Majitelé vozů Škoda jsou nejchytřejší, ukázal průzkum

Majitelé vozů Škoda jsou nejchytřejší, ukázal průzkum

Až 40 % majitelů vozu značky Škoda si o sobě myslí, že byli při volbě nového auta velmi chytří. Průzkum britského portálu pro motoristy weloveanycar.com ukázal, že žádná jiná značka nemá tak rozumné zákazníky.

Podle průzkumu prý vozy Škoda přesně odpovídají svou funkcí potřebám průměrného motoristy vyžadujícího bezpečnou, pohodlnou a úspornou přepravu z místa A do místa B.

Nejvyšší soud nám dal zapravdu, na stáčení tacho není třeba nový zákon

Nejvyšší soud nám dal zapravdu, na stáčení tacho není třeba nový zákon

Majitelé vozů z mateřského Volkswagenu si připadají chytří jen z 27 %, ostatní značky se zpravidla drží kolem 10 %. Majitelé prémiových značek nechápou volbu svého auta jako výběr z rozumu, ale mají úplně jiné priority, jako třeba prestiž a pocit výjimečnosti.

Například nikdo z více než dvou tisícovek oslovených majitelů vozu Škoda si díky svému autu nepřipadá přitažlivý a jen dvě procenta se domnívají, že svým příjezdem ve voze Škoda vyvolají pozdvižení. Pět procent dotázaných se domnívá, že jim škodovku někdo závidí.

Celému světu prý zbývá ropa už jen na 53 let

Celému světu prý zbývá ropa už jen na 53 let

Naproti tomu třeba majitelé vozu Jaguar mají z 22 % dojem, že jim lidé auto závidí a 8 % z nich se domnívá, že jsou díky Jaguaru pro okolí přitažlivější. Majitelé prémiových německých značek to vidí velmi podobně.

Přes 30 % majitelů vozu Audi, BMW a Mercedes si připadají nějakým způsobem zvýhodněni nad ostatními a téměř 20 % z nich si připadá neobyčejně.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků