Majitel nové Octavie popsal zimní strasti. Takto ho potrápil jeden vadný senzor

51 komentářů

Konsty
10. února • 16:12

Novou Octavii 4 vlastním cca měsíc, hned od začátku šílený problém se softwarem, senzory nefunkční, zamykání atd... prostě sotware, to bych ješte překousnul nahráním nové verze. Ale že mi po 2 týdnech začne vrzat volant u auta za cca 800tis. to už ve mě hrklo. Auto jsem dal do servisu, kde mi byl vyměněn kroužek někde pod volantem. Říkám si ok stalo se, ale druhý den po odstranění závady se ozval ten zvuk opět a to ještě více volume doprava. Přijedu do Škodovky a šéf servisu si šel překontrolovat opětovnou závadu volantu po zjištění, že si opravdu nevymýšlím jen procedi mezi zuby "už ať si Škodovka tu Octavii 4 strčí do pr...." Co mě tedy zarazilo, že Škoda při garanční opravě nezapůjčí náhradní vůz zdarma s odůvodněním "vůz je provozu schopný, tak si půjčte v servisu na svoje náklady" a jelikož je to oprava garanční a náklady nese Škoda, zdálo by se že výměna kroužku je na půl dne,ale omyl. Nejříve musí servis zaslat do Škodovky závadu na videu+další administrativa, a Škoda se musí vyjádřit zda je to ok a půjde to za nima, potom se musí objednat určitý díl a až potom příjde na řadu samotné odstranění závady. Bratru 3-4 dny bez auta s půjčeným náhradním vozem za moje peníze. Přístup Škodovky nechápu.

Neurotic
10. února • 11:41

Mě taky přestal fungovat teploměr, ale jediný následek je, že nevím kolik je venku stupňů. Ovšem možná to je tím, že je to Renault a tak se odstavení auta v případě nefunkčnosti teploměru rozbilo narozdíl od té Škodovky:-D

Michal2
10. února • 10:59

Problém vidím akorát v těch zrcátkách ale zase se pán dokonale seznámil s menu pp-mohl by školit ostatní.

Jarda
10. února • 8:44

Nechápu jak ve Vás tento článek, vlastně o ničem, může vyvolat takové,emoce spíše by autor měl zamyslet nad tím co píše a mělo to nějaký smysl.Teplotní čidla jsou na všech autech, ale i kotlech a ostatních spotřebičích.Vyměnit a pokračovat.

karelhrabe
9. února • 17:19

Proto jsem si s ženou koupili Mazdy !!To jsou spolehlivá a jednoduchá auta které neposílají do WW zprávy kde jste jak jezdite jestli jste náhodou nepřekročil o pár kilometru rychlost atd

Pavel
9. února • 17:37

S tou jednoduchostí to byl vtip? :-D Relativní jednoduchost možná skončila u EURO 2. Jednou z největších slabin může být špatná volba dodavatele elektoniky vozidla, vím, že Škodovka např. u Scaly z důvodů šetření zkoušela levnější alternativy. Ono pět let s nějakou opravičkou v záruce přežije téměř vše, ale co dál? Problémy z testovacích aut jdou k dořešení do výroby, tím se částečně přesouvají na zákazníka v podobě záručních oprav. Zeptejte se kamarádů v autorizáku na systémové vady, prodejce vám o nich nepoví. ;-)

Jan A.K.
9. února • 17:24

Nech si osetrit dutiny a podvozek , tak jako kdysi davno ,pekne naflakat gumoasfaltem .
A taky zacni setrit na prelakovani, cim drive,tim lepe.
Ale jinak to jsou auta pohledna, zaostala ,ale pohledna.

ACE
9. února • 19:23

Zaspal si hodně let

Jan.A.K.
9. února • 19:38

Já ne.
MAZDA je v prdeli jak Baťa s dřevákama co se protikorozní ochrany a kvality laku týče.
Neuč orla lítat ty bažante.

ACE
9. února • 20:28

Že ty ani netušíš v jakých letech a u jakých modelů to platilo 😁😁😁. Orla bych létat naučil, ale jasného osla zesměšní i bažant. Kolik Mazd jsi měl?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
9. února • 21:01

Škoda, neměli jste toho ubožáka mazat, bylo to poučné čteni 😁

Jan A.K.
9. února • 21:09

Tak si to pamatuj.
A dobre si to pamatuj. Pravdu ti nerekne jen tak nekdo.

ACE
9. února • 21:31

A co si mám pamatovat? Že nedokážeš odpovědět k tématu? To je přeci zjevné 😁 A kdyby to někdo náhodou nevěděl, předvedeš to znova 🙈

joe
9. února • 17:15

No a co má být - tak je čidlo v řiti no bóže, zas z toho nedělejte aféru.
a to škodovku nemám rád...;-)

petr r. (petrumr)
9. února • 18:55

Budeme ztoho dělat aferu, chceme vědět, proč to čidlo je tak drahý, proč vůbec se o tym píše a proč si dotyčný za ty peníze nekoupil trojkový bmw. Ta octavia se měla přepnout do nouzovýho režimu a základní funkce musí fungovat, venkovní čidlo má nahradit čidlo teploty sání, chladiva atd. Vnitřní čidlo se má nahradit druhým co tam je, popřípadě třetím...

joe
10. února • 10:33

Mě odešla na rok starém ceedu vstřikovací cívka nebo jak se to jmenuje - to co je nad svíčkou, zjistili která to dělá a v řádu dvou dní ji měli skladem a dali novou, stojí cca 3500kč ale bylo to na záruku - vůbec nemám co víc řešit, auta se prostě serou - čím novější tím víc a je asi fuk která značka auta to je, zlatá záruka 7 let... :-)

Jan A.K.
9. února • 19:11

Tohle neni armadni system ovladani anebo letecky system obsluhy .
Zadne zalozni tam necekej. Nejlevnejsi varianta,ktera se vymstila a bude se mstit.
Na stejne problemy zavislosti mnoha systemu a podsystemu na sobe dojel i Golf 8 , ID vsechna . SW od VW Group je proste cely spatne. Jednim slovem - '' tragedie '' .
A BMW za posledni leta stoji taky za prd. Zadna slava to neni Petre.
Je jen jedina znacka bez vetsich problemu.

Rapik
10. února • 10:46

že by Toyota?

petr r. (petrumr)
9. února • 20:26

nejlepší je mět kastlu PSA, motor BMW. Když u bmw odejde čidlo nebo žárovka, tak jeho funkci převezme druhé(á),

Jan A.K.
10. února • 8:31

Praskne - li zarovka blinkru , zacne blikat mlhovka
Tak to ma byt

JaneK
9. února • 15:13

Co jsem tak kousek procital na tom webu, tak mi to trochu prijde jako vztekani se malyho kluka ze k vanocum nedostal iphone ale tlacitkovou nokii. Mam RS 245 a taky mi cestou do prace kolikrat pipa front assist v jedny zatacce, chyta patniky a to jsem od nich dostatecne daleko a je to docela rev kdyz zapiska, jde vypnout, ale malokdy si na to vzpomenu. Je proste citlivejc nastavenej (to samy dela Karoq vyrobenej stenej rok a mesic), je to nejakej vyrobek a nikdo nerika ze se nerozbije senzor treba na aute treba za 5 milionu. Proste si co nejdriv domluvim servis, rano pustim manualne vyhrivani, oskrabnu auto, zrcatka nejsou suchy, no boze, jak driv mohli lidi jezdit bez vyhrivanejch zrcatek, to je mi ted teda zahada. Celni sklo...no holt parkrat po ceste zastavim a ocistim ho treba vodou z petky a nejakym hadrem, kdyz o tom vim, muzu se na cestu do servisu nejak pripravit, predpokladam ze pan nejede do servisu 40 kilometru, nekde jsem asi cet ze je z Prahy a i kdyz tu spinu maznou sterace, tak porad je dostatecne videt nez nekde zastavim a ocistim to, holt prizpusobim jizdu, abych musel cistit sklo co nejminkrat. Nerikam ze clovek chce na novym aute hned resit reklamaci, ale vyrobili to lidi a pan kvuli tomu dela jak kdyby se s tim autem nedalo uz nikdy vyjet na silnici a mel doma jen nepojizdnej predrazenej strep. Jsou lidi co to nejakym zpusobem co nejrychlejc vyresi a lidi co kvuli tomu budou psat stiznosti po internetu, tak to vidim ja.

Jarda P
10. února • 12:06

A tomuhle se říká evoluce??Ne, tomuhle se říká zkurvená doba, kdy nám vývojáři kálí na hlavu a dělají z nás své otroky svých záměrných nedodělků. Tohle je krásný příklad. Na základě jedné závady nefunguje na ni zcela nesmyslně jednookruhově navázaný celý systém, bo takhle je to levnější. To samé s mobily a počítači. Proč nevyrobí výrobek tak, aby byl stabilní po dobu jeho používání. Proč vás neustále otravují s aktualizacemi? Kdo je potřebuje? Proč jedna aktualizace napravuje chybu způsobenou předešlou aktualizací?

Pavel
9. února • 15:47

Asi to bylo myšleno jinak, že t systémy jsou navázaný na sebe a to je problém. Taky mám výhřev čelního okna na autě 15 let, nikdy s tím nebyl problém a zapnout si ho můžu i v létě, když se mi opotí okno, stejně jako výhřev sedaček, nezávislé topení apod. Pokrok holt nezastavíš, ale k čemu zimní komfort mít, když nejde použít? :-D:-D:-D

JaneK
9. února • 16:08

Souhlasim ze dneska je to vsechno tak chytry, az je to hloupy. Bohuzel jak pises, pokrok nezastavis, ale z toho jak to ten pan napsal na webu mi to proste vyznelo spis jen jako vztekani se, nez informovani o spatny navaznosti ruznejch systemu.

Pavel
9. února • 21:22

Kdyz budes sledovat muj instagram tak zjistis ze si z toho uz delam srandu. Nejsem auto odbornik a ten muj web je pro obycejny lidi a ja abych se vypsal o tom aute. Nejsem novinar. Zitra jde auto do servisu, tak pak dam vedet jak jsem dopadl. Uprimne, ja chci byt pozitivni, davat lidem ty dobry zkusenosti, ale proc bych nepsal i o prohlemech?PS: dnes uz nefunguje ani nastaveni klimatizace. Cernej displej.

Pavel
10. února • 8:32

Přesně to jsem čekal, bez LCD ani nezatopíš :-D:-D:-D

JaneK
10. února • 0:06

Jen rikam jak na me ten styl psani pusobil. To ze musi takhle novy a drahy auto hned do opravy je smutny, bohuzel je to jen vyrobek, zrovna holt vadnej kus. Tak dej vedet co tam s tim provedli a jestli to bude ok.

jozka
9. února • 15:25

jj, ted je nejvhodnejsi doba na cisteni skla vodou z petky.

JaneK
9. února • 16:05

Cekal jsem ze me tam nejakej chytrak chytne za slovo, proto jsem pro ty bystrejsi pridal, ze se na cestu do servisu lze pripravit dopredu a nejspis nejede zas tak daleko.

jozka
10. února • 8:23

Ano, protoze na poruchu se prece clovek vzdycky pripravit dopredu, ze... a hlavne nejezdit daleko!

JaneK
10. února • 13:35

Ty evidentne ne. Kdyz vim ze mam poruchu, zavolam do servisu, domluvim se kdy prijet, reknou treba prijedte zitra, tak se na to pripravim pokud mi to kvuli cidlu nehreje, nevim co je na tom tezkyho a k nepochopeni. To porad hledas slovicka za ktery chytit nebo si proste neumis poradit a mas jen reci proc to nejde?

iPace
9. února • 14:30

Skoda ma snad asistenci, takze se zavola na asistenci, auto se odveze do servisu, po dobu opravy dostane majitel nahradni vuz a voala, problem vyresen... nebo ne?

Pavel
9. února • 21:18

Ne. Takto to bohuzel nefunguje.

iPace
10. února • 8:10

no takto to funguje i u obycejneho Hyundai za 250 tisic, po dobu tech 5 let zaruky je tam prave zaruka mobility po cele EU s tim ze staci zavolat na cislo z karticky, prijede odtahovka, daj nahradni vuz stejne kategorie dokud se zavada nevyresi, takze bych cekal ze Skoda to ma minimalne podobne :-D my to u jedne firemni i30 takto vyuzili, a normalne to fungovalo tak jak popisuju

Jan.A.K.
10. února • 8:42

Hyundai jako firemní a pojistka mobility .
Víc říkat není třeba

x12345678
10. února • 18:36

Záruka mobility u Škody a spol. platí i pro firmy :-P

Jan.A.K.
9. února • 13:33

A bude hůř.
Nedostupnost chipů a tudíž nutnost zvýšit výrobu s sebou přinese i větší počet zmetků.
A proto se budou starší modely aut hýčkat a udržovat v provozuschopném stavu .
Nové rychlokvašky z velké části virtuálně testované se budou prodávat velice těžce.
O příchodu BEV , EV nesmyslů ani nemluvě.

Rapik
10. února • 10:44

Áááá už mi bylo smutno, výjimečně s tímto názorem, souhlasím, ale opět způsob vyjadřování k diskutérům tohle vše shodil....

Jan A.K.
10. února • 11:26

Na to ti .ere pes .
Lidi jsou .ovada , bezcharakterni .ovada .
Jak se do lesa vola,tak se z lesa ozyva.

ACE
9. února • 14:54

Proč hůř? Však se dá vybirat i jinde. A popravdě, jaké procento lidí si jde pro novou škodovku?

Jan.A.K.
9. února • 15:51

Opravdu ?
Jen Škodovky používají chipů?
To jsem nevěděl.
Dík

ACE
9. února • 16:41

Asi to bude překvapení, ale i spolehlivost není u všech značek stejná. A jinak neni zač, rád nováčkovi poradím.

Jan A.K.
9. února • 16:56

Az budes vedet to, co ja uz zapomnel, pak snad muzes nekomu radit.
Zatim se prezentujes jen jako veliky opak chytreho

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
9. února • 17:24

V čem konkrétně? A co všechno jsi zapoměl?

Jan A.K.
9. února • 17:25

Recnicky obrat.
Nech to byt, to nepochopis

ACE
9. února • 17:43

Tak se snaž, leda že bys plácnul blábol co neumíš obhájit

Petr K.
9. února • 13:31

Tyhle stížnosti na "moderní auta" miluju. Velmi podobně by se chovala velká část srovnatelně vybavených aut pět, deset let zpátky. Neznám automatickou klimatizaci, která by jako jeden z hlavních vstupních parametrů nepoužívala venkovní teplotu. Chtít po ní, aby správně fungovala, když dostává totálně nesmyslné informace je zcestné. Stejně tak vím, že některá auta mají v závislosti na venkovní teplotě blokované i vyhřívání sedaček.
Tady není co řešit, senzor venkovní teploty je mimo a dokud ho nevymění, fungovat to nebude. Náprava tohohle problému bude rychlejší, než napsat tenhle článek.

Juráš
10. února • 6:00

Prostě u všech novejch aut si připadáš jak na Matějský pouti - hezkej vzhled, dokud si do něj nesedneš. Vítejte v době šmejdů😉

x12345678
10. února • 18:06

Hlavně že u obyčejné ledničky se senzor nepodělá. Tohle je tak banální věc, díl za pár šlupek buď na skladě nebo z centrálního skladu nejpozději druhý den ráno, práce pár minut, že to vůbec nestojí za článek.

jozka
9. února • 15:24

K cemu ji vlastne je venkovni teplota dobra?

x12345678
10. února • 18:36

k řízení vytápění a klimatizace, k nastavení poměru vzduchu a paliva, k řízení chlazení motoru, k informaci řidiče, k řízení funkce vyhřívání skel a zrcátek, k zabránění zamlžování skel při změnách teploty kolem rosného bodu a asi tak ke stopadesáti dalším věcem

Doporučujeme

Články odjinud