Když se řekne Itálie. tak by mělo každýho napadnout 1.Ferrari, 2.Ducati a 3.Malaguti.
Nemáte prosím někdo zkušenosti s elektro skútrem? můžete mi prosím poradit, jestli je lepší než klasická benzínová verze?
To určitě je, já jezdím na elektro skútru, před tím jsem měl benzínový, elektro má mnohem rychlejší rozjezd, navíc se o něho nemusíte tolik starat, díky tomu, že je na elektřinu.
Jak daleko to dojede na jedno dobití? kolik stojí? a hlavně, kde se dá koupit?
Koupil jsem elektro skútr m+ od https://www.niuskutry.cz/... , s dojezdem cca 90-100 km na jedno dobití, doba dobíjení je cca 6 hodin, navíc stačí ze skútru jen vytáhnout baterku, kterou pohodlně dobijete doma.
podepište petici proti silničnímu zákonu www.chcetezmenu.cz/petice a čtěte www.chcetezmenu.cz a www.stalose.cz
ale spotřeba 5 litrů,to už soudruzi z Malaguti / Piaggio trochu přepískli,za tolik se dá už jezdit i s velkou mašinou 3-[
Všechny skútry od Piaggia jsou nějaké rozežrané. Měl jsem 50-ku NRG (novou) a pod 4l/100 km jsem se nikdy nedostal. V současné době mám 150-ku Hondu stříkačku (16 koní), taky skútr a jezdím za průměrných 2.7l/100 km a to je dost velký rozdíl, nejn ve spotřebě :-D
No řekl bych, že to NRG, byť 50 jezdilo rychleji než ten Panteon, nebo jak se ta Honda jmenuje... Ale to je fuk... Kdyby si ybl informovaný,t qak by si věděl, že u 50 víác záleží an tom jak to honíš a můžeš s tím jet za 2 stejně dobře ajko za 50. u 4-taktů 125, 150 se spotřeba víceméně vždycky drží od těch 3 - 4,5, pokud tomu moc nekotlíš... a jezdíš normálně
Tak rychleji ta 50-ka nejela ani náhodou, to mi věř. Náhodou o tom docela vím, možná víc než si myslíš. Honíš, nebo nehoníš, Piaggio v sérii jelo nejvíc +-70, po dlouhém přemlouvání, rozjezdy bída. Honda, konkrétně mám Hondu SH 150i je trošku o něčem jiném, Piaggiu v 50-ce s tím ujedu na 1/4 plynu :-D. Celkově to zhrnu Piaggio: líné, uřvané, rozežrané a plno drobných závad.
Podstatny rozdil bude v tom ze ta Honda je strikacka ! Piggio se dela taky ve verzi Pure Jet a tam se pry da jezdit pod 2 litry. Strikacky berou oproti srovnatelnym karburatorum asi o litr min. Ale ze karbutatorove skutry jsou rozezrane o tom zadna. Treba dospela 500ccm Kawasaki ER5 se mota spotrebou taky mezi 4-5 litry (papirove 4.1) a je to uplne o necem jinem nez skutr s 1/3 vykony a stejnym apetitem.
No ber to tak, že ano,a le při skoro stejných ržimech. Ta mašina si tě taky o 5 litrů řekne, když s ní budeš upalovat 130 a k tomu jezdit po městě... A k tomu vlastně automat (i když avriátor)!!!
Tak tak, nelze srovnavat chciplou 50tku s temadle opravdu vykonejma dvoustovkama ( pomer vykon/objem). Taky me stve ze tam neni jak v nexusu treba 15l nadrz a s tema 7 co tam mam ja (GR 200FLR) musim jezdit kazdych 170km k pumpe
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.