"Rolls-Royce učí nechňapat za kliku, ale pouze zasunout dva prsty za madlo a jemným pohybem zatáhnout k sobě. To zanechá na laku vozu minimum otisků."A já myslel, že řidič RR má mít rukavičky, právě aby nenechával otisky na laku.
když tak už jezdím, tak abych si jestě toho Rollse koupil, skočím příští rok do Pařižské omrknout:-D
Ne, ne. To ma tvoj pán kúpiť, nie Ty :-)
Základní myšlenku by měli učit ve všech auto školách a sice, že auto není závodní stroj ale dopravní prostředek. Takže všech 99% závodníků, co netuší, jaké to je se pohodlně usadit za volantem a mít hlavu v opěrce hlavy jsou absolutní nebo věční začátečníci. Druhá věc je ta, že kdo neřídil kamion, neumí jezdit po dálnici. Prostě neumí akorát zběsile šlape na pedály jak pako a neví co bude dělat za 3 sekundy.
Tak zrovna opěrka hlavy neslouží k tomu co popisuješ. Je tu, aby ti při nárazu ochranila krční páteř.
V pohodě, ačkoliv má Driver většinou dobré postřehy, občas mu ta jeho nadutost už leze na mozek a potřebuje nějaký ten pseudodůvod, proč někoho nazvat "začátečníkem"
Ja jsem kamionak, kdo je vic! :-D
To se máš čím chlubit :-))
nepochopil..
Anonim: ale ty jsi rovněž nepochopil. Tak jako v Rollsu máš předvídat, tak ten kdo jednou řídil kamion, jezdí už potom celý život jinak. Pokud nemáš C+E: Jednoduše, když na dvoupruhové dálnici predjizdíš i osobák osobákem a rozdíl rychlostí je větší než 50 kmh, tak neubrzdíš když Ti ten predjížděný ten levý na poslední chvíli zavře. Proto je ten popis v textu, radši plyn než brzdy komický. Ono to nelze takto paušalizovat.
Ja ridil i plachetnici a jadernou elektrarnu(nedelam si prdel), takze muzu taky tvrdit, ze kamionaci neumi ridit:-P
Aha tak proto řidiči kamiónů předjíždí zásadně jen vozidla, která jedou max o 10km/h pomaleji :DVážně - člověk fakt nemusí mít C+E, aby se naučil jezdit předvídavě a defenzivně...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.