Má nový VW Golf potíže? Premiéra na autosalonu ve Frankfurtu se odkládá

Volkswagen začal již minulý rok odpočítávání k premiéře nové generace Golfu. Teď to ovšem vypadá, že plánová premiéra bude nakonec odložena.

S informacemi o potížích s uvedením nové, v pořadí již osmé generace Volkswagenu Golf, přišel německý deník Bild. Oficiálně se měla dlouho očekávaná novinka představit ještě letos na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu. Nyní se ovšem premiéra odkládá. Přestože ale Volkswagen potvrdil určité technické problémy, které je nutné u Golfu stále vyřešit, zpoždění má prý úplně jiný důvod.  

V komentáři pro Auto News Europe zaznělo od marketingového oddělení Volkswagenu mnohem klidnější vysvětlení. Podle všeho totiž nechce automobilka uvést svůj nejdůležitější model na trh těsně před Vánocemi, kdy jsou lidé zaměřeni spíše na kupování množství dárků, než provádění zásadních rozhodnutí a kupování nových aut.

Touareg V8 TDI jako sběratelský kus? Bude možná poslední svého druhu, říká VW

Touareg V8 TDI jako sběratelský kus? Bude možná poslední svého druhu, říká VW

Vánoční rozptýlení zákazníků by podle všeho mohlo narušit prodeje nového Golfu. „S produkcí žádné problémy nejsou. Jde o rozhodnutí v rámci prodejů. Nechceme uvádět nový model na trh v období Vánoc, kdy mu nikdo nebude věnovat pozornost,“ okomentoval situaci Jürgen Stackmann, vedoucí marketingu a prodejů VW.

Volkswagen tedy oficiálně představí nový Golf někdy po autosalonu ve Frankfurtu a prodeje spustí nejspíše až se začátkem příštího roku. Podle Stackmanna tak ani nebude muset Golf na výstavišti soupeřit o pozornost s novinkami jiných výrobců. Místo Golfu by se ovšem mohla ve Frankfurtu konečně objevit produkční verze elektromobilu I.D.

VW I.D. chce mít neutrální uhlíkovou stopu. Emise bude šetřit už při výrobě

VW I.D. chce mít neutrální uhlíkovou stopu. Emise bude šetřit už při výrobě

O osmé generaci Golfu již pár informací víme. Novinka bude stát na modifikované platformě MQB Evo, design bude samozřejmě spíše evolucí předchozí generace, mluví se o snížení hmotnosti až o 70 kg a interiér má nabídnout ještě více prostoru. Pod kapotou se pochopitelně objeví mild-hybridní technika, přičemž se očekává i příjezd plug-in hybridní varianty. Pár dalších podrobností jsme přinesli už dříve.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků