Majitel Tesly Model X vyrazil na tankodrom do Milovic. Výsledek šlo očekávat

89 komentářů

MasoxCZ
12. ledna • 22:02

Tohle auto už jsem na silnici a parkovištích párkrát potkal, a najít většího vocasa by dalo docela práci.

mpolan
13. ledna • 8:52

Jeden ti přišel hned do této diskuse, skrývá se pod přezdívkou "Petr".

šofér
12. ledna • 15:19

Hmmm, nevím co by dokázal v článku zmíněný Range Rover na silničních pneu, ale jelikož mám dost zkušeností se čtyřkolkama, tak vím, že pokud se zalepí blátem vzorek, tak je "vymalováno".. prostě pneumatiky jsou do terénu spolu s dostatečnou světlou výškou to nejdůležitější. A že by zrovna RR byl mimořádně vysoký, když mu ramena nápravy visí až pod osu kola se říct nedá....jsou mnohem vypělejší podvozky do terénu, a tady to Tesla v rámci možností silničních pneu zvládla skvěle.

stealth01
13. ledna • 17:01

Po té snůšce nesmyslů, arogantnosti, vlastní nadřazenosti nad ostatními a nerespektování svobodné volby každého z nás (v podání “Petr” , “Rinspeed” a dalších) konečně relevantní a zajímavý názor člověka, který ví a zná. Díky moc.

mpolan
13. ledna • 19:44

Jak se někde objeví Tesla, tak jsou racionální názory vzácností. Ze strany odpůrců pak mnohem více, než od příznivců.

stealth01
13. ledna • 20:01

Všiml jsem si, ze jde všechno stranou. Jakmile trochu obdivujes to, co Tesla dokázala, nasadí si tito internetoví kovbojové klobouk více do čela a tasí své V8 a V12 motory, aby všem ukázali, jací jsou to pořádní chlapi. No a třešnička na dortu je pak nejrychlejší MPV, to mě dost pobavilo. :-)

Typek
13. ledna • 20:29

Tesla dokázala z hromady sraček udělat desetimetrovýho sněhuláka, což je metr víc, než se to podařilo týmu, kterej to stavěl že sněhu. Na jaře sněhovej roztaje, ale ten z hoven bude smrdět hovnama široko daleko a ještě všichni zaplatí za jeho odklizení. MPV mám ve své kategorii nejrychlejší (což jsem zmínil jako fakt k možnostem, které Škodovka nenabízí), ale jen kreténi si to berou do huby a mluví o tom jakoby že srandy a placanim po imaginárních širokých internetových ramenech potutelne někde za rohem diskuze nějakému spřátelenému nicku do ouška. Opravdová odvaha těch správných chlapů koučujicích nejdrsnější Tesly na světě 😀

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
13. ledna • 21:06

V pohodě. Jezdí si čím chceš, ja tě předjíždět rozhodně nehodlám, ani bys mě k tomu nevyprovokoval. To je ten zásadní rozdíl mezi mnou a tebou. Ja se bavím spíše nad tím, jak jsi všechny nazval lúzou a sockami. To je takové to střílení naprázdno. Nemá cenu s podobnými lidmi vést diskuzi. Když bych to zjednodušil, tvůj kámoš je ten, kdo si koupi podobné nebo stejné auto. Jakákoliv odchylka od tvého normálu je socka a lúza a idiot. Ale ja se skutečně jen bavím.

Typek
13. ledna • 22:22

Rozdíl mezi mnou a tebou je v tom, že lžeš, nikde jsem nikoho nenazval nikdy sockou ani lůzou ( možná si pleteš herecké obsazení, nebo cituj!!!!). Já se rád nechám předjet ( dokonce hodně často když jedu na kochačku). Problém není ani s jakkoli rychle jedoucí Škodou ( to je tvoje mentální projekce) problém mám s reciprocitou u běžné produkce škodovkarů, kteří nelibě nesou fakt, že je predjelo něco dodavkoviteho a podnikají zpětný atak. Všechno co ta Vaše squadra doplnila do mého názoru je snůška blitek a sraček za kterou by se nestyděl ani Goebels.

stealth01
14. ledna • 7:41

Opakuji. Ja se jen bavím. Nemám žádné mentální projekce. Ja vím, ze i když mám jen koncernové TDI, ze bys neměl ani tu nejmenší šanci kdekoliv a kdykoliv (pokud nemáš více jak 500 koní). Ja jezdím na pohodu.
A znovu, nejsem členem žádné squadry, miluji Teslu i Trabanta. Sám mám hybrida i V8. Mám rad auta, což dneska už nikdo nemá. Všichni tak nějak bojují proti všem.

Typek
14. ledna • 9:12

Ano, jen se bavíš tím, že lžeš (vkládáš mi do komentářů věci které jsem zde neřekl). Takhle to dělají všichni manipulátoři (včetně poznámky, že jsou nad věcí). Směješ se nejrychlešímu MPV (což je celé vytrženo z kontextu, ale použito jinde a se započítání lidské chabé paměti je to skvělý argument) a sám teď vytahuješ své nejrychlejší TDI na světě a hybridy a V8, a co Gripena, toho v garáži nemáš?
Vždycky se to odkope až nakonec.... tak se bav :-)
P.S: Já auta miluju také a proto také je mi smutno z toho podle čeho se dnes dobré auto poznává. Sere mě, že 90% auta, které nám cpou automobilky je milostivě schválen byrokratickou mašinérií a příjímáno a oslavováno v testech jako pokrok. Zbývá 10 % toho, co můžu ovlivnit vlastním úsudkem a výběrem. To je málo a proto si z těch aut vybírám ty, které pro mě mají lepší poměr svobodné volby. Sorry to Tesla není ani náhodou. Ale podle dikuse tady je to jedno, protože dav jásá a karavana jede dál. Co bude příště, čip do ruky, když překročím rychlost práskne mě auto švestkám, nerozjede se protože jsem sežral šest rumovejch pralinek? Tohle je tedy zvrhlá láska..........

petrzel1
13. března • 9:50

Smekám!!! Napsáno perfektně. Mám stejný názor. Na okreskách lehoučký hatchback pobaví víc, než těžký mastodont SQ7, který nemít desítky asistentů, skončí v prvním pangejtu..:)

stealth01
14. ledna • 17:10

Pokud lžu, tak se omlouvám, každopádně neúmyslně. Petr a typek není jedno a to samé v této diskuzi? Jinak nemůžeš mít rad auta, když nějaké vynecháváš. Je to pak jen fanatický obdiv k jedné značce a nenávist k jiným. Dle tvé fantazie mohu být i manipulátorem. Víš co je úplně perfektní? Ze si myslíš, ze nejsem nad věcí a soudíš tak podle sebe. Ja jsem zcela nad věcí, baví mě to. Nenávist a zloba vůči něčemu nikdy nic pozitivního nepřinesla.
Jinak mám upravenou SQ7 na 502 koni na brzdě, k tomu BMW 330e a donedávna taky BMW M3. Miluji elektromobily a extrémní zábavu při jízdě s nimi. Takže asi brzy budu mít v garáži i3s.

petrzel1
13. března • 9:47

Patřím mezi podobně postižené, jako ty. Takže ti je asi jasné, že s tou SQ7 jsi přestřelil. I kdyby mělo 1000 koní, tak na točených okreskách bez dlouhých rovinek Ti v pohodě budu asistovat s mým Sanderem 0,9TCe, které má sice jen upravených 120k a 200Nm, ale díky lehoučkému předku a váze necelých 1000kg se na ní ten tvůj mastodont v točkách nechytá...:) Nedávno jsem vyškolil X5 M....:) JOOOO M3 to je jiné kafe, tam není co řešit, byť ty nové už postrádají tu hravost těch z let devadesátých. A o i3s si myslím svoje. Na rozdíl od i8 s prominutím fialový hnus a nejškaredější auto od BMW. Byť je fakt, že současná sedma s tou obrovskou tlamou ala Mazda už taky není, co byla třeba E32 750i.

Typek
14. ledna • 18:54

Omluva se přijímá, skutečně nejsem dvě osoby. Mě osobně SUV zcela míjí (nic proti němu, jen tam prostě pro sebe nevidím žádnou výhodu která by mi kompenzovala s typem SUV plynoucí vyšší naklady). Jak u Q7 s dvanáctiválcem TDI prohlásil Clarkson " je to zbytečné auto s absurdně výkonným motorem, ale díky za to, že existuje". Je pravda, že tvoje autogaráž se zcela míjí s mou, (Zafira 200 HP, Meriva 100 HP a Škoda favorit ve stavu noveho auta s najezdem 4800 km pro vyjížďky), ale to je preferencí, potřebami i finančními možnostmi. Já dávám přednost motorkám (mám čtyři v průměrném stáří 58 let, všechny jsem měl do posledního šroubku na ponku - teď dokončuju předválečnou levostrannou side firmy Tlustoš a hledám k tomu předválečnou mašinu z GB, nebo USA). Všechno samozřejmě fbenzinu...

R
12. ledna • 15:17

auto, ne auto....pokud vezmu stejnou koncepci napr 4x4 bez uzaverky a redukce tak stejne ten 60% podil bude v pouzitych pneu (nebo celych kolech) a 40% ten kdo je za volantem...

Fic
12. ledna • 14:08

Větší bizar, je už jen dobrovolné odevzdávání spotřební daně a dph eráru při každým zastaveníčku u benzínky. A pokud je idiocie na obvyklé úrovni diskutéra, vypočítává k tomu všelijaký i pomíjivý důvody, proč zrovinka je nejlepší jezdit na tekutiny. A když ani to nezabírá, začne nějaké té skupině lidí nadávat.

petrzel1
13. března • 8:44

Další z rodu chytrých - elektřinu asi krade sousedovi ze sloupu, protože jinak doma z ní rovněž platíte DPH!!! A bude hůř. Za deset let bude o 100% dražší, než dnes!!

Jelen Dlask
18. ledna • 9:53

aha, takže je lepší platit výpalné majitelům solárů, že? bezmozkustejně tak jakoo stát odírá lidi spotřebními daněmi, tak je odírá dotováním "obnovitelných" zdrojů,začni používat mozek, naco ho máš?

Lala
12. ledna • 22:16

No myslím že až nás nějakým způsobem/důvodem všechny donutí jezdit ve vysavačích a následkem toho vznikne totální nadvláda od dodavatelů elektřiny tak ještě se slzou v oku budete vzpomínat na to jak to zastaveníčko u benzínky bylo vlastně směšně levné!

Kuk Vykuk
17. ledna • 12:43

Jasně benzín si vyrobíš sám doma v kůlně z vlastního ropnýho vrtu na zahrádce a s výrobou elektřiny musiš bejt závislej na dodavateli. Prober se z diskotéky ty hlupáčku. B-]

Typek
12. ledna • 19:18

Jasně. Až bude svět plný sluníčka z baterek a plný rychlonabíjecích stanic u každého patniku a nikde nebude jezdit ten fuj benzínový pohon, vůbec a nikdy nikoho nenapadne celej takovej ráj zdanit, nikdy, nikdy, nikdy!! Žij svůj svět dokud o něm máš jen ty nejlepší iluze 😀

Petr
12. ledna • 14:57

Ty bude zrejme nejaky neomarxisticky dredar, socka, odpad spolecnosti, ktery se nechava vydrzovat od statu a tak dane nikdy neplatil, vid? Nebydlels na Klinice?
Takkovym jako ty je potreba dat poradne do drzky, abyste se probudili a koukali makat.

Fic
13. ledna • 5:26

Klidně petříku zevluj. Až dosahneš na půlku co lidi kteří něco znamenají, tak dojdi kemě pro facku, hned budeš vědět jaxe věci mají. Anonymní petříkú je po netu hafo.

Jelen Dlask
18. ledna • 9:49

"lidi co něco znamenají", "jaxe"tohle tě myslím dokonale definuje, přeber si to jak chceš...

runner42
12. ledna • 14:33

Teď jsi tomu opravdu pomohl. Prý platit daně je bizarní.Elektrofan je opravdu diagnóza.

Rinspeed
12. ledna • 12:54

"Součástí paketu za 3900 euro..." Za 3900 eur, proboha živého, ne euro!A za cenu toho autíčka na na baterky bych měl offroad, okruhovou hračku, hot hach a ještě by mi zbylo i na garáž a bůh ví co dalšího...

eLzyx
12. ledna • 14:05

to je pravda ... třeba Wranglera V6 za mega, Mustanga V8 za 1,2, a za 800 třeba Mazdu 6 2.5 v kombíku (pravda, není to úplně hothatch, ale svižnější rodinné auto). Vše nová auta.

František
12. ledna • 18:08

A jaký z těch aut má 1000 litrů velký kufr (2500l po sklopení druhý řady) a až 7 místný provedení? Jaký z těch aut má adaptivní vzduchový podvozek, hlinikovou karoserii, autopilot, zrychlení z 0-100km/h za 4 vteřiny bez jakýkoliv prodlevy, přes telefon si můžeze vytemperovat teplotu v interiéru, pravidelně se updatuje a učí nový funkce..?

lazywriter
24. ledna • 16:18

Rozhodně s každým za odpoledne dojedeš z Ostravy do prahy a zpátky :)

Rinspeed
13. ledna • 12:19

Žádné, pochopitelně, na co taky, že ano
1000 litrů kufr?!? Na co? Nepašuju uprchlíky, nepotřebuji.
A až budu chtít odvézt něco 2500 litrového, objednám si stěhováky, proboha.
7 místné provedení?!? Ne, děkuji, neživím se smluvní přepravou osob, mám jiný zdroj příjmů.
Adaptivní vzduchový podvozek? Ne, děkuji, já raději hydropneu.
Autopilot?!? Ne, děkuji, umím řídit a řízení miluji, kdybych měl sedět v autě které řídí nějaký elektronický trpaslík, propadl bych se hanbou pod zem.
Zrychlení 0-100 za 4 sekundy?!? Ehm a K ČEMU a KDE přesně bych to jako měl chtít nebo potřebovat? A když jsme u toho sráče na baterky - kolikrát tuhle disciplínu ten vergl zvládne než si ty své slavné baterky úplně vybije?
Kdybych z nějakého naprosto zcestného a nepravděpodobného důvodu vybíral auto jenom podle toho, jak rychle zvládné zrychlení 0-100 km/h, vybral bych si něco jako 760Li, S65 AMG nebo S8 a zrychloval bych si do aleluja, celý den.
Vlastně, víte co?
Tyhle euromrdky bych nechal milovníkům zemědělských pleček a koupil bych si SEDMIMÍSTNÉ AUTO S KUFREM 2500 LITRŮ KTERÉ 0-100 KM/H ZA 4 SEKUNDY ZVLÁDNE TAKY, třebas něco jako jako Suburban 650 nebo Escalade HPE 800 od firmy Hennessey :-)
Auto s motorem, ne na baterky, s motorem V8 s fantastickým zvukem místo bzučení, prostě normální auto, ne autíčko na baterky.
Na "temperování" teploty přes mobil Vám, pane, zvysoka víte co, nevlastním mobil připojitelný k inernetu natož k autu a nic takového ani nikdy vlastnit nehodlám.
Více než bohatě by mi stačilo dálkové nastartování a i bez toho se klidně obejdu.
Ne, děkuji, ani omylem nechci aby se mé auto "updateovalo" ať tím myslíte cokoli a už vůbec, absolutně a zásadně nechci aby se mé "auto cokoli učilo", natož aby umělo nějaké "nové funkce".
Atd atd a pod. ...
Abych to srhnul - než čímkoli na baterky, tož to, kurva, raději vlakem! :-)

petrzel1
13. března • 8:41

Hezky napsáno. A už se těším, až na sídlištích se budeme věšet na šnůrách, které povedou z oken bytů k elektroautům. Když chci jet daleko, kde nejsou pumpy, naložím 10 kanystrů s benálem do kufru. Tesla taky, a k tomu musí přibalit do toho velkého kufru elektrocentrálu.

eLzyx
12. ledna • 20:28

každý si může najít tu svou variantu. Ušetří na sporťáku a vezme co já vím ... BRZ. A má víc peněz na MPV/SUV ...
Každopádně jedno univerzální auto je poněkud hloupost. Protože si k němu nemůžete dovolit tolik jako ke třem. Vzít Teslu do lesa? Když jí poškodíš, tak jsi dojezdil. Zlikviduješ gumy na sporťáku při blbnutí na okruhu? Když to bude na tom univerzálním autě, tak jsi dojezdil, dokud nepřezuješ.

mpolan
13. ledna • 8:51

Hm, řekni to všem majitelům Range Roverů Sport a Evoque, Mercedesů G, Audi SQ7, nebo třeba BMW X6 že jsou vlastně hloupí... Myslím, že bys nedožil týdne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eLzyx
13. ledna • 22:37

obvykle jsou. Znám pouze jednoho majitele Range Roveru, co to používá tak, jak automobilka zamýšlela ... auto majitele rozsáhlých pozemků s mnoha nezpevněnými cestami, přičemž si majitel potrpí na luxus. Jenže tenhle můj známý žije v Anglii.
Ostatní tyhle káry používají jen jako nástavec na penis, přičemž potenciál těchto aut nevyužijí ani z 10%.

stealth01
14. ledna • 7:37

S tím nastavcem na penis je to nesmysl. Kde to lidi porad berou? Kvůli vyššímu posazu? Ja jsem v jeden den jezdil s Cactusem a velkým SUV a nepřipadal jsem si ani v jednom autě méněcenně nebo naopak výjimečně. Je to proste jen nějaké hloupé vysvětlení, proč by měli lidé touzit po pohodlnem autě.

Typek
12. ledna • 19:03

A to mluvíš ještě furt o autě, nebo nějaké počítačové hře?
Neexistuje univerzální auto, ovšem příznivci Tesel a u nás v Cz a pravověrní Skodovkari myslí, že cokoliv jiného mimo tenhle rank kupují jen šílenci a blázni, kteří nedokáží ocenit genialitu jejich tvůrců odpovědí na všechno. Zaplať pánbůh za ně, jinak by byl svět tak zkurveně nudnej a plnej univerzálních sraček jako je tahle Tesla za tři mega nebo Kodiaq RS za baňku a půl. Pro vyznavače a uctívače tohohle náboženství mám špatnou zprávu: existuje nemalý počet lidí, které baví a dokonce vyznávají jiné hodnoty než dvě a půl tuny softu a baterek na kolečkách a nebo dvakrát dopované brutální dieselové čtyřválce s rychlostí na okruhu srovnatelné s dodávkou Ford Tranzit. Víra má totiž své limity v reálném světě......

Petr
12. ledna • 19:30

Trefa do cerneho. Tahle tupa luza to ale nema sanci pochopit.

Petr
12. ledna • 12:32

Jenom dalsi v rade dukazu toho, ze priznivci Tesly jsou naprosti idioti. Ostatne, za chvilku sem pribehnou - Shal, kuk, Art a nekolik dalsich pomatencu.

LOL
13. ledna • 10:27

:-D
A nejlepší na tom je, že tito pánové ani netuší, že tím elektromobilitě škodí.

Torsus Praetorian
12. ledna • 20:19

Tak vjel tam přes zámek nebo ne?:-D Na kamenitý trhací terén samozřejmě Tesla není, je to cross over a ne off road. Pro podmínky které jsme viděli jsou rozhodující gumy. Pokud by měl slušné AT a třeba mírně podhustil tlak, byl by výsledek slušný. Stejně jako třeba Legacy Outback, Karoq nebo A4. Nic pomateného ve videu nevidím a auto nějak zabrat nedostávalo. Naopak oceňuji poměrně pěkně provedené záběry.

Ondra
12. ledna • 23:02

Hned po záběru na zamknutou závoru následuje záběr na sjetí ze silnice s příkladným křížením nárav.. ;)

MUDr. Chocholoušek
12. ledna • 13:49

Závist?

Petr
12. ledna • 14:03

Zavidet? A co konkretne prosim bych mel zavidet? Kazde 3 roky si kupuji (nefasuji) nove auto podle sveho vyberu a vsechna ktera jsem za poslednich 25 let mel byla lepsi nez tahle elektricka haraburda. Tak co presne bych mel zavidet?

Roman
15. března • 18:33

Namachrovaný pane Petře,Vy jste majitelem Tesly,že všechno tak víte? Méte jen primitivní kecy.

kuk
12. ledna • 19:38

Tak podle tohoto příspěvku jsem si tě zařadil. Podnikatel pozdně středního věku, pleš, mindráky z poruch erekce, prostata. Pravděpodobně bmw nebo audi. Blb.

Kuk Vykuk
17. ledna • 12:30

A hele už tu mám zase příspěvek aniž bych ho sem napsal :-D

MUDr. Chocholoušek
12. ledna • 19:51

Kdepak, tohle bude zaměstnanec s mizerným platem, zbytek sedí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
12. ledna • 20:03

Opravdu me bavis, chlapce. A ten "psychoanalnik" nad tebou take. Zavistiva luza hodnoti jine podle sveho zpackaneho zivota.

MUDr. Chocholoušek
12. ledna • 20:22

Chlapče? Díky za lichotku! :-)

Typek
12. ledna • 20:55

Nomen omen?
Chocholuskovi v jistém filmu stačilo k eskalaci násilí na oponentech bez patřičného zdravovědného vyšetření jen čtyři případy neúspěšné diagnózy. Mám se snad obávat obdobnému průběhu z Vaší strany, nebo se snad nickname zrodil jen pro čirou švandu z oponentů, kteří projevují jiný názor, nebo jste pokračovatelem "bazooka style" přesvědčovacích metod typu " čím víc psychonickname, tím víc Adidas" 😀

MUDr. Chocholoušek
12. ledna • 21:15

Vy jste narozdíl od toho sedmilháře alespoň vtipnej :-)

Typek
12. ledna • 19:49

Ty jo, hele a zkus tohle: má to pět motorek, tři auta, jeden traktor, kultivátor, křovinořez a nic není na naftu a na baterky ( vyjma startu).
Kdo je to 😀

Petr
12. ledna • 19:44

:-D:-D:-D Uplne mimo. Netrefils ani jednu jedinou vec. Diky za potvrzeni toho co jsem napsal - jsi idi0t.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
martin
12. ledna • 23:56

Mimochodem - víš, co konkrétně dalšího dokazuje, že jen lžeš? Tvoje gramatika je na tak nízké úrovni, že by vzdělaný (potažmo úspěšný) člověk toto ani nebyl schopen napsat v opilosti. Ale nemůžu ti vzít to, že jako klaun ve světě neúspěšných jsi nás všechny velice pobavil.

martin
12. ledna • 23:48

Já bych to viděl úplně jinak - člověk, který nikdy v životě nedosáhl úspěchu, auto samozřejmě žádné nevlastn. Závidí každému, kdo si koupí nové. Pokud by byla pravda, což opravdu není, že si kupuje nové auto za 3 roky, pak to bude stejná plečka jako Škoda Citigo. Tento člověk je tak závistívý a hloupý, že jeho argumenty velice brzy došly a naštěstí (naštěstí pro nás ostatní) se takový duševní chudáček, který někde uklízí stůl svému šéfovi po pracovní době (čas, kdy náš neúspěšný chudinka nastupuje do své "práce"), nikdy mezi normální a úspěšné jedince nedostane. Pokud nesedí, co jsem napsal, tak nám sem pošli fotografii, kde budeš stát před svým "novým" autem, tvář si můžeš zakrýt, a budeš držtet papírek s nápisem "Petr 2019". Je mi jasné, že nic takového neuděláš, neboť nic, co zde píšeš, není pravda, a moc dobře to víš. My ostatní, kteří si skutečně kupujeme nová auta (a ne plečky, jako ty, olítané bazarovky typu 20 let staré Audi A4 atp.), se ti pouze posmíváme, když ve svých nových vozech objíždíme takové internetové hrdiny (v realitě pouze chudinky, kteří nic nikdy nedokázali) opravující si na krajnici vozovky jejich ojetou plečku s nájezdem 700 tisíc kilometrů. Pokud nedokážeš svoji pravdu, tak raději ani neodpovídej na tento komentář, abychom se zase nemuseli všichni smát Tobě, jak trávíš svůj neúspěšný život na těchto fórech, místo toho, aby sis šel raději na brigádu skutečně vydělat na nové auto, o kterém zatím jen sníš.

Petr
13. ledna • 9:53

Dalsi v rade neuspesnych socek? To je sranda,, jak se vsichni hezky odkopete.

Art Vandelay
12. ledna • 14:58

Fascinujuce kolko jedu mas v sebe. Mne tiez vadi viac veci na roznych autach, tiez nechapem ako si ich ludia mozu kupit, ale hlupakov by som ich nikdy nenazval a tiez nechodim na ich fora a nehovorim im aki su blbci, ze to kupuju.

Petr
12. ledna • 15:52

Arte, tak elektroposahanci si uz privlastnili forum autorevue? A jak bys takove jako ty nazval? Logika nic, fyzika nic, matematika uz vubec - proste hlupaci. Az vyrostes a nahdodou dostanes rozum, budes se za ty nesmysly, co tady tak casto pises, stydet.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Art Vandelay
12. ledna • 16:02

Tak dik ze si ma uz druhy krat nazval posahanec, asi nas bude viac, Elon Musk, Larry Ellison, Ron Baron, Sergei Brin, Larry Page, 99% vedeckej komunity, dokonca aj lavicove a pravicove politicke spicky v EU, v USA + Cina. My vsetci nic nevieme o matematike ani fyzike. Avsak ty, Trump a par republikanskych kongresmanov z Louisiany a Mississippi ano. Bolo by to cele smiesne, keby to nebolo velmi smutne...

Typek
12. ledna • 19:40

Nesnáším tyhle argumenty typu: " 99% vědců + pár znamejch jmen" ať se týkají čehokoli tvrdí, že můj názor není pravdivý. Pro mě je to jen důvod k tomu, že oponentovi došly argumenty a v rohu řve strachy o podporu ke "kapacitám". A ta přijde vždy jen ve formě daní. Jak typické pro svět nezvratných a nezpochybnitelných důkazů 😀
P.S. Trump je podle mě idiot, ale je to jediný prezident za posledních cca. 50 let (od Nixona) co má snahu plnit předvolební sliby (ať jsou jakékoliv) : mexická zeď, klimapanel, zdravotnictví, daně.....
Kéž by to byl jen menší idiot....

Art Vandelay
13. ledna • 12:46

Daj argumenty teda ty?

Typek
13. ledna • 15:02

Vy chcete regulovat svět, argumenty jsou na Vás 😀

Art Vandelay
13. ledna • 15:24

Bez argumentov a s osocovanim o nejakej regulacii, dvojnasobny fail...

Typek
13. ledna • 17:51

Vy jste začal z tvrzením 99% vědců a nějaké jména, která mají vysvětlit přebujelou byrokracii a veškeré daně a restrikce okolo aut. Já tvrdím, že žádná studie ani vědecká práce nevyvrátila a zároveň nepotvrdila mimo vší pochybnost vliv člověka jako nejdůležitější aspekt všech změn. Co je mi známo, pracuje se zatím jen z hypotézami, není nic empiricky dokazano (i klimatický panel je zatím jen v nouzovém režimu s proklamací " s pravděpodobností hraničící s jistotou"). Pokud mohu jakoukoliv vědeckou práci brát jako bernou a dogmatickou nelze se spokojit jen z 99% výsledkem (i celou fyziku lze ze dne na den změnit, téměř všechny nám známé zákony jsou platné jen částečně a neplatí všude za všech podmínek!!!)
A je jasné že co není zakázáno (tedy je 1 % šance že to může být jinak) je povoleno a dokonce se to může stát a nelze na základě toho působit tak rozsáhlé a devastacni zásahy do ekonomiky a sociální sféry jak je vidět dnes. Z pohledu zvenku a započítání teorie chaosu máme totiž pravdu oba s poměrem 50:50, já ovšem na rozdíl od Vás nechci vaše peníze a svobody a to je kurevskej rozdíl!!!!

Petr
12. ledna • 16:18

Problem ovsem je, takovi jako ty, cili levicacka luza a hloupe socky, nikdy na nove auto penize nebude mit.

MUDr. Chocholoušek
12. ledna • 18:16

Podle Vašeho chování Vás tipuji na ulítaného obchoďáka, který jezdí služební Octavii a na Teslu nikdy nevidělá, tak jí alespoň jiným závidí.

Petr
12. ledna • 18:50

Kdybys umel cist a nebyl uplne tupy, tak ze sebe neudelas takoveho idi0ta jako ted. Ostatne, jak tupy musi clovek byt aby napsal "nevidela"?Skodovka mi nesmi do baraku a nastesti nejsem odkazany fasovane vozy, ale auta si kupuji sam a podle sveho vyberu. Skodou nejezdis protoze chces, ale proto, ze musis.Tesla je poruchovy kram, nikdy bych sve penize do neceho takoveho nevrazil.

MUDr. Chocholoušek
12. ledna • 19:01

Napsat se dá cokoliv, realita bývá mnohdy jiná. Anonymita internetu dává zamindráovaným blbům sílu.
Moc dobře víte, že lžete. Indicíí jste tady zanechal dost.

Petr
12. ledna • 19:29

Davej si pozor na tu odpornou prolhanou drzku. Ze neumis cist a kdyz uz neco prectes, tak nemas na to to pochopit, je tvuj problem. Ale co jineho cekat od levicacke luzy, ktera nikdy nepracovala.

MUDr. Chocholoušek
12. ledna • 19:48

Evidentně jsem rýpnul do živého :-D

Petr
12. ledna • 19:58

To vis, ze jo...:-D

MUDr. Chocholoušek
12. ledna • 19:06

Jo, a za tu hrubku se omlouvám, může za ní z části muj mobil a z části moje nepozornost.

Petr
12. ledna • 16:14

Co sem tahas toho posahance Trumpa? To je stejny idi0t jako Bures a Ovar. Musk rozhodne neni hlupak, naopak, je velmi chytry a pochopil, ze nejlepe se vydelava na tupcich, jako jsi ty, kteri tu fyziku a matematiku neovladaji. Za to ma muj obdiv.

semrad ojep
12. ledna • 14:02

Zavist zavisti?

Futurista
12. ledna • 13:28

Zkus tam vzít na normálních silničních pneu kokodáka, a budeme se tady za břicho popadat ještě za týden... Nejsem příznivec Tesly, ale pokud si myslíš, že škodofka umí víc, jsi idiot ty.

K+K
12. ledna • 15:50

O škodě nenapsal ani slovo. Evidentně máš těžký mindrák ze škodovek. Běž se léčit.

Typek
12. ledna • 19:44

Mám MPV, které je rychlejší než 95 % Škodovek a přesto bývám cílem ataků při jejich předjetí. Prosím o diagnózu a předem děkuji....

Michal
12. ledna • 23:40

Hele a take rychle jedes nebo se vleces jak s hnojem? Protoze pokud jezdis priposrane, tak te bude predjizdet vetsina a statisticky nejpravdepodobneji to budou skodovky. S tim se proste smir.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
urolog
13. ledna • 12:05

Spíš leští za volantem kládu a myslí na to, jak je o 95% rychlejší... to musí být ejakulace, že se to ani do MPV nevejde

typek
13. ledna • 15:12

Vy to musíte vědět, urolog musí denně pohonit spoustu ptáků....

Typek
13. ledna • 7:52

..... při jejich předjetí......

pirate
12. ledna • 14:21

1/ Proč do toho taháš značku Škoda?
2/ Škoda nemá žádný model se jménem "Kokodáka".

urolog
13. ledna • 12:03

A co teprve Chcala (nebo chcete-li po moravsku Scala) Hmmm... O.o ??!

Roman
13. ledna • 21:39

To myslíš tu novou Srala?

Petr
12. ledna • 14:06

PS: jelikoz vozy, v kterych jezdim nefasuji (nastesti), ale kupuji za sve penize, musel bych byt padly na hlavu, abych je vyhodil za nejaky ten kram z Mlade Boleslavi. Takze priste nejdriv premyslej, nez vyplodis zase nejakou pic0vinu.

Petr
12. ledna • 14:01

Ty jsi debil? Co sem tahas ty kramy od Skodovky? To jsou snad jeste horsi m*dky nez Tesla a to je co rict. Ale aspon maji teda normalni pohon. I kdyz ty motory koncernu uz 15 let stoji za vylizp*del vsechny do jednoho.

Majkl
12. ledna • 12:58

Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde. :)

jogurt
12. ledna • 22:20

V případě Tesly je to ovšem až příliš snadné. Na katastrofální dílenské zpracování nemusíte být ani odborník a dokonce ani nasednout do auta. Už samo smontování vnějších dílů je hluboko pod rumunským standardem Dacia/Oltcit/ARO r.v. 1985.... a to byly sakra odfláknuté plečky.
V případě terénní Tesly model X na traktorových pneu je ovšem velikou výhodou možnost objednat tažné zařízení. Díky 60kW elektrocentrále na přívěsu to odfláknuté vozítko do terénu nejen dojede, ale za příznivých podmínek z něj dokáže i odjet zpět na silnici.....B-]

Doporučujeme

Články odjinud