Má soused stejné Porsche 911 Turbo? Kupte si originální aerokit

Má soused stejné Porsche 911 Turbo? Kupte si originální aerokit

Znáte takové ty hospodské historky o tom, jak si nějaký samozvaný tuner nalepí na Octavii křídlo a pak tvrdí, jak mu to zvýšilo přítlak? Tuningové oddělení automobilky Porsche má zajisté větší inženýrské schopnosti (a možnost otestovat díly v aerodynamickém tunelu) a tohle je jeden z jeho produktů — aerokit na Porsche 911 Turbo a Turbo S.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Aerokit obsahuje přední spoiler s lízátkem a křidélky a také zadní spoiler s křídlem, jehož úhel se dá nastavit podle potřeby. Porsche tvrdí, že aerokit na modelu 911 Turbo a Turbo S zvýší přítlak. O kolik? Při 300 km/h o 17 kg na 26 kg při nastavení Speed a o 18 kg na výsledných 150 kg při nastavení Performance.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Aerokit tvoří kombinace předního spoileru a nastavitelného zadního křídla

Aerokit na Porsche 911 Turbo a Turbo S si můžete objednat rovnou s továrny za 5355 eur, což je v případě 911 Turbo příplatek skutečně mizivý. Pokud už ale máte 911 Turbo v garáži a soused si zrovna přivezl stejné, lze za 4879 eur dokoupit celý kit, ovšem bez montáže a lakování.

Zobrazit tiskovou zprávu

 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků