Malé Audi A1 prodělalo facelift a dostalo tříválec na benzín i naftu

8 komentářů

Antiautomat
16. listopadu • 10:19

Hm, no fordacky jednolitrovy ecoboost ma ovela lepsie parametre a to ho mozno v kontexte doby /extremne rychla obmena/ oznacit uz za pana v zrelom veku. Lenze ten je postaveny z kvalitneho materialu, nie je to zmes hlinika a bakelitu. No a vysledok je jasny, peknych 92kW pri ecobooste snad koment nepotrebuje. Nech mi nema nik za zle, ale vacsi vykon podava uz dnes trebars aj taky atmosfericky 1.33i od Toyoty a ziadne fukanie na to nepotrebuje. Mozno spekulacia, ale pripada mi to tak, ze ten udajne aleluja *novy* motor nie je nic ine ako lahucko /to aby sa to nerozsypalo/ prifuknuta verzia znameho jednolitra, ktory nam pohana trebars citigou a fabiu. Kdezto ten ecoboost bol postaveny odzaciatku ako preplnovany, tento tu je najpravdepodobnejsie len jemna /preboha aby to nebolo vyrobne o euro dvadsat centov drahsie a aby to nebodaj nechcelo silnejisu prevodovku/ obmena toho, co tu uz davno mame. Takyto *novy* motor a downsize si pani od koncernu strcte...viete kam...

Mino
16. listopadu • 16:15

To, že existuje nepřeplňovaná a přeplňovaná varianta téhož motoru přece nemusí znamenat, že to turbo je tam "dodatečně". Vždyť ty motory mohli vyvíjet souběžně a vlastně atmosférický motor vycházet z té přeplňované, resp. prostě vycházejí ze sebe navzájem.

Antiautomat
16. listopadu • 18:10

Potom preco to ma take slabe parametre? Odpoved je jasna: material. Trebars liatinovy blok /ziadny pablby hlinik/ pri ecobooste, ten bol totiz odzaciatku vyvijany ako preplnany :-)

Provo
17. listopadu • 1:31

A proč by takové parametry neměl mít? Koncern má další tři pytle motorů, takže kdo chce vyšší výkon tak má vždy možnost sáhnout výš. 1,2 TSI, 1.4 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, a dalo by se pokračovat až do alelujá. Tak kde je problém? Přeci nenarvou do tříválcového rachitika 110kW, když mají na tento výkon 1.4 TSI. Narvat do 1.0 TSI 110 kW není nejmenší problém, ale je to zcela zbytečné, když jsou k dispozici víceválcové alternativy s vyšším objemem.

Martin
14. listopadu • 11:37

Ha ha litrový tříválec,kam až německá prémie klesla,to už bude lepší přijet na golf v Hyundai Eguus,Grandeur,Genesis a udělám určitě lepší dojem na kamarády.

Gant
14. listopadu • 17:44

Už aby byl v Octávii, to bude pecka, to se pobavíme!!!:-D

Lumir Ritik
15. listopadu • 5:16

Ja se bavim uz ted co jsi za blba

richard
14. listopadu • 15:57

Pokud si kupuješ auto jenom proto abys udělal dojem na kamarády tak si teda pěknej vul-:-))

Doporučujeme

Články odjinud