schován onen brutální šestiválec. Oproti staré V6 byla upravena karoserie, která by nyní měal být tužší a bezpečnější. Ovšem zvuk motoru bude hlasitý i nadále, tomu se zkrátka neubráníte. Clio V6 vyjede na 18palcových kolech, které budou doplněny sportovními spoilery.

V základní výbavě najdete ABS, xenonové světlomety, dvoufázové přední airbagy, pásy s omezovači tahu a hlavové airbagy. Jízdnímu komfortu pomáhají např. dešťové senzory, senzory světla či automatická klimatizace. Abyste nemuseli neustále poslouchat burácející motor, můžete si pustit hudbu ze čtyř reproduktorů o výkonu 40 W.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků