...takze tento tzv.Maluch, ktory ma do Malucha tak daleko ako cola-zero (ten prostriedok na preplach mojej toalety, je to lacnejsie ako Domestos)....
No ale nevadi, ved on ani nevie kde take Polsko v ten nejakej Europe lezi.
Plácáte nesmysly..krom provedení v kůži(a i ta má reliéf jako originální palubka a sedadla) a několika okrasných prvků je všechno krásně původní. Takového malucha jsem měl takže vím o čem mluvím..na rozdíl od Vás..
Pardon, ale nemali ste nic. Inak by ste takuto h.vadinu do placu nedali. Konstatujem fakt.
Carlex Design pro něj upravil Malucha NA nepoznání.
Pane Havlíčku, když si podobný článek přečtete u konkurence tak to je 100 A 1
Pěkné, tedy až na ty běloboké pneumatiky. Ty na tom autě nemají co dělat.
...na tom tzv.povodnom aute toho nema co hladat podstatne viac, ale na to uz by bola naozaj blba diskusia.
Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.
Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.
Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.
Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.
Depozitář slavné italské karosárny Bertone jde do dražby. Ve stozích skic byl objeven poklad – pravděpodobně kresba první generace Škody Octavia!
Volkswagen připravil novinku pro čínský trh. Lavida Plus představuje novou generaci modelu Lavida. Premiéru zažije tento měsíc v Pekingu.
Devel Sixteen nepřestává šokovat svět. V nejvýkonnějším provedení má mít až 5000 koní, ani „běžná“ verze však není k zahození. Nebo je vám výkon 3000 koní málo?
Na Nürburgringu začala sezona 2018. Hned v úvodu to při závodech odnesl jeden exemplář modelu Porsche Cayman GT4 Clubsport.