Malý dojezd elektromobilu? Smart si utahuje z lidí, kteří by rádi dojeli někam dál

Nejčastější argument proti nákupu elektromobilu se výrobci městských vozítek zdá přinejmenším vtipný.

Jak už víme, Smart nedávno vyškrtl z nabídky spalovací motory a nyní jede kompletně na vlně elektrických modelů. A přestože by mnozí dojezd elektrických Smartů odsoudili, výrobce si je velmi dobře vědom, na kterou cílovou skupinu zákazníků hledí. Zapomeňte na výlety, vždyť ani s benzinovým Smartem by většina majitelů za město nevyjela.

Smart ví, že je značkou nabízející miniaturní městská auta, a proto si v nejnovější reklamě z teoretických výletníků, kterým dojezd elektromobilu nestačí, vtipně střílí. Vybitý Smart na horách v závěji, vybitý Smart na úpatí sopky, vybitý Smart kdesi v Himalájích a nabíjecí stanice nikde! Šokující.

Smart končí se spalovacími motory. Už nabízí jen elektřinu, v Česku to bude mít těžké

Smart končí se spalovacími motory. Už nabízí jen elektřinu, v Česku to bude mít těžké

„Kdo by jezdil elektromobilem kamsi do neznáma?“ dělají si ze zmíněných scénářů srandu dvě slečny, pochopitelně jedoucí elektrickým Smartem po městě. Chápete, v tomto prostředí těch „nicotných“ 159 kilometrů dojezdu (fortwo) prostě cílové skupině zájemců postačí. Na dovolenou do Chorvatska se totiž slečny zřejmě nechystají…

„Jezděte elektromobilem tam, kde to dává smysl,“ říká na konci reklamy Smart.

Smart

Smart je německý výrobce malých automobilů. Myšlenka na tak malý vůz vznikla koncem osmdesátých let v hlavě šéfa Swatch, který se v roce 1994 spojil se značkou Mercedes-Benz a o čtyři roky později bylo na světě první auto.

Smart fortwo • Smart fortwo kabrio •​ Smart forfour

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

včera | Richard Herbich | 58 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 80 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 34 příspěvků