Mahindra ukázala první skicu svého kupé-SUV. Má se ho BMW X4 bát?

Mahindra ukázala první skicu svého kupé-SUV. Má se ho BMW X4 bát?

Sportovně se tvářící crossovery mezi kupé a SUV jsou nyní v kurzu. V únoru představí svou vlastní vizi takového auta indická automobilka Mahindra, o které se mluvilo poslední dobou zejména v souvislosti s koupí designérského studia Pininfarina. Přesto na svém kupé-SUV pracovala značka ještě sama.

)Klepněte pro větší obrázek
Mahindra XUV Aero na první skice

Novinka se jmenuje Mahindra XUV Aero a první skica napovídá, že je například BMW X6 nebo menší X4 jasnou inspirací. Ne snad, že by Mahindra kopírovala, ale výrazně tvarované boky a atrapy difuzorů jsou přesně to, co lidé na těchto autech chtějí.

Dacia Logan opět na scéně. Tentokrát jako Mahindra

Dacia Logan opět na scéně. Tentokrát jako Mahindra

Pod povrchem nového modelu, který by se měl ukázat ve stádiu předprodukčního konceptu na nadcházejícím indickém autosalonu Auto Expo, je předokolková platforma z SUV Mahindra XUV 500. To je dlouhé 4,6 metru a zhruba napovídá, jak velký by mohl být nový „sportovní“ model.

O motorech ještě nic nevíme, ale podle všeho se pod kapotou „indické X4“ objeví turbodiesel 2,2 l o výkonu 104 kW (142 k) a točivém momentu 330 Nm spojený s šestistupňovou manuální převodovkou, který najdeme i v modelu XUV 500.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků