Majitel starého Porsche postavil speciální garáž. Jde o poctu vlastnímu otci

Otec německého investora si v roce 1989 hodně přál vlastnit Porsche 911, sen se mu ale nesplnil. Jeho synovi už však ano. Navíc vozu připravil speciální garáž.

Speciální automobil si zaslouží speciální garáž. Tímto heslem se řídil Andreas Kümmel, vlastník Porsche 911 G-model Speedster z roku 1989. Nečekejte žádný velký luxus, přání německého podnikatele bylo skromné - chtěl na svůj legendární vůz vidět z pohodlí domova.

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Kümmel oslovil svého přítele architekta, který mu vzhled samotné garáže zpracoval. Porsche 911 je relativně malý vůz a tomu bylo uzpůsobeno i jeho nové obydlí. V garáži totiž není příliš mnoho místa navíc.

Majitel pro auto připravil také speciální osvětlení, na jehož realizaci se podílel i designér se zkušenostmi z vyhlášených evropských divadel. Kümmel si přál, aby žádný stín, ani lom světla nenarušoval krásu jeho Porsche. I proto je možné světelný tok v garáži na dálku ovládat a v průběhu dne měnit.

Pět vozů Porsche s nejlepším zvukem. Pořadí určil sám výrobce

Pět vozů Porsche s nejlepším zvukem. Pořadí určil sám výrobce

Na první pohled se posedlost muže jeho vozem zdá šílená, ale stojí za ní jeden zajímavý příběh. V roce 1989 si chtěl stejný model koupit Kümmelův otec, ale bohužel se nikdy nedočkal. Proto si jeho syn dal předsevzetí tento model jednou vlastnit a slib splnil. A jak dnes s úsměvem říká, speciální garáž nepřipravil jen z lásky k automobilu, ale zejména z lásky k rodině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků