Majitelé vozů Saleen přijdou o záruku

Vlastníci nových vozů amerického ladiče Saleen se začali obávat o osud záruk na své stroje koncem loňského roku, kdy majitel značky oznámil záměr prodat ji. Ke změně vlastnictví došlo, novým majitelem se stala společnost MJ Acquisition a skutečností se nakonec staly i obavy majitelů.

Svým dealerům firma nedávno rozeslala dopisy, v nichž se zříká odpovědnosti spojené se zárukami na dosud vyrobené vozy. Původní majitel továren se však již před časem zřekl své odpovědnosti také, proto mají majitelé Saleenů smůlu, což se týká také nových vozů na skladech dealerů, které si tak lze pořídit pouze bez záruky.

Mírnou náplastí na rozjitřenou mysl bude slib, že MJ Acquisition slíbila dodávky potřebných náhradních dílů. Ty si však budou majitelé muset zaplatit v plné výši, na díly se přitom bude vztahovat roční záruka. Tedy alespoň něco. Každopádně může tento precedens řádně rozrušit zákazníky malých automobilek.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Mustang v úpravě Saleen

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 250 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 129 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2017
Stav: 2 705 km
Cena: 700 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2005
Stav: 198 978 km
Cena: 50 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků