Malé SUV od MG na prvním náčrtu, více se dozvíme už za pár dní

Společnost MG odhalila první skicu svého nejnovějšího malého SUV. Více se o chystaném projektu dozvíme 18. listopadu na autosalonu v čínském Kantonu.
Malé SUV od MG na prvním náčrtu, více se dozvíme už za pár dní

Nejnovější model má být konkurentem Nissanu Juke, a oproti svému většímu bratrovi GS nabídne značné vzhledové rozdíly. Anglická automobilka dostane po vzoru Jaguaru výraznou přední mřížku, nové světlomety či strukturovaně propracovaný přední nárazník. Design malého SUV je výsledkem stylistů ze SAIC Design, kteří působí ve Velké Británii a Číně.

MG končí výrobu aut ve Velké Británii, přesune se do Číny

MG končí výrobu aut ve Velké Británii, přesune se do Číny

Nový designový jazyk má za cíl poskytnout luxusnější vzhled modelům MG. Zmiňovaný automobil je vyvíjen pod kódovým označením ZS, ale očekává se, že jeho oficiální název bude změněn a představen v blízké budoucnosti. První vozy by na silnice ve Velké Británii mohly vyjet už v roce 2019.

K nám se značky MG nedováží, a tak i o tento vůz budeme s největší pravděpodobností ochuzeni.

Očekává se, že novinka od společnosti MG nabídne stejné pohonné jednotky jako modely GS. To by znamenalo dva benzínové motory - první 1,5litrový přeplňovaný agregát s výkonem 119 kW a omezenou maximální rychlostí 193 km/h. Silnější alternativou je pak dvoulitr s výkonem 160 kw a stejnou maximálkou. Vedoucí prodeje a marketingu Matthew Cheyne před časem v rozhovoru pro Autocar potvrdil, že s novým modelem přijdou také nové varianty motorů. Své tvrzení ale prozatím nemohl blíže specifikovat.

Mahindra ukázala první skicu svého kupé-SUV. Má se ho BMW X4 bát?

Mahindra ukázala první skicu svého kupé-SUV. Má se ho BMW X4 bát?

Oficiální premiéry automobilu se dočkáme příští rok na autosalonu v Londýně. Podle samotné společnosti MG se však nebude jednat o hotový výrobek, ale spíše o prototyp, který bude co nevidět připraven k sériové výrobě. Jako první zamíří toto SUV na čínský trh, optimalizovaná verze se pak o něco později objeví ve Velké Británii. Tajemstvím zatím zůstává i cena, oproti konkurenci by však měla být až o několik desítek tisíc korun nižší.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 34 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek