Majitelé nových vozů Tesla už od ledna nebudou dobíjet zadarmo

Automobilka od ledna 2017 přestane poskytovat doživotní nabíjení zdarma ve svých Supercharger stanicích. Opatření se týká nových majitelů jejích elektromobilů.
Majitelé nových vozů Tesla už od ledna nebudou dobíjet zadarmo

Zásadní změnu v přístupu k zákazníkům oznámila automobilka Tesla. Ti, kteří si objednají vůz po prvním lednu příštího roku, už nebudou moci čerpat zdarma elektřinu ze stojanů v takzvaných Tesla Superchargerech.

"Starých" zákazníků se to prý týkat nebude.

Majitelé nových aut sice na začátek dostanou určitý kredit na nabíjení, jakmile jej ale vyčerpají, nezbyde jim jiného než za odebranou elektřinu zaplatit.

Video: Tesla Model X má nebezpečné dveře. Mohou skřípnout ruce!

Video: Tesla Model X má nebezpečné dveře. Mohou skřípnout ruce!

Podle informací z automobilky by kredit měl činit přibližně 400kWh. Taková zásoba elektřiny postačí na ujetí zhruba 1600 kilometrů.

Podle vyjádření zástupců americké automobilky to bude pořád levnější, než tankování benzínu do porovnatelného typu auta.

Bob Lutz: Fanoušci Tesly jsou jako členové náboženského kultu

Bob Lutz: Fanoušci Tesly jsou jako členové náboženského kultu

Tesla začala síť svých Supercharger nabíjecích stanic budovat v roce 2012. Momentálně existuje už 735 stanic s celkovým počtem 4 625 nabíjecích stojanů. Jednu z nich najdete dokonce i u nás, jedná se o stanici Humpolec-Vystrkov na 90. km dálnice D1.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků