Malé Daihatsu se proměnilo v široký Nissan GT-R. Liberty Walk se zase činí

Japonský úpravce Liberty Walk je znám hlavně pro své široké bodykity, které nemá problém nasadit i na exkluzivní modely od Ferrari či McLarenu. Tentokrát ale došlo na upravení mnohem dostupnějšího povozu.

Daihatsu Copen je malinkým japonským roadsterem třídy „Kei“, pod jehož kapotou najdete díky místní legislativě pouze malý motůrek o objemu 660 ccm a výkonu do 47 kW (64 koní). I tomuto mrňousi se ovšem nyní rozhodli specialisti z Liberty Walk dopřát tradiční proměnu ve formě nízkého podvozku a širokých boků.

Poslední generace Copenu ve verzi Robe se přitom vzdáleně maskou a předními světly podobá právě Nissanu GT-R, s jehož úpravami má Liberty Walk mnohaleté zkušenosti. Stačila proto špetka představivosti a upravený Copen tak nyní vypadá jako miniaturní dvojník velkého Nissanu.

Na nový Nissan GT-R si ještě počkáme. Zatím se rozhoduje o elektrifikaci

Na nový Nissan GT-R si ještě počkáme. Zatím se rozhoduje o elektrifikaci

V rámci bodykitu tedy nechybí pořádně široké blatníky, přední nárazník evokující masku GT-R a zadní nárazník se čtveřicí velkých koncovek výfuku umístěných vedle difuzoru. Křivky superauta od Nissanu jsou na všech částech jednoduše rozpoznatelné.

Třešničkou je velké křídlo na kufru, kola s širokými límci a na zem snížený podvozek – přesně ve stylu rozšířeného GT-R (srovnání najdete v galerii).

Dodávka Honda N-Van míří mezi Kei cars, zaujme chybějícími sloupky B

Dodávka Honda N-Van míří mezi Kei cars, zaujme chybějícími sloupky B

Liberty Walk se specializuje hlavně na stylingové úpravy, tudíž malá šestistovka pod kapotou neobdržela žádné úpravy a opravdu produkuje zmíněných 47 kW (64 koní). Úpravce nezmiňuje, o kolik se změnila hmotnost Kei autíčka, nicméně pár kilo navíc bychom tipovali. Standardně váží Copen lehce přes 800 kg.

Kompletní bodykit vyjde zájemce na 415.800 jenů, tedy v přepočtu asi 81 tisíc korun. K autíčku za přibližně 350 tisíc korun jde tedy asi o nejstylovější „příplatek“, který lze vůbec mít. Pokud je vám po chuti.

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 71 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků