Malinkatý elektromobil od Toyoty se dočká produkce. Na délku nemá ani 2,5 metru

15 komentářů

tk
24. listopadu • 7:57

To by mohlo byt zajimave. Trochu podobne auto ma uz delsi dobu aixam. Pokud to pojede +/- 80-100km/h a dojezd +/- 150-250km tak to bude vcelku idealni primestsky stroj. Otazkou je, cim to budou krmit. Jestli tam zase nacpou stary lionky tak si to muzou nechat, ale u toyoty snad maj rozum a uz tam daj LTOcka.

L
22. října • 9:09

Zažil jsem módu spalovacich turbín, parnich turbín i wankelů. Taky jsem zažil Isety, Messersmitty, Gogomobily i jiné pokusy.
A všechno to zmizelo v propadlišti dějin.
Tuhle módu čeká stejný osud.

Kuk Vykuk
20. října • 14:38

Toyota brzdí nástup baterkáčů co to dá. Zatím dodá jen tudle kriplkáru. Holt si nechce kanibalizovat portfolio spalováků.

bzzz
20. října • 15:38

Baterkace se masivne dotuji, hybridy si na sebe vydelavaji a chudi je nespolusponzoruji bohatym.

tk
24. listopadu • 7:59

Jak kde, na slovaci to neplati napr.

Kuk Vykuk
23. října • 12:41

Ještě že nikdo masivně nedotuje naftu.... počkej voni ji dotují už 100 let. :-D
Ještě že nikdo nedotoval fabriku na spalováky v Nošovicích... počkat ČR do ní narvalo 7 milijard. 3-[
Ještě že nikdo nebude dotovat novej testovací polygon BMW na Sokolovsku ... počkat ČR do toho nacpete další milijardu protože BMW jsou chudáci žebráci. 3-[
A tak bych moh pokračovat do rána. B-]

Hrd
20. října • 8:14

Konečně normální auto do města. Už dávno měli zakázat vjezd do center měst autům delším jak 3,5 metru. A dieselům úplně. Jak aut přibývá, místo aby se zmenšovaly, tak se zvětšují. Lidstvo má už zřejmě dobře vybagrovaný mozky a ve svý zpovykanosti a nabubřelosti si musí navzájem poměřovat pindíky tím, kdo má větší jebku na kolech. Oháníme se ekologií a děláme pořád větší, těžší a žravější auta s velkými jízdními odpory, kdy 100 koní nám nestačí (protože 50 jich spotřebuje ta hajtra na to, aby vůbec utáhla sama sebe. Pak do toho mrdnem elektriku, tím dalších 200 kg navíc a tleskáme si, jak chráníme planetu. V Japonsku to maj vychytaný, (kei auta, nutnost vlastnit garáž nebo pozemek, pokud chceš další auto, atd...), ale holt zbytku světa chybí jejich inteligence.

bzzz
20. října • 12:00

Japonsko reaguje na sve lokalni podminky. My mame stale dost mista a podle mnohych i dost casu. Kazde omezeni, narizeni povazujeme za buzeraci, ale volime dokolecka (prevlecene) komouse a vekslaky. KONZUM

Aa
19. října • 10:11

Za me si strcte vsechny vase elektriky do ...... Zasuvky

vzpomínka
19. října • 13:15

To asi v Japonsku nebude zas tak snadné. Myslím, že po havárii JE Fukušima odstavili většinu jaderných elektráren a pak byly problémy s dodávkami elektřiny. Asi tam nemají moc alternativ, jak vyrábět elektřinu i pro elektromobily jiným způsobem, než v jaderkách?

bzzz
19. října • 14:28

Odstavka jadra bylo vesmes politickym rozhodnutim. Na druhou stranu pripadne nove jaderne elektrarny by byly zcela jiste podstatne drazsi (mj i kvuli vyssim bezpecnostnim narokum). Tak si vyber. Uz nejakou dobu se hovori o malych lokalnich elektrarnach resp spise reaktorech, ktere by zasobovaly predevsim blizke okoli a jejich vystavba i provoz by byli neporovnatelne levnejsi.

Ďoďo
19. října • 0:42

Trochu prekvapili, keďže sa pred časom vyjadrili že neplánujú vyrábať plne EV pretože sú príliš drahé aby získali veľa nových klientov. Pre nich EV nie je zivotaschopny podnik.
Ale toto ultra mini nemôže predsa byť plnohodnotné vehicle.Taka mala výnimka.

18. října • 18:32

To je auto akorát do města a kdyby stálo do 150000kč tak to nemá chybu a ihned beru.

OTTO
18. října • 19:55

Za 150000 Kč tu nedávno byl Peugeot, ale elektrokolo!
Tahle Země není pro chudý :-D

Kankunen
18. října • 17:30

Toyota se trefila do původní myšlenky EV, nulové emise ve městě.

Doporučujeme

Články odjinud