Magazín Flotila: k firemním zákazníkům je v Česku nejvstřícnější Fiat

Magazín Flotila: k firemním zákazníkům je v Česku nejvstřícnější Fiat

Zajímavý pokus podnikl magazín Flotila, který je zaměřený na správu firemních autoparků. Zadal agentuře Median úkol, aby zjistila, která automobilová značka na českém trhu je nejvstřícnější k zákazníkům z řad malých a středních podnikatelů. Podle jejích závěrů je nejvstřícnější Fiat následovaný Peugeotem, Mazdou, Opelem a Renaultem.

Agentura Median provedla sondu na základě mystery shoppingu, fiktivní poptávky. Mailem oslovila 20 největších zastoupení automobilových značek na českém trhu a jako malá firma poptávala 5 vozů střední a 10 vozů nižší střední třídy.

Hodnotila reakce automobilek podle sedmi kritérií: od rychlostí reakce, přes zpětný telefonický kontakt, profesionální vystupování až po šíři a srozumitelnost nabídky.

Sedm značek nereagovalo!

„Z 20 oslovených značek jich 5 neodpovědělo vůbec, dva slíbily nabídku poslat, ale už se neozvaly,“ říká Erika Kováříková z agentury Median.

Na poptávku nejrychleji reagovaly značky Hyundai a Kia, Fiat ovšem dominoval ve většině kategorií. Velmi příjemně a rychle reagoval telefonicky nejen zástupce automobilky, ale i leasingové společnosti, který nabídl zákazníkovi financování, a konkrétní nabídku jako jediná značka vypracoval hned první den. Přehlednou a srozumitelnou nabídku ale nakonec poslalo hned devět značek.

„Přestože Fiat nemá tak široké portfolio modelů jako řada jiných značek, na jeho nabídce bylo znát, že má o klienta opravdový zájem a v celkovém součtu bodů ze všech kritérií nakonec těsně strhl vítězství ve svůj prospěch o pár desetin bod před Peugeotem,“ říká šéfredaktor Flotily Michal Žďárský.
 

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 46 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků