Malý drak: nový Renault Clio V6 představen v Paříži

Na pařížském autosalonu byl kromě modelů Eclypse, Megane II a Espace IV představen také malý sporťák Clio V6, který, jak název napovídá, skrývá pod kapotou šestiválcový motor o objemu tři litry. Jeho výkon je na malé clio snad až příliš dimenzovaný, ostatně posuďte sami: 188 kW v 7150 otáčkách a točivý moment 300 Nm v 4650 otáčkách. A zrychlení? Inu odpovídající - z nuly na sto za šest sekund. Převodovka je jak jinak šestistupňová. Nové Clio V6 se začně prodávat na konci tohoto roku.

Clio V6 je pouze dvoumístné, protože vzadu je schován onen brutální šestiválec. Oproti staré V6 byla upravena karoserie, která by nyní měal být tužší a bezpečnější. Ovšem zvuk motoru bude hlasitý i nadále, tomu se zkrátka neubráníte. Clio V6 vyjede na 18palcových kolech, které budou doplněny sportovními spoilery.

V základní výbavě najdete ABS, xenonové světlomety, dvoufázové přední airbagy, pásy s omezovači tahu a hlavové airbagy. Jízdnímu komfortu pomáhají např. dešťové senzory, senzory světla či automatická klimatizace. Abyste nemuseli neustále poslouchat burácející motor, můžete si pustit hudbu ze čtyř reproduktorů o výkonu 40 W.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků