Majitelem La Voiture Noire je údajně Cristiano Ronaldo. Nic však není potvrzeno

Mohli byste si koupit stovku Porsche 911, nebo jedno tohle auto. Portugalský fotbalista má prý jasno.

Už to budou dva měsíce, co se účastníci ženevského autosalonu sbíhali okolo Bugatti La Voiture Noire, nejdražšího automobilu na světě. Vůz vznikl jako pocta klasickému vozu Bugatti Type 57 SC Atlantic. Já osobně byl z výsledku spíše zklamaný, ale třeba spousta lidí to vidí očividně jinak.

Nejdražší auto světa je jen maketa. Bugatti La Voiture Noire bude hotové za dva roky

Nejdražší auto světa je jen maketa. Bugatti La Voiture Noire bude hotové za dva roky

Už tenkrát jsme věděli, že auto už je prodané a majitel doposud nebyl známý. Nyní ale španělský sportovní magazín Marca.com informoval o tom, že majitel tohoto unikátního vozu je fotbalista Cristiano Ronaldo z turínského fotbalového klubu Juventus.

Nikdo však zatím nic oficiálně nepotvrdil. Není jasné, jestli jde o novinářskou kachnu, nebo si Ronaldo teď pár dlouhých měsíců počká. A počká si, protože vůz ještě není hotový. Podle automobilky prý dolaďují poslední detaily. Ještě před nedávnem ale říkali, že auto musí teprve postavit. V jakém je to nyní stádiu, lze těžko určit.

Bude, nebude. SUV od Bugatti je jako princezna Koloběžka. Jak to tedy je?

Bude, nebude. SUV od Bugatti je jako princezna Koloběžka. Jak to tedy je?

Vůz stál údajně jedenáct milionů eur bez daně. Podle Stephana Winkelmanna, šéfa Bugatti, ale byla konečná částka za vůz 16,5 milionů eur, tedy přes 420 milionů korun. Cristianu Ronaldovi roční kontrakt v Juventusu vynese 30 milionů eur ročně. Takže nakonec nebylo tak moc drahé.

Bugatti tvrdí, že La Voiture Noire je nejluxusnějším a nejexkluzivnějším hypersportovním vozem na světě. Spíš než superauto by si tak Ronaldo koupil další společenský status. Auto by mělo být hotové do dvou let.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 52 příspěvků