Má nový VW Golf potíže? Premiéra na autosalonu ve Frankfurtu se odkládá

Volkswagen začal již minulý rok odpočítávání k premiéře nové generace Golfu. Teď to ovšem vypadá, že plánová premiéra bude nakonec odložena.

S informacemi o potížích s uvedením nové, v pořadí již osmé generace Volkswagenu Golf, přišel německý deník Bild. Oficiálně se měla dlouho očekávaná novinka představit ještě letos na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu. Nyní se ovšem premiéra odkládá. Přestože ale Volkswagen potvrdil určité technické problémy, které je nutné u Golfu stále vyřešit, zpoždění má prý úplně jiný důvod.  

V komentáři pro Auto News Europe zaznělo od marketingového oddělení Volkswagenu mnohem klidnější vysvětlení. Podle všeho totiž nechce automobilka uvést svůj nejdůležitější model na trh těsně před Vánocemi, kdy jsou lidé zaměřeni spíše na kupování množství dárků, než provádění zásadních rozhodnutí a kupování nových aut.

Touareg V8 TDI jako sběratelský kus? Bude možná poslední svého druhu, říká VW

Touareg V8 TDI jako sběratelský kus? Bude možná poslední svého druhu, říká VW

Vánoční rozptýlení zákazníků by podle všeho mohlo narušit prodeje nového Golfu. „S produkcí žádné problémy nejsou. Jde o rozhodnutí v rámci prodejů. Nechceme uvádět nový model na trh v období Vánoc, kdy mu nikdo nebude věnovat pozornost,“ okomentoval situaci Jürgen Stackmann, vedoucí marketingu a prodejů VW.

Volkswagen tedy oficiálně představí nový Golf někdy po autosalonu ve Frankfurtu a prodeje spustí nejspíše až se začátkem příštího roku. Podle Stackmanna tak ani nebude muset Golf na výstavišti soupeřit o pozornost s novinkami jiných výrobců. Místo Golfu by se ovšem mohla ve Frankfurtu konečně objevit produkční verze elektromobilu I.D.

VW I.D. chce mít neutrální uhlíkovou stopu. Emise bude šetřit už při výrobě

VW I.D. chce mít neutrální uhlíkovou stopu. Emise bude šetřit už při výrobě

O osmé generaci Golfu již pár informací víme. Novinka bude stát na modifikované platformě MQB Evo, design bude samozřejmě spíše evolucí předchozí generace, mluví se o snížení hmotnosti až o 70 kg a interiér má nabídnout ještě více prostoru. Pod kapotou se pochopitelně objeví mild-hybridní technika, přičemž se očekává i příjezd plug-in hybridní varianty. Pár dalších podrobností jsme přinesli už dříve.

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 77 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků