Má nový VW Golf potíže? Premiéra na autosalonu ve Frankfurtu se odkládá

Volkswagen začal již minulý rok odpočítávání k premiéře nové generace Golfu. Teď to ovšem vypadá, že plánová premiéra bude nakonec odložena.

S informacemi o potížích s uvedením nové, v pořadí již osmé generace Volkswagenu Golf, přišel německý deník Bild. Oficiálně se měla dlouho očekávaná novinka představit ještě letos na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu. Nyní se ovšem premiéra odkládá. Přestože ale Volkswagen potvrdil určité technické problémy, které je nutné u Golfu stále vyřešit, zpoždění má prý úplně jiný důvod.  

V komentáři pro Auto News Europe zaznělo od marketingového oddělení Volkswagenu mnohem klidnější vysvětlení. Podle všeho totiž nechce automobilka uvést svůj nejdůležitější model na trh těsně před Vánocemi, kdy jsou lidé zaměřeni spíše na kupování množství dárků, než provádění zásadních rozhodnutí a kupování nových aut.

Touareg V8 TDI jako sběratelský kus? Bude možná poslední svého druhu, říká VW

Touareg V8 TDI jako sběratelský kus? Bude možná poslední svého druhu, říká VW

Vánoční rozptýlení zákazníků by podle všeho mohlo narušit prodeje nového Golfu. „S produkcí žádné problémy nejsou. Jde o rozhodnutí v rámci prodejů. Nechceme uvádět nový model na trh v období Vánoc, kdy mu nikdo nebude věnovat pozornost,“ okomentoval situaci Jürgen Stackmann, vedoucí marketingu a prodejů VW.

Volkswagen tedy oficiálně představí nový Golf někdy po autosalonu ve Frankfurtu a prodeje spustí nejspíše až se začátkem příštího roku. Podle Stackmanna tak ani nebude muset Golf na výstavišti soupeřit o pozornost s novinkami jiných výrobců. Místo Golfu by se ovšem mohla ve Frankfurtu konečně objevit produkční verze elektromobilu I.D.

VW I.D. chce mít neutrální uhlíkovou stopu. Emise bude šetřit už při výrobě

VW I.D. chce mít neutrální uhlíkovou stopu. Emise bude šetřit už při výrobě

O osmé generaci Golfu již pár informací víme. Novinka bude stát na modifikované platformě MQB Evo, design bude samozřejmě spíše evolucí předchozí generace, mluví se o snížení hmotnosti až o 70 kg a interiér má nabídnout ještě více prostoru. Pod kapotou se pochopitelně objeví mild-hybridní technika, přičemž se očekává i příjezd plug-in hybridní varianty. Pár dalších podrobností jsme přinesli už dříve.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků