Malé SUV Volvo XC40 se představí v dubnu. Bude k mání v Číně i v Evropě

20 komentářů

Martin
20. ledna • 9:26

Opět další dezinformace made in autorevue - vyrábět se bude v belgickém Gentu :/ a platforma CMA je menší SPA (90's), kterou s Volvem sdíli Lync&Co.. chjo

karel
20. ledna • 9:20

Je k neuvereni, jak tady spousta jelit porad breci nad cinskou kvalitou a desne ji odsuzuji. A pak sve radoby chytre prispevky smoli na PC, tabletech a mobilech te same cinske produkce a vubec nemaji problem s kvalitou svych kramu...
V Cine, resp. z Ciny dostanes takovou kvalitu, jakou si zaplatis. Resp. jakou si zaplati zadavatel.

martin
20. ledna • 16:58

Pri niecom v cene radovo niekolko stoviek euro su asi ine kriteria, nez pri aute za desiatky tisic, nie?

DDT
19. ledna • 22:50

jsem překvapen, že se současní majitelé volva toliko podivují?
volvo patří číňanům už nějaký ten pátek, a současná produkce, kde užívají stejných dvoulitrových motorů pro benzin i naftu,a nic jiného, jsou čistě v dikci asijského majitele.nicméně, volvo bylo hovínko už od dob vlastnictví fordem.

Kuk Vykuk
20. ledna • 7:31

Volvo už je plečka přes 10 let... bohužel. Saab šel do hajzlu už před 20ti lety. http://saabworld.org/saab-signs-removed-trollh... ...
Pohřeb značek a spalováků stále pokračuje.
Volvo koupili Číňani už v roce 2010 za trapnejch 1,8 miliardy $. Třeba taková appka WhatsApp byla prodaná a 21,8 miliardy dolarů a vznikla teprve v roce 2009, tak si vemte jak je to komický a že automiloka je 12x levnější než nějaká appka do šmatlafounů.

josephko
19. ledna • 21:26

Tak to bude premiéra. Prvé čínske auto, postavené podľa európskych štandardov, predávané v EÚ.
O kvalitu by som sa moc neobával. Ak Číňania niečo vedia dokonale, tak to je kopírovať. A u Volva, ktoré im patrí, sa mohli pri kopírovaní výrobných postupov a zabezpečenia kvality výroby "vyřádit" vrchovato...
Iná vec, aký to bude mať vplyv na imidž Volva. Aj Rolls-Royce a Bentley sa vyrábajú v Anglicku, hoci obe firmy patria nemecký firmám. Hlavne kvôli imagu. To isté platí aj o Lamborghini či Bugatti.
Za chvíľu bude problém nájsť v Európe nejaký výrobok, ktorý sa nevyrába v Číne. Ak sa pozriem na konzervy v Tescu, tak aj tie väčšinou pochádzajú z Číny - od zaváraných hríbov cez mandarínky až sardinky.

Kuk Vykuk
20. ledna • 7:17

Ale prdlačku, RR kastle se vařej v Evropě v BMW fabrice v Dingolfingu, žádná Anglie.
http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/untern... ...
V Anglii sice udělaj zbytek, ale čalounění tam pro změnu udělá mladej Kolja z Ukrajiny. Postavili fungl novou fabriku a starý mistry poslali do důchodu a ze starý klasický značky tam zůstal jen ten ručně namalovanej pruh na boku. Budíky do Mercedesů, Bentley apod se zase dělaj v Bulharsku, anglický Mini se dělá v Rakousku, BMW X3 se vyrábí pouze v USA a spousty Renaultů pro Evropu sbouchali v Turecku. Značka už je jen prázdnej pojem co se nalepí na plechovou krabici z druhýho konce světa, aby se mohla nasadit horentní cenovka. Celý celky a elketronika jsou vyráběný buhví kde.

Petr
19. ledna • 18:16

Jsem zklaman. Mel jsem vzdy Volvo a zustanu u sve XC90 prvni generace s D5 motorem, protoze 4 valce jsou fakt des na dve tuny. A jeste ocel z ciny to uz je na me moc.

Marian
19. ledna • 22:03

Mam podobny nazor. Som velky fanusik volva, tiez mam xc90 D5 a akurat som minule rozmyslal, ze som rad, ze sa vyrabali az do r.2014, takze ked tento starcek dodycha, tak si kupim to iste len s mladsim rokom vyroby. Nova xc90 je krasna zvonku, este aj tie 4 valce by som dokazal ako tak predychat, ak sa ukazu spolahlive, ale pristrojova doska to je len sami display, vsade sama elektronika, skoro nic mechanicke... cierna diera na peniaze... uz to len presunut do ciny a vymalovane :(

jehovista
20. ledna • 0:24

"sami display, vsade sama elektronika, skoro nic mechanicke"
Tohle mas dneska u vsech lepsich znacek. Nemuzes to porovnavat s Dacii.

jehoVista
19. ledna • 18:41

Tady se zase vyrojilo metalurgu:-D

Zelí
19. ledna • 17:19

Není to asi překvapení. Majitel Volva oznámil, že přesouvá výrobu volva do Číny.
PS. Švédský dělník z eritreje je drahý a montérky v životě neviděl. To už je lepší dělník z číny.

Ales
19. ledna • 16:37

Tak asi mám už poslední Volvo. Možná tak ještě nějakou ojetinu z posledních origo ze Švédska. Opravdu nechci auto od číňana. Jakýkoliv.

sokar
19. ledna • 21:02

Ale jo čínský auto za 100K velikosti XC60 beru, ale čínský auto velikosti XC60 a cenou 900k už ne.

jcd*&^23
19. ledna • 15:12

Myslite, ze budou ta Volva stejne 'kvalitni' jako jine cinske produkty? :-P

sokar
19. ledna • 15:22

Ne všechny produkty z číny jsou nekvalitní. Jen u Volva jsem tohle přesně predikoval. Číňan koupí evropskou automobilku se jménem, protože mít vlastní a podávat tady nějaký guangzhou ťong feng by nešlo moc dobře, a tak má cestu do evropy krásně otevřenou. Zrevidují díly a co jde přesunou do číny aby se víc ušetřilo. Stále je to však kvalitní švédské auto....No a teď jsme ve fázi 2, kde už celý auto furt s relativně prestižní značkou bude celý vyrobeno v číně. Nevěřím tomu, že se to na kvalitě neprojeví. Navenek asi ne, ale bájná švédská ocel už nebude tak švédská.A i když čína umí vyrobit kvalitní produkty, tak nějak vnitřně nechci auto vyrobený v číně.
To by jim šlo, vyrobit lacino v číně a prodat hodně draho v evropě.....:-(

R
19. ledna • 15:43

Jak bylo řečeno ať žije švédská ocel z číny...:-D kupte si stokrát přeplňovaný dvoulitr dejte ho do velkého suv nebo limuzíny a hurá 😤

Leonmax
26. ledna • 8:42

A co auto vyrobné v Mexiku ( Audi Q5 )?

Mirek
19. ledna • 18:39

Jestli to nebude tím, že pojem švédská ocel se vztahuje k vysoce legovaným ocelím, které se ovšem nepoužívají na karosářské díly. Tady bys měl řešit spíš antikorozní ochranu ve smyslu pozinkovaných plechů ve výrobě karoserií a ochranu svarů koroserií proti korozi. Pevnější ocelové díly karoserií jsou jen vnitřní výztuhy, ale ne povrchové díly.

Look
19. ledna • 15:16

Presne to si myslim. A clovek si nebude musiet kupovat do auta ziadne vonave vecicky, auticko bude vonat novotou (lepidlami a plastami) po cele roky.

Doporučujeme

Články odjinud