:-/ mnoooo, nevím, kde dělali průzkum - v Pardubicích na zákazníky Fiat absolutně kašle.:-(
ono to bude spis o tom konkretnim dealerovi, nez o znacce... ale samozrejme prodeje fiatu za moc nestoji, tak o to vic se musi snazit
Tady to nebylo o dealerech.Tohle šlo přímo na fleetové managery té které automobilky. Dealeři v tom naštěstí roli nehráli (předpokládám). Tam by byl výsledek zřejmě špatný...A zdá se, že tohle u Fiatu ještě funguje (ono by to fungovalo, jen to byla asi ta poslední instance, kam se běžný zákazník většinou ani nedostane). Nicméně (a k tomu se dostanu níž) je faktem ten, že NEVĚŘÍM, že by teď fleetové oddělení mělo VŮBEC nějakou práci. Vysvětlím.Z vlastní zkušenosti vím, že ti lidi to nemají teď asi moc snadné (fleet managery a prodejci obecně u Fiatu).. z části vinou Fiatu samotného (šířka modelové nabídky) a z části vlastní cenovou a reklamní politikou (nevím kde je hlavní chyba).Teď se u nás vybíralo auto do firmy a ať sem přemýšlel sebevíc, prostě neměl sem co nabídnout (od Fiatu). Po fleetových slevách bohužel Multiair Punto vychází furt znatelně dráž než teď novinka Rio... Nebudu polemizovat o tom co je lepší a co horší (tady mám svůj názor jasný), faktem jen zůstává, že ceníkově je rozdíl mezi Riem a Puntem s multiairem rozdíl snad 100 000... a už prostě nepomůže, že firemní zákazník dostane u Fiatu řádově vyšší slevu než u Kie, když startovací pozice je někde úplně jinde (ať si kdo chce co chce říká, prvotní nástřel výběru probíhá na základě ceníkových cen).Takže..., když už by se někomu podařilo přesvědčit někoho, že Fiat opravdu za 100 let své existence auta dělat umí a není to šmejd, tak narazí hned v zápětí na cenovou konkurenceschopnost už v ceníkových cenách... Většinou už pak není možné se vůbec dostat alespoň k prohlídce aut u dealera.Tady sem teď přesně definoval problém Fiatu u nás.- Absence reklamy- absence ceníkově zajímavých nabídek- absence modelového portfólia pro střední podnikatele (Delta by jakž takž mohla nahradit Bravo kombi, ale její cena by musela být někde úplně jinde, tedy ceníkové ceny by musely být jen s minimální přirážkou na velkoobchodní ceny).Takže ceníkově Punto 1,4 multiair s ESP 371 900 KčPunto 1,4 s ESP a bagy 280 000 KčKia Rio 1,4 Edition 1 Pro 1,4 289 900 KčPak není o čem debatovat..., vemu - li do úvahy délku záruky a marketingovou podporu Ria (jako novinky)... ;-)Fiat by měl co nabídnout a co prodávat, ale bohužel by musel hodně upravit ceníky u lepších specifikací a hlavně motorů. Ty cenové rozdíly jsou až příliš velké.
pisou, ze oslovili 20 největších zastoupení automobilových značek, tomu rozumim, jako 20 nejvetsich dealeru, tezko by oslovovali 20 zastoupeni, tolik jich tu ani dodavky snad neprodava
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.