Proletáři všech zemí, posert.e se
Ziadny futbalista nema pravo zarabat tolko, aby si to mohol dovolit.Sorry za moralizovanie, ale prinos Ronalda a 99% dalsich cutalistov k pokroku ludstva je nulovy, ci vseobecnemu blahu, je nulovy.
Tohle jdi hlásat komunistům na Džbán. Každý má možnost vydělat si jako Ronaldo, stačí aby hrál stejně dobře fotbal jako on. Podle přínosu k pokroku lidstva se odměňuje v Severní Koreji, jestli máš zájem, tak ti přispěji na letenku, ovšem s podmínkou, že bude jednosměrná.
V tržním systému nejsou lidé odměňováni na základě důležitosti své práce pro lidstvo, ale na základě schopnosti získat od někoho finance. Tohle pravidlo je všem předem známo a je univerzální pro všechny. Ať si ho koupí, podpoří tím vývoj a výzkum ve strojírenství. Lepší než utratit za luxusní děvky a chlastačky pro dalších sto kamarádů.
lenze nikto nikdy nepovedal ze tvoj plat ma odpovedat prinosu ludstvu...jedna sa o prirodzeny vyvoj. kedysi jedine co nas zaujimalo bolo ako prezit, ako nazbierat dost potravy a zaroven byt chraneny pred predatormi, pocasim, chorobami... vsetky svoje zdroje si investoval prezitia.uz je to ale par rokov co vieme pestovat a chovat vlastnu potravu, co vieme stavat obydlia... cim menej zdrojov (cas, praca, peniaze) musis investovat do zakladnych komodit, tym viac ich mozes dat do tych luxusnych.ked prides po 8-10 hodinach v praci domov, mas co jest, mas kde spat, tak co budes robit? chces sa nejak zabavit. vacsina sadne k telke. to je to co dnes zabava ludi a ludia su za to ochotni platit. preto herec, spevak alebo futbalista zaraba take nechutne peniaze, pretoze ludia sa chcu pozerat prave na toho herca, spevaka ci futbalistu.tak si na omyle jeho prinos ludstvu je velky, pretoze pravidelne zabava miliony ludi po celom svete. mozno nikdy nenajde liek na rakovinu ani nedostane ludstvo na mars, ale mozno prave ten clovek co ten liek najde si po tazkom dni v laboratoriu sadne vecer pred telku a pusti si futbal.
On ale nevydělává prachy jen fotbalem, má nějaké hotely, podíl ve firmách, modní značku. Auta má rád, na rozdíl od jiných celebrit je nebere jen jako uložení prachů
Jo, je to aj usvedceny danovy podvodnik, ktory radsej zaplatil takmer 20 milionov eur aby sa vyhol vazeniu. Stale dostal 23-mesiacov podmienku.https://www.theguardian.com/football/2019/jan/22/rona... ...
fotbalista se za ty prachy alespon spoti ale golfista?
jestli si myslíš, že je to tak jednoduchý tak si to zkus
Golf (sipky, strelba,sachy atp.) neni zadny sport ale kratochvile. Mas v tom chaos.
jasný no, čutálisti pojebaní, znárodníme je............všechny.
No zakomplexovany, skaredy, sikanovany atp se vlastni silou a tvrdou praci dostane na top uroven... Da se na to divat z ruznych pohledu. A neresil bych proc nekdo vydelava tak moc nybrz proc nekdo vydelava tak malo.
Jako ze jeden koncern ho plati a u druheho by si poridil na machrovani predrazeny solo kus?
Od Jeepu si hypersport těžko může koupit.
Jeep ale patri pod FCA. Nakonec i s poradnym Jeepem si uzije vice zabavy nez s karoserii ;-)
Ale sponzorem je Jeep nikoliv FCA. A i kdyby FCA bylo sponzorem, tak Ferrari už pod něj nepatří, takže ekvivalent Bugatti stejně v FCA nelze najít.
Proboha dohledejte si, kdo prestup CR spolufinancoval, Jeep to fakt nebyl (ikdyz je sponzorem Stare Damy).
ale přece do koncernu patří i Ferrari, Maserati či Alfa Romeo takže, ten má výběru..
tak to je v nejlepších rukách, odteď bude chleba levnější..
OMG a není to jedno kdo si udělal radost a auto si koupil... nebo "se to musí" vždy vědět?
To auto neexistuje a este par rokov nebude. VAG ukazal maketu.
To, že jsi viděl model neznamená, že není i reálný kus. Video pojízdného kusu. http://youtu.be/zADj0k0waFY... Jedná se stejně o Veron-Chiron-La Voiture Noire vývoj na stejné koncepci neustále zdokonalované o brutálně drahé komponenty za hranicí běžné fyziky a dále už je to někde na podobných úrovni technologií jaké se používají v letectví. Jenže letadla se prodávají za jiné sumy. Není problém vyrobit lepší auto ale je problém to vyrobit tak aby to nebylo prodělečné. Uvědom si, že to je produkt 20ti letého vývoje pod VW a předtím dalších 30let pod značkou Bugatti, (kterou to položilo, když paradoxně bojovala s tím, aby ji nepoložilo to, že konkurence bude mít lepší vozy) zkus něco vyvíjet 50let tak, aby to bylo ziskové, nebo dotuj ztrátu v miliardách a usmívej se u toho. Potom máš možnost to věrohodně komentovat. Třeba jako Majitel Koengsegg a podobně. Takoví mají možnost koupit licenci a vyrábět vrtulníky když né letadla a vydělávat násobně více. Ale staví auta pro pár lidí ročně s vidinou ztráty. Klobouk dolů, a je jedno, kdo je má lepší. Všichni kdo to prosadili, klobouk dolů.
Za hranici bezne fyziky. Ale stejne by to napsala asi vetsi polovina lidi, protoze by jim to prislo jako nejoptimalnejsi ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.