Nostalgie, kroucení ovladače, satisfakce. Zkusil jsem hru Mafia: Definitive Edition

.....  |  11. 10. 2020 12:23

Stále čtu jakej to byl problém a trápení, pokud si dobře vzpomínám byl to 2 možná třetí pokus.....

Odpovědět  |   | 
Omeleta  |  14. 10. 2020 10:31

Právě, taky se tomu divím a to s puvodni mafii dohral nekolikat

Odpovědět  |   | 
Twan  |  11. 10. 2020 13:14

proč tu je recenze na hru?

Odpovědět  |   | 
Ugh  |  14. 10. 2020 10:30

Aby se meli opicaci jako ty na co ptat

Odpovědět  |   | 
Roll  |  11. 10. 2020 20:09

Celkově jízdní model je hrozně arkádový. Vůbec se nepodobá tomu v původní hře. Je vidět, že dnes se všechny hry dělají pro děti hrající na konzolích.
O tlačítku "turbo" se ani nezmiňuji. To je na celé hře snad to nejhorší. Když jedu pouze mírně do strany, tak mě to katapultuje bokem o 5 metrů.
A že by si hra zasloužila být na webu o autech... To si nemyslím.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  12. 10. 2020 09:37

Celou první Mafii jsem odjezdil s volantem, pedály a řadil si výhradně manuálně. A užil jsem si to ve výsledku víc, než spoustu tehdejších čistě "závodních" her. Remake jsem nezkoušel, ale byla by rozhodně škoda, pokud by u tuto vlastnost přišel. Obecně řídit v jakékoliv hře auto, které zcela odporuje fyzikálním zákonům (a ideálně ani nejde zničit), mne z principu nebaví.

Vzpomněl jsem si na Ford Street Racing, kde byla Sierra Cosworth, která měla naprogramovaný smyk zadních kol při rozjezdu. Bohužel, zavlnění zádě probíhalo, i když se člověk rozjížděl krokem na 1/10 plynu

Odpovědět  |   | 
Omeleta  |  14. 10. 2020 10:33

Na volantu..... OMG, a kolikrát sis ho pod volantem vyhonil :D

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 10. 2020 23:07

Když už je na takové stránce recenze na hru, tak bych čekal alespoň vyjádření se k jízdnímu mldelu v remaku Mafie. Auta se nechovají vůbec realisticky, a jezdí fakt styl GTA. Oproti originálu obrovský skok k arkádě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

dnes | Vladimír Kadera
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord