Malé Daihatsu se proměnilo v široký Nissan GT-R. Liberty Walk se zase činí

Japonský úpravce Liberty Walk je znám hlavně pro své široké bodykity, které nemá problém nasadit i na exkluzivní modely od Ferrari či McLarenu. Tentokrát ale došlo na upravení mnohem dostupnějšího povozu.

Daihatsu Copen je malinkým japonským roadsterem třídy „Kei“, pod jehož kapotou najdete díky místní legislativě pouze malý motůrek o objemu 660 ccm a výkonu do 47 kW (64 koní). I tomuto mrňousi se ovšem nyní rozhodli specialisti z Liberty Walk dopřát tradiční proměnu ve formě nízkého podvozku a širokých boků.

Poslední generace Copenu ve verzi Robe se přitom vzdáleně maskou a předními světly podobá právě Nissanu GT-R, s jehož úpravami má Liberty Walk mnohaleté zkušenosti. Stačila proto špetka představivosti a upravený Copen tak nyní vypadá jako miniaturní dvojník velkého Nissanu.

Na nový Nissan GT-R si ještě počkáme. Zatím se rozhoduje o elektrifikaci

Na nový Nissan GT-R si ještě počkáme. Zatím se rozhoduje o elektrifikaci

V rámci bodykitu tedy nechybí pořádně široké blatníky, přední nárazník evokující masku GT-R a zadní nárazník se čtveřicí velkých koncovek výfuku umístěných vedle difuzoru. Křivky superauta od Nissanu jsou na všech částech jednoduše rozpoznatelné.

Třešničkou je velké křídlo na kufru, kola s širokými límci a na zem snížený podvozek – přesně ve stylu rozšířeného GT-R (srovnání najdete v galerii).

Dodávka Honda N-Van míří mezi Kei cars, zaujme chybějícími sloupky B

Dodávka Honda N-Van míří mezi Kei cars, zaujme chybějícími sloupky B

Liberty Walk se specializuje hlavně na stylingové úpravy, tudíž malá šestistovka pod kapotou neobdržela žádné úpravy a opravdu produkuje zmíněných 47 kW (64 koní). Úpravce nezmiňuje, o kolik se změnila hmotnost Kei autíčka, nicméně pár kilo navíc bychom tipovali. Standardně váží Copen lehce přes 800 kg.

Kompletní bodykit vyjde zájemce na 415.800 jenů, tedy v přepočtu asi 81 tisíc korun. K autíčku za přibližně 350 tisíc korun jde tedy asi o nejstylovější „příplatek“, který lze vůbec mít. Pokud je vám po chuti.

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 120 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků