Malá auta z Kolína: 107, Aygo a C1 oficiálně

55 komentářů

Karol
1. prosince • 17:11

To su auta velkosti Toyoty Yaris, alebo mensie???

Petr Broža
1. prosince • 22:31

Menší, konkurence může být Fiat Panda či Chevrolet Matiz.

Petr Novák
2. prosince • 8:50

Jj, právě jsem to chtěl napsat: nedávno jsem viděl fotogalerii nového Matize (březen 2005 prodej) z Ženevy a tvarově mi to hodně připomíná tohle trio - http://www.daewoo-ostrava.cz/novinky_pariz04_01.asp na konci. I když se mi dřív přední část nového Matize moc nelíbila (xicht mi připadal takový "moc z východu"), tak tahle trojka na tom není o moc líp (sám jsem to pojmenoval "najdi pět rozdílů mezi TPCA a M3X - akorát si netroufám odhadnout, kterým směrem fungovala průmyslová špionáž dřív, ale jelikož Matiz se začně dřív prodávat, ... ) - a jestli bude zase Matiz o pár (desítek) tisíc při stejné výbavě levnější než TPCA, tak aspoň můžou prodejci argumentovat "máte to to samý jako malý Peugeot / Citroen, se stejnou zárukou, akorát levnější".

ml
31. prosince • 9:12

S podstatným rozdílem, šířka Matizka !

Tá je asi o 15 cm menší !!

 

dochtor
2. prosince • 9:54

jeden zasadny rozdiel by som mal - matiz ma hrdlo nadrze na pravej strane a 3-dverova toyota (po japonsky) na lavej, u 5-dverakov to nejde poznat, pretoze tuto oblast prekryva hrana zadnych dveri, snad nebude nutne ich pri tankovani otvarat

Tomáš Holčík
3. prosince • 15:05

Nádrž mají všechny verze na japonské levé straně těsně za zadními dveřmi, vidět je to u citroenu C1.

TDW
1. prosince • 13:54

Ale nevím které asi Toyotu nebo citróna. Peugeot se mi moc nelíbí.

Vaklaf
1. prosince • 11:32

A to jsou "uvnitr" vsechna 3 auta stejná? Liší se jen designem a případně motorem?

Petr Broža
1. prosince • 11:33

Podrobnosti nebyly dosud zveřejněny, budeme muset počkat na ženevský autosalon.

Karel H.
1. prosince • 10:59

no dle tech fotek z diskuze ten predek Toyoty nesedi.. Jinak je to hezci jako 3dvirko.. Bude se delat?? A co fotky vsech zezadu??

Petr Broža
1. prosince • 11:06

Jsou to jediné fotky, které byly uvolněny.

Haya
1. prosince • 10:57

jsem zvědavý jak to za těch 250 tis. bude vybavené ( min. ABS, klima atd. ), protože pokud to bude hodně holé tak by to mělo stát tak 199 tis, aby to bylo konkurence schopné   

Petr Broža
1. prosince • 11:05

Konsorcium uvádí 7500-8000 eur na západních trzích, ale to bude asi holé auto...

Haya
1. prosince • 14:52

no jo 8000 EUR s DPH nebo bez? Protože kdyby bez, tak 8000 x 31,- = 248000,- + 19% DPH = 295120,- Kč a to je pěkná palba...

performer
1. prosince • 14:54

těžko to může bát dražší než Yaris.

M
1. prosince • 12:18

C1 bude mít klimu, ABS a 6 airbagů v základu, cena je IMHO odpovídající.

performer
1. prosince • 10:04

Bude to spíš Toyota a nebo spíš Peugeot/Citroen? Nebo něco mezi (Škoda)........ ???

Petr T.
1. prosince • 22:34

Něco mezi - Toyota organizuje výrobu, PSA nakupuje většinu dílů. Vsadil bych na benzínové Aygo - motor je od Toyoty. Faktem ale je, že spousta japonských výrobců se přistěhovala do ČR a Toyota prostě donutila PSA nakupovat od nich...Bude to velmi dobré a nejkvalitnější Peugeot a Citroen na trhu...

Petr Broža
1. prosince • 9:46

O tom, které auto se vám nejvíce líbí, můžete hlasovat v anketě v pravém sloupci.

Maly Toldi
1. prosince • 9:24

Vsetky su pekne, ale Toyota je najkrajsia

ff
1. prosince • 8:57

rozdiel medzi 107 a c1 je len v kapote a znaku, aspon co sa tyka zovnajsku

OnLi
1. prosince • 7:55

Jsem sice fanoušek Citroenu, ale nejvíc se mi líbí 107, C1 je až poslední, přesto jsou to vše velmi pěkná vozítka.

lyon
1. prosince • 12:54

Kdyz se podivas poradne, zjistis, ze krome masky chladice jsou Peugeot a Citroen naprosto identicka auta.

OnLi
1. prosince • 15:03

Vim, vidim. No právě, že ten předek mi k tý 107. sedí nejvíc. 

coolio
1. prosince • 0:30

Maska Peugeotu se mi nelíbí, jak kdyby to auto mělo předkus.

.
1. prosince • 0:04

No vážne to nevypadá špatně

deerhunter
30. listopadu • 22:21

taky se mi nejvic zamlouva ta Toyota

btw. znamy dela u vyrobce pristrojovych panelu pro VW (vcetne Skody) a pry ma z techhle vozitek Skodovka docela strach ... a myslim, ze opravnene.

Petr
30. listopadu • 22:25

Škoda mít strach nemusí, toto jsou o 40 cm menší auta než Fabia, bez kufru, s malýma motorama. Jako druhé auto do rodiny ok, ale jako hlavní auto ne. To Fabia může, protože má 260l kufr.

ble
27. prosince • 19:39

fabia = rodiny vuz

Viktor
1. prosince • 21:30

Viděl bych problém jen ten kufr. Standardní a asi nejprodávanější motor u Fabie je 1.2 HTP a to za velký motor nepovažuji. Zejména s tím, co jiné automobilky dokáží z 1,2 l objemu dostat.

Jano
1. prosince • 8:05

Ono sa to navzajom nevylucuje, ako by sa na prvy pohlad zdalo. Mame doma auto, ktore je skoro o 15cm kratsie a ma len 1.2 motor. Okrem toho mam sluzobnu fabku (kratku) - 1.4. "Hlavne" auto v rodine je vsak jazzik, lebo ma o 50% vacsi kufor nez fabka a pohodlim a rychlostou tiez bez diskusie vitazi nad fabkou. Takze podla vonkajsie rozmery mozu hodne klamat.

Neviem, aky budu mat tieto vozy kufor, ale myslim ze okolo 200l by to malo byt. Co je vsak pre rodinu malo (stejne ako 260l). To vsak asi nebolo zamerom PSA...

Petr T.
1. prosince • 7:05

Skoda se bat musi, protoze jde predevsim o cenu a ta bude srovnatelna. Take zalezi na tom, co se bude dat s interierem "udělat" - flexibilita vnitrniho prostoru. A potom - z jedne strany ji bude tisnit velky a levny Logan a z druhe strany mensi ale hezci Trojka. Promin, ale 1,0 od Toyoty je x-krat lepsi nez 1,2 od Skody/VW. Casem jeste Trojka dostane i vetsi agregaty, Citroen miva oproti Peugeotu take 1,4 HDI 16V 66 kW (misto 50 kW v 8V).

Franta
1. prosince • 9:07

S tim bych souhlasil. Jednolitr v Yarisu jede docela dobre! Jezdil jsem jak s Fabkou 1.4/55kW tak Peugeotem 206 1.1 a jednolitrovy Yaris bych posadil vykonove nekde mezi ne. Plus, velice malo to zere, coz se o 1.1 Peugeotu neda rict.

Synator chce kupovat manzelce vlastni auto (cekaji dite) a tak neco takoveho malinkeho, slusne bezpecneho (jezdeni 90% po meste) a vybaveneho (airbagy, klima), pro ridice a dite nebo dve ... asi bude uvazovat. Fabku vubec ani neuvazoval, spise Micru nebo Yarise. Ted bude mit na vyber

coolio
1. prosince • 0:28

Jo, ale pokud se budou lidi rozhodovat mezi fabií a tímhle, mohou dát přednost ceně. Pozici octavií to asi neohrozí.

Michal
30. listopadu • 21:04

No z fotek je vidět, že kufr bude mít objem tak 150 litrů a kdoví jestli. Ale super je, že jsou to pětidveřáky, takže malý děti nebude nutný dozadu nutné sunout přes předek.

Mulder
1. prosince • 9:12

Nikdy jsem nepochopil na co nekdo ten zadni par dveri potrebuje. Kvuli tem peti vterinam nastupovani ? Ja si teda auto porizuji kvuli tem hodinam jizdy. A uz vubec je to nesmysl kvuli detem ... ja kdyz jsem byl malej, tak se ani nepamatuju, jak jsem do toho trabanta dozadu lezl, proste to vubec nebylo dulezity ... a prave ty deti se prece nejsnaz dozadu dostanou ...

mahatma
1. prosince • 9:35

To je vidět, že jste asi nikdy nepoužil v autě sedačku. Dostat ji do třídveřáku je dost porod. A male ditě na ni taky. (Měl jsem 3dv. fiestu). A ty tanečky, když si chce někdo ze zadu vystoupit... Prostě vždy jen 5dv.

dochtor
1. prosince • 18:20

mam FordKa, detsku sedacku a k tomu 195cm - nie je to az taky problem

okrem toho sa nemusim bat, ze si drobcek vzadu otvori dvere alebo vystrci oknom hlavu...

Chcelo by to vidiet, kolko miesta pre vlez tie zadne dvere poskytuju. Tipujem, ze je to len take klamanie telom ako pri Octavii I.

mahatma
2. prosince • 6:09

No nevim, já mám 190 a jednak při montáži sedačky mi vždycky vadil nízký strop a za druhé malá díra mezi předními a zadními sedadly. To se přece se zadními dveřmi nedá srovnávat.  Ve firmě máme 3dv Yarise a sestra ho má 5dv. Ten rozdíl je obrovský, navíc 3dv Yaris si nepamatuje polohu sedadla před sklopením a to je taky opruz.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dochtor
2. prosince • 9:27

neviem, mozno je Kacko vnutri vyssie ako Fiesta, mozno zalezi od konkretneho typu sedacky, resp. jednoduchosti jej namontovania navyse touto cinnostou sa zaoberam tak 2x do roka, tj. sedacka je neustale v aute...suhlasim, ze cez zadne dvere to moze ist lahsie
samotne usadenie dietata do sedacky vsak nie je problem, ked bolo mensie, zvladal som to tak, ze som ani nenastupil do auta (prave vdaka vacsim dveram)

Petr Broža
1. prosince • 18:41

Většina čtyřdveřáků má vzadu dětskou pojistku  Drobeček ani nestáhne okénko, ani neotevře dveře.

 

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dochtor
2. prosince • 9:16

moj drobcek ma 4 roky a nerobi mu problem odputat si bezpecnostny pas, tj. pri jeho zvedavosti urcite zvladne aj prepnut detsku poistku, samozrejme ze by som to mohol skontrolovat pred jazdou pri kontrole funkcnosti ziaroviek, stieracov a hukacky ale niekedy na to naozaj nemam cas, 3- dverak je blbuvzdorny, netvrdim ze ma same vyhody, ale prave na toto sa dobre hodi

pouzit tlacitko na stiahnutie okna takemuto dietatu tiez nerobi problem, zablokovat to ide ale len komplet v celom aute, resp. da sa potom otvarat len moje okno - je to predsa len 7-rocna plecka
pouzitie detskej poistky navyse nie je "spriahnute" so zablokovanim spustania prislusneho okna, aspon o tom zatial neviem

mahatma
2. prosince • 9:39

Teď mám Renaulta a tam se po rozjezdu automaticky zamknou všechny dveře. Odemknout jdou jen od řidiče nebo spolujezdce.  Okna se klasicky stahují vzadu jen do 2/3. To je myslím taky řešení.

dochtor
2. prosince • 10:09

ja takeho renaulta nemam (obavam sa ze vacsina ludi tiez nie)
zadne okno na 2/3 moze pomoct, moje sa nakoniec tiez neotvara uplne ale riesenim by som to nenazval ten otvor je totiz aj tak dost velky na "cokolvek"

dochtor
2. prosince • 11:02

netusim ako som dosiahol to pozadie, kazdopadne to nebol zamer...

Lemming
1. prosince • 9:31

A tos v tom trabantu jezdil v detsky sedacce? Asi ne... On by totiz byl docela problem tam na tu sedacku dostat?

Pavel
30. listopadu • 21:02

No jestli bude cena s ABS, dvěma airbagy a klimou nějakých 250 tisíc, dalo by se o tom uvažovat.

Petr T.
30. listopadu • 21:02

Všechny 3 na 1! Malé ale hezké.

Hugo
30. listopadu • 20:33

Nejhezčí je Aygo, jsem zvedav, jak bude vypadat zezadu.

VIP
30. listopadu • 22:32

Takhle:




A jeste jedna zepredu:




Sparky
1. prosince • 20:04

Dost dobrý, kdes to sehnal ?

A 107 bys neměl ???

 To je pro mě jasná volba :)

Petr Broža
1. prosince • 22:30

Pokud vím, obrázky zveřejnil sever Auto Motor und Sport.

rool50
1. prosince • 12:49

Tak tahle vypadá dost dobře, asi nějaká verze sport. Snad tam bude normální palubovka a ne budíky uprostřed.

Mulder
1. prosince • 9:10

Takze bude i 3-dverova verze ? To by bylo super ... nevim proc tam ty dalsi dvere cpou

Hugo
30. listopadu • 22:53

Jo, to je moc hezké.

Doporučujeme

Články odjinud