Malé Daihatsu se proměnilo v široký Nissan GT-R. Liberty Walk se zase činí

Japonský úpravce Liberty Walk je znám hlavně pro své široké bodykity, které nemá problém nasadit i na exkluzivní modely od Ferrari či McLarenu. Tentokrát ale došlo na upravení mnohem dostupnějšího povozu.

Daihatsu Copen je malinkým japonským roadsterem třídy „Kei“, pod jehož kapotou najdete díky místní legislativě pouze malý motůrek o objemu 660 ccm a výkonu do 47 kW (64 koní). I tomuto mrňousi se ovšem nyní rozhodli specialisti z Liberty Walk dopřát tradiční proměnu ve formě nízkého podvozku a širokých boků.

Poslední generace Copenu ve verzi Robe se přitom vzdáleně maskou a předními světly podobá právě Nissanu GT-R, s jehož úpravami má Liberty Walk mnohaleté zkušenosti. Stačila proto špetka představivosti a upravený Copen tak nyní vypadá jako miniaturní dvojník velkého Nissanu.

Na nový Nissan GT-R si ještě počkáme. Zatím se rozhoduje o elektrifikaci

Na nový Nissan GT-R si ještě počkáme. Zatím se rozhoduje o elektrifikaci

V rámci bodykitu tedy nechybí pořádně široké blatníky, přední nárazník evokující masku GT-R a zadní nárazník se čtveřicí velkých koncovek výfuku umístěných vedle difuzoru. Křivky superauta od Nissanu jsou na všech částech jednoduše rozpoznatelné.

Třešničkou je velké křídlo na kufru, kola s širokými límci a na zem snížený podvozek – přesně ve stylu rozšířeného GT-R (srovnání najdete v galerii).

Dodávka Honda N-Van míří mezi Kei cars, zaujme chybějícími sloupky B

Dodávka Honda N-Van míří mezi Kei cars, zaujme chybějícími sloupky B

Liberty Walk se specializuje hlavně na stylingové úpravy, tudíž malá šestistovka pod kapotou neobdržela žádné úpravy a opravdu produkuje zmíněných 47 kW (64 koní). Úpravce nezmiňuje, o kolik se změnila hmotnost Kei autíčka, nicméně pár kilo navíc bychom tipovali. Standardně váží Copen lehce přes 800 kg.

Kompletní bodykit vyjde zájemce na 415.800 jenů, tedy v přepočtu asi 81 tisíc korun. K autíčku za přibližně 350 tisíc korun jde tedy asi o nejstylovější „příplatek“, který lze vůbec mít. Pokud je vám po chuti.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 42 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků