Majitel Tesly předvedl, jak si poradit s blokováním nabíječek. Stačilo mu lano

Jistý majitel Tesly názorně ukazuje, jak řešit nešvar, který se v poslední době objevuje v USA mezi majiteli elektromobilů a velkých pick-upů.

Již na konci roku 2018 se objevily zprávy o řidičích pick-upů v USA, kteří konvenčními vozy záměrně blokují místa před rychlonabíječkami Tesla, určenými pro majitelé těchto elektromobilů. A zatímco jedna strana zřejmě považuje své počínání za legraci, utahující si z elektrických vozů a jejich vlastníků, řidiči Tesel pochopitelně stejný pohled na věc nesdílí.

Na celou záležitost se nyní podíval i YouTuber z kanálu Tesla Trip, který se snažil najít jednoduché řešení, jak se dostat k nabíječce, kterou blokuje zaparkovaný pick-up. Ukázalo se, že pokud to situace dovoluje, majitelům Tesel bude stačit jen tažné lano.

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Pro demonstraci tak byl před řadu rychlonabíječek ledabyle zaparkován velký Chevrolet Silverado, který se YouTuber rozhodl bez větší námahy odtáhnout z místa svou Teslou Model X. Po upevnění tažného lana stačilo prachsprostě nasednout za volant elektromobilu a opatrně pick-up přemístit dále.

Model X neměl žádný problém utáhnout několikatunové Silverado, a to i přestože byl pick-up zajištěn ruční brzdou. Je obecně známo, že elektromobily mají díky velké porci točivého momentu pořádnou sílu utáhnout třeba i dopravní letadlo. Velký pick-up tak nebyl pro Teslu žádný problém. Na druhou stranu, mokrý a namrzlý asfalt celé situaci určitě také pomohl.

Tesla Model 3 v nárazových zkouškách excelovala. Má plné hodnocení za vše

Tesla Model 3 v nárazových zkouškách excelovala. Má plné hodnocení za vše

Jak zmiňuje sám autor ve videu, toto řešení zablokované nabíječky doporučuje provádět jen na vlastní nebezpečí. Spíše mělo jít o poukázání faktu, že lidé blokující nabíječky doopravdy mohou se svým vtípkem přestat, jelikož majitelům Tesel stačí tažné lano a mají po problému.

Mezitím se zákonodárci v řadě amerických států snaží blokování nabíječek legislativně vyřešit možným zákazem a postihy za toto počínání.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 45 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků