Majitel starého Porsche postavil speciální garáž. Jde o poctu vlastnímu otci

Otec německého investora si v roce 1989 hodně přál vlastnit Porsche 911, sen se mu ale nesplnil. Jeho synovi už však ano. Navíc vozu připravil speciální garáž.

Speciální automobil si zaslouží speciální garáž. Tímto heslem se řídil Andreas Kümmel, vlastník Porsche 911 G-model Speedster z roku 1989. Nečekejte žádný velký luxus, přání německého podnikatele bylo skromné - chtěl na svůj legendární vůz vidět z pohodlí domova.

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Kümmel oslovil svého přítele architekta, který mu vzhled samotné garáže zpracoval. Porsche 911 je relativně malý vůz a tomu bylo uzpůsobeno i jeho nové obydlí. V garáži totiž není příliš mnoho místa navíc.

Majitel pro auto připravil také speciální osvětlení, na jehož realizaci se podílel i designér se zkušenostmi z vyhlášených evropských divadel. Kümmel si přál, aby žádný stín, ani lom světla nenarušoval krásu jeho Porsche. I proto je možné světelný tok v garáži na dálku ovládat a v průběhu dne měnit.

Pět vozů Porsche s nejlepším zvukem. Pořadí určil sám výrobce

Pět vozů Porsche s nejlepším zvukem. Pořadí určil sám výrobce

Na první pohled se posedlost muže jeho vozem zdá šílená, ale stojí za ní jeden zajímavý příběh. V roce 1989 si chtěl stejný model koupit Kümmelův otec, ale bohužel se nikdy nedočkal. Proto si jeho syn dal předsevzetí tento model jednou vlastnit a slib splnil. A jak dnes s úsměvem říká, speciální garáž nepřipravil jen z lásky k automobilu, ale zejména z lásky k rodině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků