Malé Audi A1 prodělalo facelift a dostalo tříválec na benzín i naftu

Martin  |  14. 11. 2014 11:37

Ha ha litrový tříválec,kam až německá prémie klesla,to už bude lepší přijet na golf v Hyundai Eguus,Grandeur,Genesis a udělám určitě lepší dojem na kamarády.

Odpovědět  |   | 
richard  |  14. 11. 2014 15:57

Pokud si kupuješ auto jenom proto abys udělal dojem na kamarády tak si teda pěknej vul-

Odpovědět  |   | 
Gant  |  14. 11. 2014 17:44

Už aby byl v Octávii, to bude pecka, to se pobavíme!!!

Odpovědět  |   | 
Lumir Ritik  |  15. 11. 2014 05:16

Ja se bavim uz ted co jsi za blba

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 11. 2014 10:19

Hm, no fordacky jednolitrovy ecoboost ma ovela lepsie parametre a to ho mozno v kontexte doby /extremne rychla obmena/ oznacit uz za pana v zrelom veku. Lenze ten je postaveny z kvalitneho materialu, nie je to zmes hlinika a bakelitu. No a vysledok je jasny, peknych 92kW pri ecobooste snad koment nepotrebuje. Nech mi nema nik za zle, ale vacsi vykon podava uz dnes trebars aj taky atmosfericky 1.33i od Toyoty a ziadne fukanie na to nepotrebuje.

Mozno spekulacia, ale pripada mi to tak, ze ten udajne aleluja *novy* motor nie je nic ine ako lahucko /to aby sa to nerozsypalo/ prifuknuta verzia znameho jednolitra, ktory nam pohana trebars citigou a fabiu. Kdezto ten ecoboost bol postaveny odzaciatku ako preplnovany, tento tu je najpravdepodobnejsie len jemna /preboha aby to nebolo vyrobne o euro dvadsat centov drahsie a aby to nebodaj nechcelo silnejisu prevodovku/ obmena toho, co tu uz davno mame. Takyto *novy* motor a downsize si pani od koncernu strcte...viete kam...

Odpovědět  |   | 
Mino  |  16. 11. 2014 16:15

To, že existuje nepřeplňovaná a přeplňovaná varianta téhož motoru přece nemusí znamenat, že to turbo je tam "dodatečně". Vždyť ty motory mohli vyvíjet souběžně a vlastně atmosférický motor vycházet z té přeplňované, resp. prostě vycházejí ze sebe navzájem.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 11. 2014 18:10

Potom preco to ma take slabe parametre? Odpoved je jasna: material. Trebars liatinovy blok /ziadny pablby hlinik/ pri ecobooste, ten bol totiz odzaciatku vyvijany ako preplnany

Odpovědět  |   | 
Provo  |  17. 11. 2014 01:31

A proč by takové parametry neměl mít? Koncern má další tři pytle motorů, takže kdo chce vyšší výkon tak má vždy možnost sáhnout výš. 1,2 TSI, 1.4 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, a dalo by se pokračovat až do alelujá. Tak kde je problém? Přeci nenarvou do tříválcového rachitika 110kW, když mají na tento výkon 1.4 TSI. Narvat do 1.0 TSI 110 kW není nejmenší problém, ale je to zcela zbytečné, když jsou k dispozici víceválcové alternativy s vyšším objemem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 58 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A