Malé Daihatsu se proměnilo v široký Nissan GT-R. Liberty Walk se zase činí

Japonský úpravce Liberty Walk je znám hlavně pro své široké bodykity, které nemá problém nasadit i na exkluzivní modely od Ferrari či McLarenu. Tentokrát ale došlo na upravení mnohem dostupnějšího povozu.

Daihatsu Copen je malinkým japonským roadsterem třídy „Kei“, pod jehož kapotou najdete díky místní legislativě pouze malý motůrek o objemu 660 ccm a výkonu do 47 kW (64 koní). I tomuto mrňousi se ovšem nyní rozhodli specialisti z Liberty Walk dopřát tradiční proměnu ve formě nízkého podvozku a širokých boků.

Poslední generace Copenu ve verzi Robe se přitom vzdáleně maskou a předními světly podobá právě Nissanu GT-R, s jehož úpravami má Liberty Walk mnohaleté zkušenosti. Stačila proto špetka představivosti a upravený Copen tak nyní vypadá jako miniaturní dvojník velkého Nissanu.

Na nový Nissan GT-R si ještě počkáme. Zatím se rozhoduje o elektrifikaci

Na nový Nissan GT-R si ještě počkáme. Zatím se rozhoduje o elektrifikaci

V rámci bodykitu tedy nechybí pořádně široké blatníky, přední nárazník evokující masku GT-R a zadní nárazník se čtveřicí velkých koncovek výfuku umístěných vedle difuzoru. Křivky superauta od Nissanu jsou na všech částech jednoduše rozpoznatelné.

Třešničkou je velké křídlo na kufru, kola s širokými límci a na zem snížený podvozek – přesně ve stylu rozšířeného GT-R (srovnání najdete v galerii).

Dodávka Honda N-Van míří mezi Kei cars, zaujme chybějícími sloupky B

Dodávka Honda N-Van míří mezi Kei cars, zaujme chybějícími sloupky B

Liberty Walk se specializuje hlavně na stylingové úpravy, tudíž malá šestistovka pod kapotou neobdržela žádné úpravy a opravdu produkuje zmíněných 47 kW (64 koní). Úpravce nezmiňuje, o kolik se změnila hmotnost Kei autíčka, nicméně pár kilo navíc bychom tipovali. Standardně váží Copen lehce přes 800 kg.

Kompletní bodykit vyjde zájemce na 415.800 jenů, tedy v přepočtu asi 81 tisíc korun. K autíčku za přibližně 350 tisíc korun jde tedy asi o nejstylovější „příplatek“, který lze vůbec mít. Pokud je vám po chuti.

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

dnes | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků