Majitel starého Porsche postavil speciální garáž. Jde o poctu vlastnímu otci

Otec německého investora si v roce 1989 hodně přál vlastnit Porsche 911, sen se mu ale nesplnil. Jeho synovi už však ano. Navíc vozu připravil speciální garáž.

Speciální automobil si zaslouží speciální garáž. Tímto heslem se řídil Andreas Kümmel, vlastník Porsche 911 G-model Speedster z roku 1989. Nečekejte žádný velký luxus, přání německého podnikatele bylo skromné - chtěl na svůj legendární vůz vidět z pohodlí domova.

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Kümmel oslovil svého přítele architekta, který mu vzhled samotné garáže zpracoval. Porsche 911 je relativně malý vůz a tomu bylo uzpůsobeno i jeho nové obydlí. V garáži totiž není příliš mnoho místa navíc.

Majitel pro auto připravil také speciální osvětlení, na jehož realizaci se podílel i designér se zkušenostmi z vyhlášených evropských divadel. Kümmel si přál, aby žádný stín, ani lom světla nenarušoval krásu jeho Porsche. I proto je možné světelný tok v garáži na dálku ovládat a v průběhu dne měnit.

Pět vozů Porsche s nejlepším zvukem. Pořadí určil sám výrobce

Pět vozů Porsche s nejlepším zvukem. Pořadí určil sám výrobce

Na první pohled se posedlost muže jeho vozem zdá šílená, ale stojí za ní jeden zajímavý příběh. V roce 1989 si chtěl stejný model koupit Kümmelův otec, ale bohužel se nikdy nedočkal. Proto si jeho syn dal předsevzetí tento model jednou vlastnit a slib splnil. A jak dnes s úsměvem říká, speciální garáž nepřipravil jen z lásky k automobilu, ale zejména z lásky k rodině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků