Majitelem La Voiture Noire je údajně Cristiano Ronaldo. Nic však není potvrzeno

Mohli byste si koupit stovku Porsche 911, nebo jedno tohle auto. Portugalský fotbalista má prý jasno.

Už to budou dva měsíce, co se účastníci ženevského autosalonu sbíhali okolo Bugatti La Voiture Noire, nejdražšího automobilu na světě. Vůz vznikl jako pocta klasickému vozu Bugatti Type 57 SC Atlantic. Já osobně byl z výsledku spíše zklamaný, ale třeba spousta lidí to vidí očividně jinak.

Nejdražší auto světa je jen maketa. Bugatti La Voiture Noire bude hotové za dva roky

Nejdražší auto světa je jen maketa. Bugatti La Voiture Noire bude hotové za dva roky

Už tenkrát jsme věděli, že auto už je prodané a majitel doposud nebyl známý. Nyní ale španělský sportovní magazín Marca.com informoval o tom, že majitel tohoto unikátního vozu je fotbalista Cristiano Ronaldo z turínského fotbalového klubu Juventus.

Nikdo však zatím nic oficiálně nepotvrdil. Není jasné, jestli jde o novinářskou kachnu, nebo si Ronaldo teď pár dlouhých měsíců počká. A počká si, protože vůz ještě není hotový. Podle automobilky prý dolaďují poslední detaily. Ještě před nedávnem ale říkali, že auto musí teprve postavit. V jakém je to nyní stádiu, lze těžko určit.

Bude, nebude. SUV od Bugatti je jako princezna Koloběžka. Jak to tedy je?

Bude, nebude. SUV od Bugatti je jako princezna Koloběžka. Jak to tedy je?

Vůz stál údajně jedenáct milionů eur bez daně. Podle Stephana Winkelmanna, šéfa Bugatti, ale byla konečná částka za vůz 16,5 milionů eur, tedy přes 420 milionů korun. Cristianu Ronaldovi roční kontrakt v Juventusu vynese 30 milionů eur ročně. Takže nakonec nebylo tak moc drahé.

Bugatti tvrdí, že La Voiture Noire je nejluxusnějším a nejexkluzivnějším hypersportovním vozem na světě. Spíš než superauto by si tak Ronaldo koupil další společenský status. Auto by mělo být hotové do dvou let.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků