Malinkatý elektromobil od Toyoty se dočká produkce. Na délku nemá ani 2,5 metru

Kankunen  |  18. 10. 2019 17:30

Toyota se trefila do původní myšlenky EV, nulové emise ve městě.

Odpovědět  |   | 
 |  18. 10. 2019 18:32

To je auto akorát do města a kdyby stálo do 150000kč tak to nemá chybu a ihned beru.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  18. 10. 2019 19:55

Za 150000 Kč tu nedávno byl Peugeot, ale elektrokolo!
Tahle Země není pro chudý

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  19. 10. 2019 00:42

Trochu prekvapili, keďže sa pred časom vyjadrili že neplánujú vyrábať plne EV pretože sú príliš drahé aby získali veľa nových klientov. Pre nich EV nie je zivotaschopny podnik.
Ale toto ultra mini nemôže predsa byť plnohodnotné vehicle.Taka mala výnimka.

Odpovědět  |   | 
Aa  |  19. 10. 2019 10:11

Za me si strcte vsechny vase elektriky do ...... Zasuvky

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  19. 10. 2019 13:15

To asi v Japonsku nebude zas tak snadné. Myslím, že po havárii JE Fukušima odstavili většinu jaderných elektráren a pak byly problémy s dodávkami elektřiny. Asi tam nemají moc alternativ, jak vyrábět elektřinu i pro elektromobily jiným způsobem, než v jaderkách?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 10. 2019 14:28

Odstavka jadra bylo vesmes politickym rozhodnutim. Na druhou stranu pripadne nove jaderne elektrarny by byly zcela jiste podstatne drazsi (mj i kvuli vyssim bezpecnostnim narokum). Tak si vyber. Uz nejakou dobu se hovori o malych lokalnich elektrarnach resp spise reaktorech, ktere by zasobovaly predevsim blizke okoli a jejich vystavba i provoz by byli neporovnatelne levnejsi.

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  20. 10. 2019 08:14

Konečně normální auto do města. Už dávno měli zakázat vjezd do center měst autům delším jak 3,5 metru. A dieselům úplně. Jak aut přibývá, místo aby se zmenšovaly, tak se zvětšují. Lidstvo má už zřejmě dobře vybagrovaný mozky a ve svý zpovykanosti a nabubřelosti si musí navzájem poměřovat pindíky tím, kdo má větší jebku na kolech. Oháníme se ekologií a děláme pořád větší, těžší a žravější auta s velkými jízdními odpory, kdy 100 koní nám nestačí (protože 50 jich spotřebuje ta hajtra na to, aby vůbec utáhla sama sebe. Pak do toho mrdnem elektriku, tím dalších 200 kg navíc a tleskáme si, jak chráníme planetu. V Japonsku to maj vychytaný, (kei auta, nutnost vlastnit garáž nebo pozemek, pokud chceš další auto, atd...), ale holt zbytku světa chybí jejich inteligence.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 10. 2019 12:00

Japonsko reaguje na sve lokalni podminky. My mame stale dost mista a podle mnohych i dost casu. Kazde omezeni, narizeni povazujeme za buzeraci, ale volime dokolecka (prevlecene) komouse a vekslaky. KONZUM

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 10. 2019 14:38

Toyota brzdí nástup baterkáčů co to dá. Zatím dodá jen tudle kriplkáru. Holt si nechce kanibalizovat portfolio spalováků.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 10. 2019 15:38

Baterkace se masivne dotuji, hybridy si na sebe vydelavaji a chudi je nespolusponzoruji bohatym.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 10. 2019 12:41

Ještě že nikdo masivně nedotuje naftu.... počkej voni ji dotují už 100 let.
Ještě že nikdo nedotoval fabriku na spalováky v Nošovicích... počkat ČR do ní narvalo 7 milijard.
Ještě že nikdo nebude dotovat novej testovací polygon BMW na Sokolovsku ... počkat ČR do toho nacpete další milijardu protože BMW jsou chudáci žebráci.
A tak bych moh pokračovat do rána.

Odpovědět  |   | 
L  |  22. 10. 2019 09:09

Zažil jsem módu spalovacich turbín, parnich turbín i wankelů. Taky jsem zažil Isety, Messersmitty, Gogomobily i jiné pokusy.
A všechno to zmizelo v propadlišti dějin.
Tuhle módu čeká stejný osud.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 46 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A