Majitelé vozů Saleen přijdou o záruku

Vlastníci nových vozů amerického ladiče Saleen se začali obávat o osud záruk na své stroje koncem loňského roku, kdy majitel značky oznámil záměr prodat ji. Ke změně vlastnictví došlo, novým majitelem se stala společnost MJ Acquisition a skutečností se nakonec staly i obavy majitelů.

Svým dealerům firma nedávno rozeslala dopisy, v nichž se zříká odpovědnosti spojené se zárukami na dosud vyrobené vozy. Původní majitel továren se však již před časem zřekl své odpovědnosti také, proto mají majitelé Saleenů smůlu, což se týká také nových vozů na skladech dealerů, které si tak lze pořídit pouze bez záruky.

Mírnou náplastí na rozjitřenou mysl bude slib, že MJ Acquisition slíbila dodávky potřebných náhradních dílů. Ty si však budou majitelé muset zaplatit v plné výši, na díly se přitom bude vztahovat roční záruka. Tedy alespoň něco. Každopádně může tento precedens řádně rozrušit zákazníky malých automobilek.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Mustang v úpravě Saleen
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků