Na konci listopadu minulého roku jsme vás informovali o  soudním sporu mezi indickou Mahindrou a koncernem FCA . Koncernu se konkrétně nelíbilo, že stylový offroad s názvem Roxor se svým vzezřením až nápadně podobá klasickému Jeepu. Indové však na finální verdikt nečekají a pustili se do práce. Mahindra

Na konci listopadu minulého roku jsme vás informovali o soudním sporu mezi indickou Mahindrou a koncernem FCA. Koncernu se konkrétně nelíbilo, že stylový offroad s názvem Roxor se svým vzezřením až nápadně podobá klasickému Jeepu. Indové však na finální verdikt nečekají a pustili se do práce. | Mahindra

Mahindra svůj Roxor pro modelový rok 2020 lehce upravila a opět oficiálně uvedla. Novinka má zcela jinou přední masku, kde je nejvýraznějším prvkem spojení předních světlometů. Mahindra

Mahindra svůj Roxor pro modelový rok 2020 lehce upravila a opět oficiálně uvedla. Novinka má zcela jinou přední masku, kde je nejvýraznějším prvkem spojení předních světlometů. | Mahindra

Tady bychom se právě na chvíli pozastavili, protože jestliže pro Jeep je typické svislé žebrování, toto spojení předních světlometů je zase typické pro  Toyotu FJ, tedy sérii 40 . Ale co už, postavit dnes auto, které se ničemu nepodobá není jen tak. Mahindra

Tady bychom se právě na chvíli pozastavili, protože jestliže pro Jeep je typické svislé žebrování, toto spojení předních světlometů je zase typické pro Toyotu FJ, tedy sérii 40. Ale co už, postavit dnes auto, které se ničemu nepodobá není jen tak. | Mahindra

Celkový update se nezabýval pouze jiným vzhledem. Převod diferenciálu se změnil z 5,38:1 na 3,73:1 a pohon 4x4 má tak nyní být ještě použitelnějším v terénu. Čtyřválcový turbodiesel 2,5 litru dává 195 N.m točivého momentu již od 1400 otáček za minutu, tedy takřka nad volnoběhem. Mahindra

Celkový update se nezabýval pouze jiným vzhledem. Převod diferenciálu se změnil z 5,38:1 na 3,73:1 a pohon 4x4 má tak nyní být ještě použitelnějším v terénu. Čtyřválcový turbodiesel 2,5 litru dává 195 N.m točivého momentu již od 1400 otáček za minutu, tedy takřka nad volnoběhem. | Mahindra

Motor je spárovaný s pětistupňovým manuálem či na přání s šestistupňovým automatem. Jak asi čekáte, Mahindra se bude cítit nejlépe při rochnění se v terénu. Ostatně maximální rychlost činí pouze 89 km/h, takže o víceúčelové vozidlo opravdu nejde. S velmi schopnou světlou výškou téměř 23 centimetrů a cenovkou 16.599 dolarů (380.000 Kč) se ale těší velké oblibě. Mahindra

Motor je spárovaný s pětistupňovým manuálem či na přání s šestistupňovým automatem. Jak asi čekáte, Mahindra se bude cítit nejlépe při rochnění se v terénu. Ostatně maximální rychlost činí pouze 89 km/h, takže o víceúčelové vozidlo opravdu nejde. S velmi schopnou světlou výškou téměř 23 centimetrů a cenovkou 16.599 dolarů (380.000 Kč) se ale těší velké oblibě. | Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

 Mahindra

| Mahindra

Mahindra svůj Roxor pro modelový rok 2020 lehce upravila a opět oficiálně uvedla. Novinka má zcela jinou přední masku, kde je nejvýraznějším prvkem spojení předních světlometů. Mahindra
Tady bychom se právě na chvíli pozastavili, protože jestliže pro Jeep je typické svislé žebrování, toto spojení předních světlometů je zase typické pro  Toyotu FJ, tedy sérii 40 . Ale co už, postavit dnes auto, které se ničemu nepodobá není jen tak. Mahindra
Celkový update se nezabýval pouze jiným vzhledem. Převod diferenciálu se změnil z 5,38:1 na 3,73:1 a pohon 4x4 má tak nyní být ještě použitelnějším v terénu. Čtyřválcový turbodiesel 2,5 litru dává 195 N.m točivého momentu již od 1400 otáček za minutu, tedy takřka nad volnoběhem. Mahindra
Motor je spárovaný s pětistupňovým manuálem či na přání s šestistupňovým automatem. Jak asi čekáte, Mahindra se bude cítit nejlépe při rochnění se v terénu. Ostatně maximální rychlost činí pouze 89 km/h, takže o víceúčelové vozidlo opravdu nejde. S velmi schopnou světlou výškou téměř 23 centimetrů a cenovkou 16.599 dolarů (380.000 Kč) se ale těší velké oblibě. Mahindra
25
Fotogalerie

Mahindra Roxor vyřešila svůj největší problém. Hned se ale může objevit další

Postavit dnes lehké a schopné terénní vozidlo není jen tak. Indické automobilce se to podařilo na jedničku, nicméně se nyní potýká s problémy.

Na konci listopadu minulého roku jsme vás informovali o soudním sporu mezi indickou Mahindrou a koncernem FCA. Koncernu se konkrétně nelíbilo, že stylový off-road s názvem Roxor se svým vzezřením až nápadně podobá klasickému Jeepu. Indové však na finální verdikt nečekají a pustili se do práce.

Mahindra svůj Roxor pro modelový rok 2020 lehce upravila a opět oficiálně uvedla. Novinka má zcela jinou přední masku, kde je nejvýraznějším prvkem spojení předních světlometů. Tady bychom se právě na chvíli pozastavili, protože jestliže pro Jeep je typické svislé žebrování, toto spojení předních světlometů je zase typické pro Toyotu FJ, tedy sérii 40. Ale co už, postavit dnes auto, které se ničemu nepodobá není jen tak.

Celkový update se nezabýval pouze jiným vzhledem. Převod diferenciálu se změnil z 5,38:1 na 3,73:1 a pohon 4x4 má tak nyní být ještě použitelnějším v terénu. Čtyřválcový turbodiesel 2,5 litru dává 195 N.m točivého momentu již od 1400 otáček za minutu, tedy takřka nad volnoběhem.

Motor je spárovaný s pětistupňovým manuálem či na přání s šestistupňovým automatem. Jak asi čekáte, Mahindra se bude cítit nejlépe při rochnění se v terénu. Ostatně maximální rychlost činí pouze 89 km/h, takže o víceúčelové vozidlo opravdu nejde. Se světlou výškou téměř 23 centimetrů a cenovkou 16.599 dolarů (380.000 Kč) se Mahindra Roxor vrací na americký trh.

Jeep

Jeep, založený v roce 1941, zvítězil v soutěži vyhlášené americkou armádou. Od roku 1945 začal vyrábět i civilní terénní automobily.

Je to tradiční výrobce off-roadů a jeho název je často synonymem pro tento typ automobilů. Patří do skupiny Stellantis.

Jeep Renegade • Jeep Compass •​ Jeep Cherokee •​ Jeep Wrangler

Doporučujeme

Články odjinud