Málo vídaný mezityp Škody 120 hledá majitele. Najeto má jen pár tisíc kilometrů

Názory k článku

šofér  |  10. 12. 2020 08:30

Podle těch prosezených sedadel nevěřím, že to má najeto 6500 km. A dále, ty úpravy zadního čela se dělaly běžně v garáži, nikoliv v Boleslavi. Žádný takový "přechodový" model jsem jako nový neviděl.

 |   |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
666  |  10. 12. 2020 09:09

Proč není článek označen jako PR?

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Martin P.  |  10. 12. 2020 09:16

A v lepším případě jízdní vlastnosti jsou stejně mizerný jako před xx lety. :)

 |   |  Odpovědět
jenkolemjdoucí  |  10. 12. 2020 09:23

Tohle přece není žádný veterán hodný obdivu a té cenovky.Je to šrot,stejně jako to byl když se to vyrobilo,navíc to není ani hezký,ničím zajímavý.

 |   |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
booch  |  10. 12. 2020 10:16

Tak takhle jsem měl upravenou "užovku" po tom, co za mnou jiný řidič nedobrzdil. Přechodový model 83 jsme měli v práci - měl masku s obdélníkovými světly a velkými oddělenými směrovkami samostatně po stranách, ale starou přední nápravu i zadní čelo. A neodpovídají ani zpětná zrcátka - takže nevím nevím jestli je tohle originál.

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
M.Jedlička  |  10. 12. 2020 10:32

Pracoval jsem ve Škodovce v době ,kdy se vyráběly 105 a 120.Po modernizaci Škody na Typ M ,si mnoho zaměstnanců továrny vyměnilo zadní masku vozu. Tuto modernizaci si zaměstnanci dělali na svém voze sami.. Zezadu to vypadalo jako nový typ a ten každý chtěl. .Podle mě je toto takový vůz. O žádném mezitypu nevím.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jean  |  10. 12. 2020 12:35

Jako, nic ma do toho neni, ale ak da niekto za tuto pipovinu 136000, tak je kokot

 |   |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
XiXao  |  10. 12. 2020 12:39

Panečku, takhle vydělávat na bezcenné věci. Ale pro nostalgiky má i bezvýznamný, nepříliš povedený krám cenu zlata.

 |   |  Odpovědět
kolkyno  |  10. 12. 2020 12:40

najvacsiu cenu ma na srotovisku kam patri!

 |   |  Odpovědět
Karcher Tool  |  10. 12. 2020 14:09

Zdejší trh byl tak zbídačený, že velká část lidí musela mít tenhle paskvil ráda. Že ostatní měli od Saabu 900, MB w124 až třeba po Ritmo je fuk. ... Škoda 742, zaklínadlo jak Miloš Jakeš. Dnešní glorifikace kusů musí být buď těžká nostalgie nebo recese, jinak si to nedovedu vysvětlit.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 12. 2020 18:30

Toho jsem koupil letos v lete za rovnych 5000,- Euro. Fotka je tesne po koupi, kdy jsem na nej jeste nesahnul, najeto 170 tisic, je to 230CE se 136 PS, klima, ABS, automat, uvnitr voni jako Mercedes, startuje na brnknuti, pohodlnej, tichej, topi,...Neni to zadnej zavodak, ale oproti te Schade a navic za ty same penize? V zari jsem s nim jel 800 km do ceska a 800 zpatky, jet to same v te stodvacitce, tak jsem uz hluchej a nenavidim auta do konce zivota.
http://www.imgbank.cz/image/9log...

 |   |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
josephko  |  11. 12. 2020 04:18

Najskôr tie svetlá mala Škoda Garde. A neskôr ju v tých užších modeloch dostávali "luxusné verzie" 120-ky GL a GLS. Tie však mali vpredu zdvojené svetlá peknú chrómovanú masku chladiča. Na L-kovom modeli som tieto svetlá nevidel.
Skôr to vyzerá tak, že to auto bolo repasované a poskladané z dielov rôznych áut. Už len ten jasný lak je podozrivý - auto bolo určite striekané.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jenicek54  |  11. 12. 2020 09:59

co je na ní zvláštního. poslední typ 1983 s novými zadními světly. to jsem měl taky. modrou

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Raifree  |  07. 01. 2021 12:09

Tento kousek jsem v roce 1999 koupil za 40 tisíc od jednoho staršího pána. Vůz byl garážovaný a v naprosto perfektním stavu. Motor šlapal bezvadně. Lak byl jako nový. Chrom jak zrcadlo. Interier vpodstatě netknutý. Jenže už tehdy měl vůz najeto pětkrát tolik než kolik je uvedeno. Když jsem jej po pár letech prodával, stav tachometru byl něco málo přes 100 tisíc km. Kupujici byl tedy už 3. majitel. Rozhodně se jedná o velice zachovalý kus historie výroby MBŠA, bohužel ale ne vše, co se zde o vozu uvádí, je pravda.

 |   |  Odpovědět
Alda  |  05. 02. 2021 19:41

Odporne auto! Skutecne nepochopim, ze takovy krap muze nekdo sbirat jako veteran.
Bylo to osklive auto bez spetky nejake pekne designove finesy. Jizdni vlastnosti nahovno, liny motor na hovno, podvozek nahovno, hnusne zevnitr i zvenci. Ty vole, kdyz si vzpomenu jake to byly krapy. To lupani dveri pri otevirani a to tupe zazvoneni kdyz se zavrelo...to nezapomenu

 |   |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor